
Аудит інтернет-маркетингу
Ми проводимо аудит інтернет-маркетингу в цілому, а також окремо ー аудит сайту, соцмереж, аккаунта Google Ads та Google Analytics.
Наш аудит - це не тільки перелік пунктів за чеклістом "що добре-погано". Ми аналізуємо ваш маркетинг і бізнес в цілому, щоб скласти максимально ефективний список рекомендацій для поліпшення ваших маркетингових результатів.
Навіщо потрібен аудит бізнесу?
- Оцінити якість і ефективність реалізації цілей і завдань поточної команди.
- Дізнатися точки зростання проекту в межах поточних процесів, цілей і ресурсів.
- Отримати нові ідеї і свіжі маркетингові рішення, які покращать ваш маркетинговий результат.
Що ви отримаєте?
- Документ з детальним аналізом вашого проекту, переліком слабких точок і шляхів їх вирішення.
- Оцінку рівня якості реалізації поточних завдань з маркетингу.
- Стратегію досягнення цілей і план їх реалізації, який може бути використаний як roadmap всередині компанії.
- Рекомендації та рішення щодо подальшої маркетингової стратегії просування проекту, реально досяжних цілей і пріоритетних завдань для їх досягнення.
На базі аудиту ваша команда зможе працювати більш ефективно.
Що входить в аудит сайту?
- Цілісна оцінка поточного стану сайту.
- Аудит поточного рівня оптимізації: технічної оптимізації сайту, внутрішньої оптимізації сайту, аналіз посилальної маси сайту.
- Рекомендована стратегія просування і ключові завдання для зростання проекту з урахуванням рівня конкуренції, виявлених "слабких місць" і резервів зростання.
- Аналіз інвестицій в просування і прогноз результату.
Етапи аудиту аккаунта Google Ads
- Аналіз структури поточного акаунта контекстної реклами в Google AdWords.
- Аналіз якісного рівня і рівня застосування сучасних методик управління в межах: пошукових кампаній, контекстно-медійних кампаній.
- Аналіз стратегії призначення ставок, вартості конверсії.
- Рекомендована стратегія просування на основі аналізу.
- Аналіз інвестицій в просування і прогноз результату.
- Перелік необхідних робіт для збільшення конверсії сайту.
З чого складається аудит соцмереж?
- Аналіз цільової аудиторії і основних конкурентів.
- Аналіз технічної оптимізації акаунтів в соцмережах.
- Аналіз трафіку і конверсій із соціальних мереж.
- Адаптивність і оптимізація контенту для мобільних пристроїв.
- Аналіз рекламного акаунта.
- Рекомендована стратегія просування на основі аналізу.
- Аналіз інвестицій в просування і прогноз результату.
Аудит веб-аналітики
- Перевірка коректності установки кодів використовуваних сервісів (Google Analytics, Yandex.metrika).
- Перевірка коректності налаштування використовуваних сервісів.
- Перевірка роботи наявних цілей і подій.
- Перевірка коректності роботи сайту з погляду збору даних.
- Опис виявлених проблем та рекомендації щодо їх усунення.
- Рекомендації по створенню цілей і подій.
- Підбір додаткових сервісів і модулів для аналітики.
- Аналіз потреби в наскрізний аналітиці.
- Підбір типу і рекомендації за наскрізною аналітикою під час об'єднання в єдину базу різних систем обліку (web-аналітика, CRM відділу продажу, складського і фінансового обліку).
- Рекомендації щодо візуалізації даних і побудови системи звітності (дашборда і звіти за розкладом).
- Створення покрокової стратегії впровадження аналітики: навіщо і як.
Результат
- Ви отримаєте документ з докладним аналізом вашого проекту, переліком слабких точок і шляхів їх вирішення.
- Оцінку рівня якості реалізації поточних завдань з маркетингу.
- План ключових завдань для підвищення ефективності тут і зараз.
- Рекомендації та рішення щодо подальшої маркетингової стратегії просування проекту, реально досяжних цілей і пріоритетних завдань для їх досягнення.
Обговорімо ваше завдання
Ми підберемо максимально ефективні інструменти і план дій під ваші завдання і цілі
Інформація, вказана нижче, не буде передана третім особам. Ми її використовуємо для відповіді на ваші питання.