Просування YouTube каналу

Навіщо бізнесу потрібне просування YouTube-каналу?

  1. Навчання аудиторії тонкощам складного продукту.
  2. Збільшення рівня продажу за рахунок підвищення впізнаваності бренду і лояльності аудиторії.
  3. Збільшення аудиторії постійних клієнтів.
  4. Отримання прямого каналу спілкування з користувачами.
  5. Отримання якісного трафіку на сайт.

Що ви отримаєте?

Розширення охоплення цільової аудиторії.

Грамотна оптимізація відеороликів приверне потенційних клієнтів, тих, хто потребує ваших послуг і шукає саме ваш продукт.

Зручний спосіб взаємодії з потенційними клієнтами.

YouTube ー це ефективний канал комунікації з аудиторією. Відстежуйте і реагуйте на всі коментарі, які з'являються під вашими відео, відповідайте на питання, ваші клієнти хочуть втягуватися і взаємодіяти!

Збільшення рівня продажу послуг або продукції.

Чим більше переглядів і коментарів у ваших відеороликів, тим частіше вони з'являються у видачі та рекомендаціях потенційним клієнтам. Ми допоможемо зробити релевантні відеоролики з правильним описом, які привернуть нову аудиторію.

Збільшення лояльності і впізнаваності бренду.

Основне завдання для нас ー давати якомога більше корисного контенту аудиторії. Саме його якість впливає на лояльність передплатників.

Заповніть бриф, сформуйте завдання і ми знайдемо рішення

Як ми просуваємо YouTube-канал?

Розвиток YouTube-каналу ー процес, що вимагає сталості. Щоб канал почав приносити результат, власнику потрібно працювати над регулярністю виходу відеороликів, їх якістю і корисністю. Водночас, навіть якщо ви підготували цікавий контент і налагодили періодичність випусків, без грамотної оптимізації під пошукові запити вам не обійтися.

Щоб відео стали популярними і з'являлися в рекомендованих, їх необхідно виводити в ТОП пошуку YouTube. Команда ADINDEX вже не раз виводила в перші позиції видачі раніше "занедбані" канали, а також тих, хто починав з нуля свій шлях в просуванні за допомогою YouTube.

Просування в YouTube від ADINDEX ーкомплексне і ділиться на кілька етапів:

  • Виявлення переваг продукту або послуги.
  • Аналіз поточного каналу і контенту (якщо такий є).
  • Аудит конкурентів в ніші.
  • Розробка стратегії розвитку та просування YouTube-каналу.
  • Проведення робіт з оформлення каналу та зовнішньої оптимізації.
  • Запуск оптимізованих відеороликів і їх просування.
  • Аналіз виконаної роботи.
  • Підтримка каналу у створенні нових оптимізованих роликів.

Хто працює над вашим проектом

  1. Менеджер проекту.
  2. SEO-спеціаліст.
  3. Спеціаліст з просування в YouTube.
  4. Креативний копірайтер.
  5. Дизайнер.
  6. Веб-аналітик.

Результат

  1. Популярний канал у своїй ніші з великою кількістю активної аудиторії.
  2. Відеоролики в ТОПі YouTube, Google і Яндекс за пошуковими запитами вашої цільової аудиторії.
  3. Якісний цільовий трафік з YouTube на ваш сайт.
  4. Збільшення нового і повторного продажу.

Обговорімо ваше завдання

Ми підберемо максимально ефективні інструменти і план дій під ваші завдання і цілі

Інформація, вказана нижче, не буде передана третім особам. Ми її використовуємо для відповіді на ваші питання.