НАСКРІЗНА АНАЛІТИКА

Збільшення рівня продажу у каналах інтернет-маркетингу на 10-25% за рахунок побудови повної воронки продажу від джерела трафіку до завершеної операції

  • Наскрізна аналітика дозволяє об'єднувати воронку залучення і воронку конвертації ліда в реальний продаж і єдину систему.
  • Маркетолог зможе оптимізувати канали залучення на базі цифр реального продажу.
  • Власник бізнесу зможе бачити реальні витрати і реальний дохід у каналах маркетингу.

Продукти

Налаштування систем аналітики, колтрекінгу, опрацювання лідів

Зв'язування систем в єдиній базі даних

Побудова повної воронки в оперативних дашбордах для керівника і відділів в єдиних метриках

Оптимізація маркетингу за реальним продажем

Швидко і точно повна інформація стосовно воронки продажу від джерела трафіку з фактичного продажу в єдиному звіті

12% зростання обороту

під час збереження витрат в маркетингу за рахунок оптимізації даних реального продажу

в 3 раза

зниження витрат на звітність всередині компанії за рахунок усунення дублювання завдань і використання єдиних метрик для всіх відділів

Результат #Наскрізної аналітики з ADINDEX

Ресурс 1
Ресурс 4

Зростання конверсії з маркетингових каналів: на 10-15% більше лідів

Ресурс 4

Підвищення ефективності продажу: на 5-20% краще конверсія лід-продажу

Ресурс 4

Оперативна звітність і дашборд з повною лійкою

Ресурс 4

Оптимізація LTV і CAC

Наші клієнти

Наш підхід

Промовляємо мету і адаптуємо завдання в конкретний план і результат для конкретного бізнесу

Плануємо завдання, терміни реалізації та виконуємо проект.

Презентуємо результати, допомагаємо у використанні.

Як ми робимо

Доналаштовуємо поточні системи

Пов'язуємо системи обліку лідів і маркетингу в загальну базу даних

Передаємо дані з систем обробки лідів в маркетинг для оптимізації продажу, візуалізуємо в дашборд і будуємо оперативну звітність

Команда #Наскрізної аналітики з ADINDEX це

Досвід

Уже побудували наскрізну аналітику для великих проектів, продуктових кампаній і омніканального рітейлу

Наш підхід

Система наскрізної аналітики повинна принести більший дохід, ніж витрати на реалізацію аналітики

Маркетинг

Не тільки побудова воронки, але й оптимізація маркетингу, оскільки ми маркетингове агентство

Що ми вміємо

  • Розкладати процеси по "поличках"
  • Вирішувати складні технічні завдання
  • Доводити до результату, впровадження і використання
  • Розмовляти просто і зрозуміло, ефективно працювати з командою з боку бізнесу

Кому потрібно

  • Маркетологу, який хоче підвищити ефективність джерел залучення лідів.
  • Керівнику бізнесу, який хоче бачити рентабельність інвестицій на рівні кожного каналу в реальних грошах.

Що ви отримаєте

  • - робочий інструмент для підвищення ефективності
  • - повний контроль за продажем
  • - підвищення ефективності маркетингу

Заповніть бриф, сформуйте завдання і ми знайдемо рішення

Результати наших клієнтів

Ми не продаємо послуги ー ми досягаємо результатів

Обговорімо ваше завдання

Ми створимо максимально ефективні інструменти і план дій під ваші завдання і цілі

Інформація, вказана нижче, не буде передана третім особам. Ми її використовуємо для відповіді на ваші питання.