Зменшили високу вартість конверсії в рекламі Google на 37%

Автор кейсу: Наталя Паливода, фахівець з контекстної реклами в агентстві.

Завдання. Знизити високу вартість конверсії в рекламі Google.

Що було зроблено:

  • Запуск експерименту з метою вибору більш ефективної стратегії, яка дозволить зменшити СРС і утримувати СРА не вище обумовленої із замовником межі, залишаючись на тих же позиціях.
  • У ролі експериментальної обрали інтелектуальну стратегію “Цільова ціна за конверсію” (у вихідній кампанії застосовувалася стратегія “Максимум конверсій”).
  • Застосування пакетної стратегії для отримання можливості обмежити верхню межу ставки.
  • Аналіз показників через два тижні після навчання системи.

 

Результат:

  1.  СРС зменшився на 37%,
  2. СРА ー на 34%,
  3. бюджет теж зменшився на 34%.
  4. Водночас було отримано таку саму кількість трафіку, що і у вихідній.

image1.png

Підключити послугу “Контекстна реклама” від ADINDEX

Повний текст кейсу ↓

Проблема

Висока СРА (вартість конверсії), яку необхідно зменшити, але водночас залишитися на тих же позиціях контекстної видачі. Ніша: ТВ, електроніка.

Причини

Зменшення попиту в період сезонного спаду (малюнок 1) спричинило за собою зростання СРС (малюнок 2).

Малюнок 1. Падіння попиту

Малюнок 2. Зростання СРС (ціна за клік)

 

Ця ніша є висококонкурентною. З падінням трафіку, на що вказує зниження кількості показівпід час стабільних % отриманих показів, кількість учасників ринку залишилася незмінною, в результаті це призвело до “перегріву аукціонів”, отже зростання СРС. У свою чергу зростання СРС в умовах падіння активності користувачів безпосередньо вплинуло на підвищення СРА.

Рішення

  • Запустити експеримент з метою вибору більш ефективної стратегії, яка дозволить зменшити СРС і утримувати СРА не вище обумовленої із замовником межі, залишаючись не тих же позиціях.
  • В У ролі експериментальної обрати інтелектуальну стратегію “Цільова ціна за конверсію” (у вихідній кампанії застосовувалася стратегія “Максимум конверсій”).
  • Застосувати пакетну стратегію для того, щоб отримати можливість обмежити верхню межу ставки.
  • Аналізувати показники не раніше, ніж через два тижні після навчання системи.

Результат

  • СРС зменшився на 37% за рахунок обмеження верхньої межі ставки, водночас позиція залишилася на тому ж рівні ー не нижче другої.
  • Бюджет в експериментальній кампанії зменшився на 34%, водночас отримано таку саму кількість трафіку, що і у вихідній.
  • СРА зменшився на 34%.
  • У двох кампаніях отримано однакову кількість транзакцій.
image1.png
Малюнок 3. Аналіз основних КРІ за 2 тижні експерименту

 

Оскільки поставлено ​​мету не виходити за рамки обумовленого із замовником СРА в 300 грн, водночас отримувати максимум конверсії і перебувати на позиції не нижче 2, прийнято рішення застосувати до вихідної кампанії стратегію “Цільова ціна за конверсію” з максимальною межею ставки.

На основі проведеного експерименту ми можемо припустити:

  1. Стратегія “Максимум конверсій” не має обмежень, крім бюджету, тому націлена отримувати найбільшу кількість конверсій навіть за високою ціною. Підсумок: ніяк не можна вплинути на результати кампанії під час коливання на ринку.
  2. “Цільова ціна за конверсію” прагне отримати максимум конверсій, але у неї є два обмеження ー це ціна за конверсію і максимальна межа ставки, тому система підбирає тільки ті аукціони, у результаті яких будуть виконані всі умови. Підсумок: в цій стратегії більше можливостей впливати на результат.

Підключити послугу “Контекстна реклама” від ADINDEX