Як збільшити продаж на чорну п’ятницю
Автор кейсу: Катерина Колесник – спеціаліст email-маркетингу в агентстві
Aromateque
Aromateque — наш клієнт, з яким ми співпрацюємо протягом довгого часу. Email-маркетинг є невід’ємною частиною воронки продажів. ADINDEX допомагає зростати доходу бізнесу. Одне з наших завдань — збільшити продаж до Чорної п’ятниці за допомогою email-маркетингу та зберегти ефект на наступні місяці.
Завдання: збільшити дохід від email-маркетингу в 2 рази.
Що зробили
Ми налаштували глибоку сегментацію при зборі email-адрес потенційних клієнтів та клієнтів, які оформили замовлення. Це допомогло збільшити лояльність клієнтів та підігріти інтерес до магазину.
Ми сегментували аудиторію на етапі збору email-адрес за характеристиками:
- зацікавленість у бренді – клієнт, який одного разу придбав продукт якогось бренду, і може бути зацікавлений у подальших покупках. Тому ми налаштували оффер для цільової аудиторії.
- Ми налаштували сегментацію за географічним розташуванням клієнта – місто проживання/покупки. Концептуальні магазини Aromateque розташовані у 5 містах України: Харків, Київ, Дніпро, Львів, Одеса. Такі бази підписників релевантно використовувати при SMS розсилках, як додатковий канал просування магазину.
Як налаштувати ефективну email-розсилку на прикладі Чорної п’ятниці
Крок 1. За 2 тижні до Чорної п’ятниці ми надіслали перший лист по всій клієнтській базі. Це була вдала відправна точка для активації підписників та початку старту розпродажів.
Крок 2. Наступного листа надіслали через тиждень. Концепція кожного листа була дуже проста — банер та набір продуктів. Головна суть – показати знижку та ключову кнопку із закликом до дії. Кожна тема листа присвячена святу чи події.
Крок 3. За день до Чорної п’ятниці ми надіслали промо розсилку на вузькоспрямовану аудиторію — зацікавлені клієнти бренду Sisley, в якій показали масштаб акцій та обмеженість у часі.
Крок 4. Розсилка у Чорну п’ятницю. Розсилка була оформлена в загальному стилі Aromateque, який використовувався на сайті.
Результати:
- дохід з email-каналу виріс у 3 рази (на 184,28%) порівняно з минулим роком;
- дохід із розсилок за листопад становив 33,5% від загального доходу з email-розсилок за рік (11 місяців);
- дохід із розсилок за листопад становив 4,72% від загального доходу компанії за місяць;
- дохід з email-каналу зріс у 6 разів (на 514,10%) порівняно з минулим місяцем.
Bagsetc
Чорна п’ятниця – це традиційний сезон розпродажів та вдалий спосіб збільшити дохід. Bagsetc – мережа мультибрендових магазинів жіночих та чоловічих аксесуарів.
Завдання: збільшити прибуток від email-маркетингу мінімум у 2 рази.
Що зробили
Крок 1. Промо розсилка з новою колекцією взуття для жінок та чоловіків.
Крок 2. За 4 дні до Чорної п’ятниці ми відправили розсилку з акціями на сумки чорного кольору – показали важливість даного атрибуту у гардеробі та великі знижки.
Крок 3. За день до Чорної п’ятниці ми зробили розсилку з акцентом на знижки та кнопки із закликом та посиланнями, що ведуть на категорії товарів.
Результати:
- дохід з email-каналу зріс у 1.5 разів (на 59,29%) порівняно з минулим місяцем;
- дохід із розсилок за листопад становив 37% від загального доходу з email-розсилок за 2021 (11 місяців);
- дохід із розсилок за листопад становив 3% від загального доходу компанії за місяць.
Alp
Alp не є нашим постійним клієнтом у сервісі email-маркетингу.
Завдання: показати, що цей канал продажу є прибутковим на прикладі розсилки до Чорної п’ятниці.
Що зробили
За 2 дні до Чорної п’ятниці ми відправили лист-нагадування про розпродаж із зазначенням товарів, на які вже нині знижено ціну, та на які будуть знижки. Суть у тому, що Alp проводить розпродаж лише 1 день і це чудовий варіант зіграти на психології покупця – ми хочемо мати те, чого ми не маємо, і менше цінуємо те, що маємо.
У день самої акції ми зробили промо розсилку із зазначенням товарів зі знижками.
Результати:
- дохід з email-каналу зріс у 4 рази (на 282,23%) порівняно з минулим роком;
- дохід із розсилок за листопад становив 39,3% від загального доходу з email-розсилок за 2021 (11 місяців);
- дохід із розсилок за листопад становив 1,1% від загального доходу компанії за місяць.