Просування локального бізнесу

Адаптація алгоритмів пошукових систем під запити користувачів, з урахуванням місця розташування, дозволяють офлайн бізнесу отримувати покупців і відвідувачів локальних закладів без створення сайту прямо з пошуку Google.

Чому інтернет ㅡ гарне рішення для локального бізнесу

Сучасні інструменти інтернет-маркетингу дозволяють показувати промо користувачам в прив'язці до місця розташування користувача.

Знаючи, в якому конкретно місті і навіть вулиці знаходиться користувач, пошукова система буде йому показувати картки найближчих до нього закладів, залежно від тематики бізнесу.

Більш того, пошук послуги або товару за допомогою смартфона, а значить саме в тому місці, де людині тут і зараз потрібно отримати послугу, вже буденність. За багатьма тематиками люди навіть більш активно використовують смартфони для пошуку послуги або товару, ніж комп'ютер. А пошукові системи, відповідно, все більше і більше враховують місце розташування користувачів під час формування результатів пошуку і показують користувачам мережі інтернет все більше посилань не тільки на інтернет-сайти, але і на картки offline магазинів, офісів компаній, посилання на сторінки кафе, СТО, пралень та інших офлайн локацій прямо на екрані смартфона.

Заповніть бриф, сформуйте завдання і ми знайдемо рішення

Що це означає для бізнесу?

Це дає можливість oфлайн бізнесу ефективно і з мінімальними витратами використовувати інтернет як канал залучення покупців.

Як?

  1. Ваш бізнес на Google картах і в результатах локального пошуку в Google.
  2. Таргетування вашої реклами за географічним розташуванням в соціальних мережах. Це означає, що вашу рекламу побачать тільки ті, хто знаходиться поруч, і хто за інтересами та демографії відповідає портрету цільової аудиторії.
  3. Показ оголошень в системах контекстної реклами в прив'язці до локації.
  4. Використання геолокаційних додатків (наприклад Foursquare) за допомогою яких люди активно шукають нові місця для відвідування.
  5. Системи аналітики таких сервісів багато в чому вже адаптовані під потреби саме офлайн бізнесу і великою мірою дозволяють бачити статистику не тільки в межах показів або кліків по рекламі, а й статистику відвідуваності закладів або торгових точок і звернень клієнтів до інтернет-каналу.

І все це можливо без значних інвестицій в розробку власного сайту, оскільки необхідно створити і вести свою сторінку «всередині» таких сервісів, що істотно оптимальніше за витратами, ніж створення свого інтернет-продукту.

Що ми можемо зробити для вашого бізнесу:

  1. Створення, наповнення контентом і супровід ведення сторінки в системі Google My Business.
  2. Рекламування торгової точки, закладу, локації за допомогою інструментів локального пошуку в Google, Google Maps, Яндекс картах і соціальних мережах.
  3. Налаштування системи аналітики та трекінгу спільно з бізнесом для чіткого розуміння ефективності та оптимізації промотування.
  4. Роботу з аудиторією і зростання кількості відгуків, ㅡ як основу збільшення відвідуваності. Адже відгуки ㅡ це один з основних факторів вибору постачальника послуги або товару для користувачів.

Додаткові плюси:

  • Не потрібно інвестувати у створення сайту. Сторінки бізнесу / локації створюються безпосередньо в геолокаційних та соціальних сервісах..
  • Робота тільки з цільовою аудиторією в межах локації. Максимально ефективна реклама.
  • Порівняно невеликий бюджет для старту.

Результат

  • Збільшення відвідуваності локації. Однозначний показник успішності кампаній.
  • Збільшення кількості звернень, відгуків і згадок компанії / локації.
  • Збільшення знання про бізнес у цільової аудиторії.
  • Всі показники фіксуються і доступні для моніторингу власнику бізнесу.

Обговорімо ваше завдання

Ми підберемо максимально ефективні інструменти і план дій під ваші завдання і цілі

Інформація, вказана нижче, не буде передана третім особам. Ми її використовуємо для відповіді на ваші питання.