
АНАЛІТИКА
Ми працюємо для зростання вашого прибутку: обчислення окупності інвестицій в рекламу, оцінка ефективності рекламних кампаній
- Більше 100 успішних проектів з аналітики.
- Досвід роботи з бізнесом у різних нішах.
- Індивідуальний підхід: підбір ідеального рішення для кожного клієнта.
- Великий спектр інструментів.
Результат
- збільшення доходу бізнесу за рахунок оптимізації витрат
- збільшення рівня продажу за рахунок оптимізації рекламних кампаній за діями користувачів
- правильно налаштовані системи аналітики з урахуванням воронки продажу
- дані, упаковані в красиві візуальні звіти з автоматичним оновленням за розкладом
Кому потрібно
- Бізнесу, який націлений на розвиток і зростання.
- Власнику бізнесу, який хоче приймати правильні рішення і ефективно керувати ризиками.
- Маркетологу, який використовує платні канали залучення трафіку.
Як ми робимо

- Підбираємо індивідуальний і оптимальний для клієнта варіант реалізації аналітики.
- Плануємо завдання і терміни реалізації цих завдань разом з клієнтом.
- Починаємо роботу над проектом: впроваджуємо, перевіряємо і тестуємо налаштування і результати.
- Документуємо виконані роботи.
- Будуємо звітність і дашборди.
- Постійно вдосконалюємо отримані результати і шукаємо нові можливості та інструменти для зростання проекту.
Що ми вміємо
- Будувати дашборди у межах інтересів KPI.
- Проводити глибокий аналіз аналітики сайту і індивідуально підбирати рекомендації по налаштуванню і структуризації акаунтів Google Analytics і Google Tag Manager.
- Налаштовувати Google Analytics для будь-якого типу бізнесу.
- Створювати автоматичні вивантаження і звіти в Google Sheets з різних сервісів.
- Навчати (за необхідності) і консультувати бізнес для прийняття важливих рішень або для отримання відповідей на питання, що цікавлять.

Клієнти,
з якими ми вже реалізуємо аналітику




















Результати наших клієнтів
Клієнт: Воля Час співпраці: 5 місяців Результат: На 20% збільшилася кількість продажу та задоволених клієнтів. Знайдено та ліквідовано причину втрати…
Автори кейсу: Василенко Владислав, фахівець з локального просування і Охай Поліна, фахівець відділу веб-аналітики. Клієнти. Магазин дверей і підлогового покриття…
Автор кейсу: Олена Березовська, керівник відділу веб-аналітики в агентстві. Клієнт. Телекомунікації (молодий інтернет-провайдер). Тривалість співробітництва. 5 місяців. Чи бувало у…
Автор кейсу: Олена Березовська, керівник відділу веб-аналітики в агентстві Клієнт: VoD-медіасервіс ─ надає можливість перегляду ТБ-каналів і фільмів через:…
Автор кейсу: Олена Березовська, керівник відділу веб-аналітики в агентстві. Завдання Клієнт витрачав по 3 години на перетворення даних за…
Автор кейсу: Олена Березовська, керівник відділу веб-аналітики в агентстві. Клієнт. Сервіс доставки їжі. Завдання. Визначити причини розбіжності кількості конверсій,…

Команда,
яка працює над вашим проектом складається з:
- Акаунт-менеджера (сполучна ланка між клієнтом і аналітиком);
- Аналітика (опис процесів, їх впровадження, налаштування сайту, складання звітів, побудова дашборда).
- Тестувальника (перевірка коректності налаштувань)
Обговорімо ваше завдання
Ми підберемо максимально ефективні інструменти і план дій під ваші завдання і цілі
Інформація, вказана нижче, не буде передана третім особам. Ми її використовуємо для відповіді на ваші питання.