Трафік і продаж з маркетплейсів
Трафік з прайс-агрегаторів, таких як hotline.ua, price.ua, ibud.ua і безліч інших має одну з найвищих конверсій у продаж.
Основні принципи роботи з прайс-агрегаторами
Прайс-агрегатори (для українського ринку перш за все це hotline.ua) ー постачальники досить якісного і конверсійного трафіку. Загальний принцип роботи простий ー прайс-агрегатори створюють список товарів, розміщують в каталозі ціни з різних інтернет-магазинів, залучають водночас користувачів можливістю порівняти ціни та вибрати для себе оптимальний спосіб покупки, доставки і відповідно інтернет-магазин. А інтернет-магазин платить за кожен клік користувача свою ціну прайс-агрегатору.
Для початку роботи з прайс-агрегаторами необхідно створити спеціальний файл ー так зване «вивантаження» бази товарів. Іноді, якщо таких товарів на прайс-зібранні ще немає, необхідно надати дані для заповнення карток з боку партнера і після цього оптимізувати обсяги трафіку і ціну, для отримання заданої вартості конверсії.
Зазвичай основні витрати виникають в початковий період. Це кошти на організацію процесу. Тут і технічні питання, і робота з менеджерами з боку майданчика, і налаштування алгоритмів ціноутворення. Після налаштування процесів, в подальшому, перш за все це оптимізація вартості конверсії за параметрами маржинальності бізнесу та збільшення обсягів трафіку.
Порядок побудови каналу продажу під час роботи з прайс-агрегаторами і маркетплейсами
- Дібрати максимально ефективні майданчики залежно від виду бізнесу
- Забезпечити супровід технічної реалізації необхідних файлів імпорту та синхронізації
- Забезпечити контентний супровід
- Максимально використовувати доступний інструментарій майданчиків для збільшення ефективності
- Постійно розширювати обсяг ефективного трафіку і продажу за рахунок розширення асортименту та збільшення рівня представленості в каталозі майданчиків і за рахунок розширення списку майданчиків
- Збільшення обсягів продажів за рахунок збільшення рівня довіри до продавця (відгуки і рейтинг)
- Допомога бізнесу під час розміщення товарної бази і комунікації з бізнесами маркетплейсів для отримання кращих умов
Результат
Інтернет-бізнес, на базі побудови та розвитку каналу трафіку і продажу під час співробітництва з майданчиками прайс-агрегаторів і маркетплейсами отримує стабільне і прибуткове джерело нових покупців.
Недоліків цього каналу для інтернет-бізнесу два: обмеження в масштабуванні каналу і конкуренція з самим агрегатором контенту в завантаженому асортименті.
Обговорімо ваше завдання
Ми створимо максимально ефективні інструменти і план дій під ваші завдання і цілі
Інформація, вказана нижче, не буде передана третім особам. Ми її використовуємо для відповіді на ваші питання.