Збільшили кількість продажу ювелірної студії за допомогою реалізації комплексної стратегії промотування в соціальних мережах

Клієнт. Ювелірна дизайн-студія jewel-box.com.ua

Завдання. Зростання впізнаваності ювелірного бренду та інтересу до виробів, збільшення трафіку на сайт з Facebook, Instagram і Вконтакте.

Що було зроблено:

  1. Проведено аудит спільнот, за результатами якого було сформовано новий підхід до генерації контенту.
  2. Для Facebook та Instagram розроблено план щомісячної рекламної кампанії. Запуск робіт з просування спільнот бренду в цих соціальних мережах.
  3. Стратегічний аналіз ринку конкурентів і результатів просування.

 

Результат

  • Кількість аудиторії збільшилася в 10 разів.
  • Охоплення – в 50 разів.
  • Кількість запитів щодо перснів збільшилася в 7 разів.

Збільшення кількості продажу для ювелірної студії, зростання конверсії на сайті з реклами в мережі Вконтакте

Підключити послугу «Просування бізнесу у соцмережах» від ADINDEX→

 

Повний текст кейсу ↓

Проблема

Клієнту (ювелірна дизайн-студія) необхідно забезпечити охоплення цільової аудиторії за межами сторінки, що залучить відвідувачів, забезпечить перегляди та взаємодію з контентом.

Внаслідок зростання охоплення – прогнозували зростання впізнаваності майстерні, зростання інтересу до конкретних виробів у вигляді запитів щодо вартістості, термінів і отримання замовлень, дзвінків за контактами в Facebook та Instagram.

SMM завдання:

  • Просування спільнот в Facebook та Instagram.
  • Охоплення публікацій.
  • Трафік на сайт з Facebook, Instagram і Вконтакте.
  • Консалтинг контенту і фотоматеріалів.
  • Стратегічний аналіз ринку конкурентів і результатів просування.

Рішення і реалізація

Провели аудит спільнот щодо:

  • інформаційного наповнення;
  • наявності контактної інформації;
  • наявності активних кнопок взаємодії (перехід на сайт, графік роботи, адреса і карта);
  • контент-плану і графіку публікацій;
  • рівня залученості.

 

За результатами аудиту:

  1. Сформована нова концепція контент-супроводу сторінок з уникненням «типового» контенту, афоризмів, що не мають відношення до студії публікації.
  2. Опрацьовані нові формати і стилі зображень. Сформовано ТЗ за розмірами, для якісного зображення на всіх пристроях, дібраний стиль нових фотографій: уникнення «чорного фону», обов’язкова присутність логотипу.
  3. Обов’язкова присутність заохочених до взаємодії текстів – згадка тегами профілів замовників, партнерів, вказівки адрес і контактів. Публікації з питаннями і діалогами з аудиторією. Обов’язкові відповіді на коментарі з боку співтовариства Alchemica.

Публікація в грудні 2015 року

Публікація в липні 2016 року

  1. Сформовано графік публікацій залежно від найвищої точки присутності аудиторії. Визначено частоту і час публікації залежно від найвищої точки присутності аудиторії. За підсумками експериментів з кількістю щоденних публікацій обрана ефективна для проекту частота – не більше 1 публікації за 2 дні.

  1. Для Facebook та Instagram розроблено план щомісячної рекламної кампанії. Завдання просування: рівномірно забезпечити просування публікацій, просування сторінки Facebook і трафіку на сайт.
  2. Для просування публікацій застосовували стратегію вибору посту з абсолютним максимумом за органічними показниками охоплення та залучення, що дозволило суттєво збільшити охоплення публікацій та поведінкові характеристики (позначки вподобання, репости, коментарі).
  3. Для просування сторінки додано активні кнопки, адреси і телефон студії.
  4. Запустили рекламні кампанії з метою «Кліки на сайт».

Оголошення «Кліки на сайт» оптимізували як по CPC, так і по СPM, що в результаті забезпечило вартість переходу на сайт jewel-box.com.ua не вище 0,06 $, що за даними Facebook було найефективнішим результатом в цій цільовій аудиторії та ніші.

Галерея перстнів

Просування сторінки

Просування відео

Полотно

  1. Щомісяця застосовували стратегічні зміни з використанням нових форматів оголошень, покази яких окремо орієнтовані на:
  • знайомство з асортиментом;
  • знайомство зі студією;
  • залучення (історії створення, аура перснів тощо);
  • ремаркетинг, аудиторія відвідувачів сайту;
  • аудиторія конкурентів;
  • аудиторія look a like;
  • різні формати для перегляду на пристроях (плейсмент desktop / mobile).

 

  1. Розроблено систему контролю каталогу продукції для своєчасної зміни зображень в оголошеннях.

Результат

1) Аудиторія сторінки

  • вересень 2015 року (старт просування) – 800 осіб;
  • вересень 2016 року – 8 927 осіб.

 

Приріст – в 10 разів

2) Кількість коментарів / запитів на Сторінці Facebook:

Середня щоденна кількість повідомлень типу «Ціна? Умови замовлення?»4-5/день, до 180/місяць у Facebook

Загальна кількість коментарів – до 10/пост/день.


3) Охоплення – кількість користувачів, які «бачать» контент сторінки в стрічці новин:

  • Органічне охоплення збільшено в 5 разів.
  • Середнє охоплення/день вересень, 2015 року – 150 користувачів/день.
  • Середнє охоплення/день вересень, 2016 року – 800 користувачів/день.

  • Загальне охоплення збільшено в 50 разів під час однакового щомісячного бюджету.
  • Середнє охоплення/день вересень, 2015 року – 290 користувачів/день.
  • Середнє охоплення/день вересень, 2016 року – до 1200-1700 користувачів/день.

4) Загальні показники сторінки:

Всі показники Facebook для бізнес-сторінки знаходяться в постійній позитивній динаміці протягом року.


5) Вплив соціальних мереж на конверсії за цільовими діями на сайті:

У 12 конверсіях за місяць, за останніми діями – прямий візит на сайт, в ланцюжку, що передує заходу, присутні переходи із соціальних мереж.

6) Вплив просування публікацій сторінки в Ads Manager на органічне охоплення.

  1. На момент зупинки рекламної кампанії органічне охоплення сторінки поряд з платним охопленням зменшилось до нульового показника. Також впали показники рівня звернень користувачів і органічних підписок на сторінку.
  2. Кількість реакцій у вигляді коментарів і перепис в період відсутності просування постів також нульові:


7) Зростання конверсій на сайті з реклами в мережі Вконтакте.

  1. Була запущена рекламна кампанія з показом оголошень на раніше зібрану аудиторію «конкурентних компаній», спільнот із суміжними інтересами.
  2. В результаті за місяць кількість переглядів сторінки з контактами на сайті збільшилася на 91,67%, з 12 до 23 переходів.

Підключити послугу «Просування бізнесу у соцмережах» від ADINDEX→