Кейс ефективного налаштування Google My Business для середнього та великого бізнесу

Автори кейсу: Василенко Владислав, фахівець з локального просування і Охай Поліна, фахівець відділу веб-аналітики.

Клієнти. Магазин дверей і підлогового покриття і телекомунікаційний провайдер.

Завдання. Збільшити ключові показники ефективності.

Що було зроблено (для обох проектів):

  • Моніторинг вихідної статистики.
  • Адміністрування облікового запису Google My Business.
  • Актуалізація інформації стосовно філій.
  • Реалізовано роботи щодо збльшення перегляду карток філій за рахунок оновлення контенту на сайті.
  • Внесення додаткової інформації в нові розділи сервісу GMB для підняття релевантності інформації в картках філій Google My Business.

 

Результат:

  • На 61,92% більше переходів на сайт (для магазина дверей і підлогових покриттів) і на 40% ─ для телекомунікаційного провайдера.
  • Збільшення пошукових, прямих і категорійних запитів.
  • На 39% більше дій на сайті.

Підключити послугу «АНАЛІТИКА» від ADINDEX →

Повний текст кейсу ↓

Ми вирішили об’єднати в одному кейсі одразу двох клієнтів агентства з різних сфер бізнесу щоб показати, як GMB ефективно допомагає в розвитку і тим, і іншим.

Google My Business ─ це так званий довідник організацій, що пройшли Google верифікацію, який допомагає:

  • Відобразити картку організації в результаті organic search праворуч від пошукової видачі.
  • Додати компанію на Google Maps.
  • Просувати сайт в пошуковій видачі.
  • Зібрати зворотний зв’язок від клієнтів.
  • Розміщувати заходи, щоб привернути увагу клієнтів.

Проблема

У компанії нашого клієнта не вистачало профілюючих фахівців для роботи з Google My Business (далі в GMB). Зокрема, грамотного ведення акаунта в GMB, що містить у собі:

  • Детальне заповнення бізнес-профілю якісною, релевантною інформацією.
  • Розміщення контенту в розділі «Записи» (додавання заходів, акцій, новин тощо).
  • Безпомилкове визначення категорії бізнесу, яка впливає на те, до яких пошукових запитів Google буде приєднуватись ваш GMB профіль.

Завдання

Збільшити головні показники ефективності.

Рішення

Для магазину дверей і підлогового покриття HOLZ ми:

КРОК 1: Створили і коректно налаштували обліковий запис в Google My Business, з огляду на всі наведені вище нюанси і особливості бізнесу нашого клієнта. Одна з таких особливостей у Holz ─ велика кількість товарів і акцій до цих товарів, які ми оновлюємо щомісяця:

pic_1.png

КРОК 2: Провели роботу з негативними відгуками:

pic_2.png

Для телекомунікаційного провайдера Volia:

КРОК 1: Також створили і коректно налаштували обліковий запис в Google My Business, враховуючи всі нюанси і особливості бізнесу. До таких особливостей у Volia відноситься велика кількість послуг та охоплення клієнтів по всій країні, що тягне за собою можливі збої в «Території обслуговування» (параметр, який ви можете вказати в даних про компанію в сервісі GMB, якщо ваша компанія обслуговує клієнтів на певній території).

КРОК 2: Налаштували територію обслуговування.

КРОК 3: Зібрали всі філії в один акаунт.

Що було зроблено (для обох клієнтів)

  • Моніторинг вихідної статистики.
  • Адміністрування облікового запису Google My Business.
  • Актуалізація інформації по філіях.
  • Реалізовано роботи по збільшенню перегляду карток філій за рахунок оновлення контенту на сайті.
  • Внесення додаткової інформації в нові розділи сервісу GMB для підняття релевантності інформації в картках філій Google My Business.

Результати для магазину дверей і підлогового покриття

  • За період в три місяці загальна кількість пошукових запитів зросла на 60.2%.
  • Також збільшилися показники прямих (68.1%) і категорійних (48,6%) запитів.
  • А якщо порівнювати показники за рік, то кількість пошукових запитів зросла на 173,91%, з яких прямі виросли на 143,81%, а категорійні на 223,57%.
  • Загальна кількість переглядів збільшилася на 180,06%. Перегляди в пошуку ─ на 22,64%, на картах ─ на 212,49%.
  • Кількість цільових дій зросла на 56,48%, переходів на сайт на 61,92%, прокладених маршрутів ─ на 57,49%, а кількість телефонних дзвінків збільшилася на 27,06%.

Результати для телекомунікаційного провайдера

  • За перший місяць впровадження GMB показник пошуку по категорії зріс на 17%, а перегляди на картках на 21%.
  • До 40% більше переходів на сайт.
  • Видача в категорійних запитах зросла більш ніж на 90%.
  • Уже через рік пошук по категорії і перегляди на картках становили 41% і 150%, відповідно.
  • Також на 39% збільшились дії на сайті.
  • На 13% збільшились перегляди в результаті пошуку.

Висновки

В межах даного кейсу ми розглянули те, як працюють налаштування Google My Business на різних бізнесах. З одного боку, у нас телекомунікаційний провайдер, з іншого ─ магазин дверей і підлогового покриття. Перший є найбільшим представником в своїй сфері, другий же ─ вузькоспеціалізований магазин, з меншою аудиторією. Однак, як видно з результатів, позитивний результат, пов’язаний з налаштуванням GMB, отримали обидві компанії. З чого можна зробити висновок, що Google My Business добре працює як для невеликого бізнесу, так і для великого.

Підключити послугу «АНАЛІТИКА» від ADINDEX →

Інші кейси з аналітики

 

Як аналітика допомогла клієнту отримувати на 20% більше фізичних лідів

Допомогли клієнту знизити вартість роботи з CPA мережами на 58%

Як побудова Data WareHouse на 25% збільшила окупність маркетингових вкладень омніканальному ритейлеру

Як агрегатори допомогли підвищити продажі в 2 рази інтернет-магазину підлогового покриття

Більше кейсів →

Ми ─ агентство омніканального інтернет-маркетингу #ADINDEX. Входимо в Premier Google Partners. На ринку з 2013 року. Ключові клієнти: ДЕКА, Aromateque, HOLZ, Cyfra, УкрТелеком, Ласунка, TOYS. Наша мета ─ зростання бізнесу клієнтів.

Якщо вам потрібна допомога з аналітикою, пишіть нам на 4partners@adindex.ua або телефонуйте +38 097 735 31 33.

Також ви можете записатися на консультацію з власником агентства Вадимом Пилипенко.