Аудит інтернет-маркетингу

Ми проводимо аудит інтернет-маркетингу в цілому, а також окремо ー аудит сайту, соцмереж, аккаунта Google Ads та Google Analytics.

Наш аудит - це не тільки перелік пунктів за чеклістом "що добре-погано". Ми аналізуємо ваш маркетинг і бізнес в цілому, щоб скласти максимально ефективний список рекомендацій для поліпшення ваших маркетингових результатів.

Навіщо потрібен аудит бізнесу?

  1. Оцінити якість і ефективність реалізації цілей і завдань поточної команди.
  2. Дізнатися точки зростання проекту в межах поточних процесів, цілей і ресурсів.
  3. Отримати нові ідеї і свіжі маркетингові рішення, які покращать ваш маркетинговий результат.

Заповніть бриф, сформуйте завдання і ми знайдемо рішення

Що ви отримаєте?

  1. Документ з детальним аналізом вашого проекту, переліком слабких точок і шляхів їх вирішення.
  2. Оцінку рівня якості реалізації поточних завдань з маркетингу.
  3. Стратегію досягнення цілей і план їх реалізації, який може бути використаний як roadmap всередині компанії.
  4. Рекомендації та рішення щодо подальшої маркетингової стратегії просування проекту, реально досяжних цілей і пріоритетних завдань для їх досягнення.

На базі аудиту ваша команда зможе працювати більш ефективно.

Що входить в аудит сайту?

  1. Цілісна оцінка поточного стану сайту.
  2. Аудит поточного рівня оптимізації: технічної оптимізації сайту, внутрішньої оптимізації сайту, аналіз посилальної маси сайту.
  3. Рекомендована стратегія просування і ключові завдання для зростання проекту з урахуванням рівня конкуренції, виявлених "слабких місць" і резервів зростання.
  4. Аналіз інвестицій в просування і прогноз результату.

Етапи аудиту аккаунта Google Ads

  1. Аналіз структури поточного акаунта контекстної реклами в Google AdWords.
  2. Аналіз якісного рівня і рівня застосування сучасних методик управління в межах: пошукових кампаній, контекстно-медійних кампаній.
  3. Аналіз стратегії призначення ставок, вартості конверсії.
  4. Рекомендована стратегія просування на основі аналізу.
  5. Аналіз інвестицій в просування і прогноз результату.
  6. Перелік необхідних робіт для збільшення конверсії сайту.

З чого складається аудит соцмереж?

  1. Аналіз цільової аудиторії і основних конкурентів.
  2. Аналіз технічної оптимізації акаунтів в соцмережах.
  3. Аналіз трафіку і конверсій із соціальних мереж.
  4. Адаптивність і оптимізація контенту для мобільних пристроїв.
  5. Аналіз рекламного акаунта.
  6. Рекомендована стратегія просування на основі аналізу.
  7. Аналіз інвестицій в просування і прогноз результату.

Аудит веб-аналітики

  1. Перевірка коректності установки кодів використовуваних сервісів (Google Analytics, Yandex.metrika).
  2. Перевірка коректності налаштування використовуваних сервісів.
  3. Перевірка роботи наявних цілей і подій.
  4. Перевірка коректності роботи сайту з погляду збору даних.
  5. Опис виявлених проблем та рекомендації щодо їх усунення.
  6. Рекомендації по створенню цілей і подій.
  7. Підбір додаткових сервісів і модулів для аналітики.
  8. Аналіз потреби в наскрізний аналітиці.
  9. Підбір типу і рекомендації за наскрізною аналітикою під час об'єднання в єдину базу різних систем обліку (web-аналітика, CRM відділу продажу, складського і фінансового обліку).
  10. Рекомендації щодо візуалізації даних і побудови системи звітності (дашборда і звіти за розкладом).
  11. Створення покрокової стратегії впровадження аналітики: навіщо і як.

Результат

  1. Ви отримаєте документ з докладним аналізом вашого проекту, переліком слабких точок і шляхів їх вирішення.
  2. Оцінку рівня якості реалізації поточних завдань з маркетингу.
  3. План ключових завдань для підвищення ефективності тут і зараз.
  4. Рекомендації та рішення щодо подальшої маркетингової стратегії просування проекту, реально досяжних цілей і пріоритетних завдань для їх досягнення.

Обговорімо ваше завдання

Ми підберемо максимально ефективні інструменти і план дій під ваші завдання і цілі

Інформація, вказана нижче, не буде передана третім особам. Ми її використовуємо для відповіді на ваші питання.