Збільшили кількість продажу ювелірної студії за допомогою реалізації комплексної стратегії промотування в соціальних мережах
Клієнт. Ювелірна дизайн-студія jewel-box.com.ua
Завдання. Зростання впізнаваності ювелірного бренду та інтересу до виробів, збільшення трафіку на сайт з Facebook, Instagram і Вконтакте.
Що було зроблено:
- Проведено аудит спільнот, за результатами якого було сформовано новий підхід до генерації контенту.
- Для Facebook та Instagram розроблено план щомісячної рекламної кампанії. Запуск робіт з просування спільнот бренду в цих соціальних мережах.
- Стратегічний аналіз ринку конкурентів і результатів просування.
Результат
- Кількість аудиторії збільшилася в 10 разів.
- Охоплення – в 50 разів.
- Кількість запитів щодо перснів збільшилася в 7 разів.
Збільшення кількості продажу для ювелірної студії, зростання конверсії на сайті з реклами в мережі Вконтакте
Підключити послугу «Просування бізнесу у соцмережах» від ADINDEX→
Повний текст кейсу ↓
Проблема
Клієнту (ювелірна дизайн-студія) необхідно забезпечити охоплення цільової аудиторії за межами сторінки, що залучить відвідувачів, забезпечить перегляди та взаємодію з контентом.
Внаслідок зростання охоплення – прогнозували зростання впізнаваності майстерні, зростання інтересу до конкретних виробів у вигляді запитів щодо вартістості, термінів і отримання замовлень, дзвінків за контактами в Facebook та Instagram.
SMM завдання:
- Просування спільнот в Facebook та Instagram.
- Охоплення публікацій.
- Трафік на сайт з Facebook, Instagram і Вконтакте.
- Консалтинг контенту і фотоматеріалів.
- Стратегічний аналіз ринку конкурентів і результатів просування.
Рішення і реалізація
Провели аудит спільнот щодо:
- інформаційного наповнення;
- наявності контактної інформації;
- наявності активних кнопок взаємодії (перехід на сайт, графік роботи, адреса і карта);
- контент-плану і графіку публікацій;
- рівня залученості.
За результатами аудиту:
- Сформована нова концепція контент-супроводу сторінок з уникненням «типового» контенту, афоризмів, що не мають відношення до студії публікації.
- Опрацьовані нові формати і стилі зображень. Сформовано ТЗ за розмірами, для якісного зображення на всіх пристроях, дібраний стиль нових фотографій: уникнення «чорного фону», обов’язкова присутність логотипу.
- Обов’язкова присутність заохочених до взаємодії текстів – згадка тегами профілів замовників, партнерів, вказівки адрес і контактів. Публікації з питаннями і діалогами з аудиторією. Обов’язкові відповіді на коментарі з боку співтовариства Alchemica.
Публікація в грудні 2015 року
Публікація в липні 2016 року
- Сформовано графік публікацій залежно від найвищої точки присутності аудиторії. Визначено частоту і час публікації залежно від найвищої точки присутності аудиторії. За підсумками експериментів з кількістю щоденних публікацій обрана ефективна для проекту частота – не більше 1 публікації за 2 дні.
- Для Facebook та Instagram розроблено план щомісячної рекламної кампанії. Завдання просування: рівномірно забезпечити просування публікацій, просування сторінки Facebook і трафіку на сайт.
- Для просування публікацій застосовували стратегію вибору посту з абсолютним максимумом за органічними показниками охоплення та залучення, що дозволило суттєво збільшити охоплення публікацій та поведінкові характеристики (позначки вподобання, репости, коментарі).
- Для просування сторінки додано активні кнопки, адреси і телефон студії.
- Запустили рекламні кампанії з метою «Кліки на сайт».
Оголошення «Кліки на сайт» оптимізували як по CPC, так і по СPM, що в результаті забезпечило вартість переходу на сайт jewel-box.com.ua не вище 0,06 $, що за даними Facebook було найефективнішим результатом в цій цільовій аудиторії та ніші.
Галерея перстнів
Просування сторінки
Просування відео
Полотно
- Щомісяця застосовували стратегічні зміни з використанням нових форматів оголошень, покази яких окремо орієнтовані на:
- знайомство з асортиментом;
- знайомство зі студією;
- залучення (історії створення, аура перснів тощо);
- ремаркетинг, аудиторія відвідувачів сайту;
- аудиторія конкурентів;
- аудиторія look a like;
- різні формати для перегляду на пристроях (плейсмент desktop / mobile).
- Розроблено систему контролю каталогу продукції для своєчасної зміни зображень в оголошеннях.
Результат
1) Аудиторія сторінки
- вересень 2015 року (старт просування) – 800 осіб;
- вересень 2016 року – 8 927 осіб.
Приріст – в 10 разів
2) Кількість коментарів / запитів на Сторінці Facebook:
Середня щоденна кількість повідомлень типу «Ціна? Умови замовлення?» – 4-5/день, до 180/місяць у Facebook
Загальна кількість коментарів – до 10/пост/день.
3) Охоплення – кількість користувачів, які «бачать» контент сторінки в стрічці новин:
- Органічне охоплення збільшено в 5 разів.
- Середнє охоплення/день вересень, 2015 року – 150 користувачів/день.
- Середнє охоплення/день вересень, 2016 року – 800 користувачів/день.
- Загальне охоплення збільшено в 50 разів під час однакового щомісячного бюджету.
- Середнє охоплення/день вересень, 2015 року – 290 користувачів/день.
- Середнє охоплення/день вересень, 2016 року – до 1200-1700 користувачів/день.
4) Загальні показники сторінки:
Всі показники Facebook для бізнес-сторінки знаходяться в постійній позитивній динаміці протягом року.
5) Вплив соціальних мереж на конверсії за цільовими діями на сайті:
У 12 конверсіях за місяць, за останніми діями – прямий візит на сайт, в ланцюжку, що передує заходу, присутні переходи із соціальних мереж.
6) Вплив просування публікацій сторінки в Ads Manager на органічне охоплення.
- На момент зупинки рекламної кампанії органічне охоплення сторінки поряд з платним охопленням зменшилось до нульового показника. Також впали показники рівня звернень користувачів і органічних підписок на сторінку.
- Кількість реакцій у вигляді коментарів і перепис в період відсутності просування постів також нульові:
7) Зростання конверсій на сайті з реклами в мережі Вконтакте.
- Була запущена рекламна кампанія з показом оголошень на раніше зібрану аудиторію «конкурентних компаній», спільнот із суміжними інтересами.
- В результаті за місяць кількість переглядів сторінки з контактами на сайті збільшилася на 91,67%, з 12 до 23 переходів.