Автоматизація звітів за рекламними кампаніями Google AdWords
Автор кейсу: Олена Березовська, керівник відділу веб-аналітики в агентстві.
Завдання
Клієнт витрачав по 3 години на перетворення даних за рекламними кампаніями Google Adwords з Google Analytics. Клієнту важливо бачити витрати і основні KPI в іншій структурі.
Відповідно до завдання було необхідно скоротити час на створення звіту і звільнити час маркетолога для вирішення більш важливих і цікавих завдань.
Підключити послугу «АНАЛІТИКА» від ADINDEX →
Що було зроблено
- Зв’язали AdWords і Google Analytics.
- За допомогою доповнення Google Analytics Spreadsheet Add-on завантажили необхідні параметри і показники в Google Sheets.
- За допомогою скрипта Google App Script і формул надали завантаженим даним необхідного вигляду.
- За допомогою скрипта Google App Script передаємо готовий результат в Google Sheets клієнта.
- Налаштували автоматичне завантаження і передачу даних кожного тижня.
Результат
- Звіт формується без участі співробітника щопонеділка.
- Економія трудовитрат становить 9-12 людино-годин на місяць.
- Відсутність впливу людського фактора.
- Можливість оперативно отримувати звіт за будь-який діапазон дат.