Автоматизація звітів за рекламними кампаніями Google AdWords

 

Автор кейсу: Олена Березовська, керівник відділу веб-аналітики в агентстві.

Завдання

Клієнт витрачав по 3 години на перетворення даних за рекламними кампаніями Google Adwords з Google Analytics. Клієнту важливо бачити витрати і основні KPI в іншій структурі.

Відповідно до завдання було необхідно скоротити час на створення звіту і звільнити час маркетолога для вирішення більш важливих і цікавих завдань.

Підключити послугу «АНАЛІТИКА» від ADINDEX

Що було зроблено

  1. Зв’язали AdWords і Google Analytics.
  2. За допомогою доповнення Google Analytics Spreadsheet Add-on завантажили необхідні параметри і показники в Google Sheets.
  3. За допомогою скрипта Google App Script і формул надали завантаженим даним необхідного вигляду.
  4. За допомогою скрипта Google App Script передаємо готовий результат в Google Sheets клієнта.
  5. Налаштували автоматичне завантаження і передачу даних кожного тижня.

Автоматизация отчётов по рекламным кампаниям Google AdWords

Результат

  1. Звіт формується без участі співробітника щопонеділка.
  2. Економія трудовитрат становить 9-12 людино-годин на місяць.
  3. Відсутність впливу людського фактора.
  4. Можливість оперативно отримувати звіт за будь-який діапазон дат.

Підключити послугу «АНАЛІТИКА» від ADINDEX