Трафік і продаж з маркетплейсів

Трафік з прайс-агрегаторів, таких як hotline.ua, price.ua, ibud.ua і безліч інших має одну з найвищих конверсій у продаж.

Основні принципи роботи з прайс-агрегаторами

Прайс-агрегатори (для українського ринку перш за все це hotline.ua) ー постачальники досить якісного і конверсійного трафіку. Загальний принцип роботи простий ー прайс-агрегатори створюють список товарів, розміщують в каталозі ціни з різних інтернет-магазинів, залучають водночас користувачів можливістю порівняти ціни та вибрати для себе оптимальний спосіб покупки, доставки і відповідно інтернет-магазин. А інтернет-магазин платить за кожен клік користувача свою ціну прайс-агрегатору.

Для початку роботи з прайс-агрегаторами необхідно створити спеціальний файл ー так зване «вивантаження» бази товарів. Іноді, якщо таких товарів на прайс-зібранні ще немає, необхідно надати дані для заповнення карток з боку партнера і після цього оптимізувати обсяги трафіку і ціну, для отримання заданої вартості конверсії.

Зазвичай основні витрати виникають в початковий період. Це кошти на організацію процесу. Тут і технічні питання, і робота з менеджерами з боку майданчика, і налаштування алгоритмів ціноутворення. Після налаштування процесів, в подальшому, перш за все це оптимізація вартості конверсії за параметрами маржинальності бізнесу та збільшення обсягів трафіку.

Заповніть бриф, сформуйте завдання і ми знайдемо рішення

Порядок побудови каналу продажу під час роботи з прайс-агрегаторами і маркетплейсами

  1. Дібрати максимально ефективні майданчики залежно від виду бізнесу
  2. Забезпечити супровід технічної реалізації необхідних файлів імпорту та синхронізації
  3. Забезпечити контентний супровід
  4. Максимально використовувати доступний інструментарій майданчиків для збільшення ефективності
  5. Постійно розширювати обсяг ефективного трафіку і продажу за рахунок розширення асортименту та збільшення рівня представленості в каталозі майданчиків і за рахунок розширення списку майданчиків
  6. Збільшення обсягів продажів за рахунок збільшення рівня довіри до продавця (відгуки і рейтинг)
  7. Допомога бізнесу під час розміщення товарної бази і комунікації з бізнесами маркетплейсів для отримання кращих умов

Результат

Інтернет-бізнес, на базі побудови та розвитку каналу трафіку і продажу під час співробітництва з майданчиками прайс-агрегаторів і маркетплейсами отримує стабільне і прибуткове джерело нових покупців.

Недоліків цього каналу для інтернет-бізнесу два: обмеження в масштабуванні каналу і конкуренція з самим агрегатором контенту в завантаженому асортименті.

Обговорімо ваше завдання

Ми створимо максимально ефективні інструменти і план дій під ваші завдання і цілі

Інформація, вказана нижче, не буде передана третім особам. Ми її використовуємо для відповіді на ваші питання.