Кейс ефективного налаштування Google My Business для середнього та великого бізнесу
Автори кейсу: Василенко Владислав, фахівець з локального просування і Охай Поліна, фахівець відділу веб-аналітики.
Клієнти. Магазин дверей і підлогового покриття і телекомунікаційний провайдер.
Завдання. Збільшити ключові показники ефективності.
Що було зроблено (для обох проектів):
- Моніторинг вихідної статистики.
- Адміністрування облікового запису Google My Business.
- Актуалізація інформації стосовно філій.
- Реалізовано роботи щодо збльшення перегляду карток філій за рахунок оновлення контенту на сайті.
- Внесення додаткової інформації в нові розділи сервісу GMB для підняття релевантності інформації в картках філій Google My Business.
Результат:
- На 61,92% більше переходів на сайт (для магазина дверей і підлогових покриттів) і на 40% ─ для телекомунікаційного провайдера.
- Збільшення пошукових, прямих і категорійних запитів.
- На 39% більше дій на сайті.
Підключити послугу «АНАЛІТИКА» від ADINDEX →
Повний текст кейсу ↓
Ми вирішили об’єднати в одному кейсі одразу двох клієнтів агентства з різних сфер бізнесу щоб показати, як GMB ефективно допомагає в розвитку і тим, і іншим.
Google My Business ─ це так званий довідник організацій, що пройшли Google верифікацію, який допомагає:
- Відобразити картку організації в результаті organic search праворуч від пошукової видачі.
- Додати компанію на Google Maps.
- Просувати сайт в пошуковій видачі.
- Зібрати зворотний зв’язок від клієнтів.
- Розміщувати заходи, щоб привернути увагу клієнтів.
Проблема
У компанії нашого клієнта не вистачало профілюючих фахівців для роботи з Google My Business (далі в GMB). Зокрема, грамотного ведення акаунта в GMB, що містить у собі:
- Детальне заповнення бізнес-профілю якісною, релевантною інформацією.
- Розміщення контенту в розділі «Записи» (додавання заходів, акцій, новин тощо).
- Безпомилкове визначення категорії бізнесу, яка впливає на те, до яких пошукових запитів Google буде приєднуватись ваш GMB профіль.
Завдання
Збільшити головні показники ефективності.
Рішення
Для магазину дверей і підлогового покриття HOLZ ми:
КРОК 1: Створили і коректно налаштували обліковий запис в Google My Business, з огляду на всі наведені вище нюанси і особливості бізнесу нашого клієнта. Одна з таких особливостей у Holz ─ велика кількість товарів і акцій до цих товарів, які ми оновлюємо щомісяця:
КРОК 2: Провели роботу з негативними відгуками:
Для телекомунікаційного провайдера Volia:
КРОК 1: Також створили і коректно налаштували обліковий запис в Google My Business, враховуючи всі нюанси і особливості бізнесу. До таких особливостей у Volia відноситься велика кількість послуг та охоплення клієнтів по всій країні, що тягне за собою можливі збої в «Території обслуговування» (параметр, який ви можете вказати в даних про компанію в сервісі GMB, якщо ваша компанія обслуговує клієнтів на певній території).
КРОК 2: Налаштували територію обслуговування.
КРОК 3: Зібрали всі філії в один акаунт.
Що було зроблено (для обох клієнтів)
- Моніторинг вихідної статистики.
- Адміністрування облікового запису Google My Business.
- Актуалізація інформації по філіях.
- Реалізовано роботи по збільшенню перегляду карток філій за рахунок оновлення контенту на сайті.
- Внесення додаткової інформації в нові розділи сервісу GMB для підняття релевантності інформації в картках філій Google My Business.
Результати для магазину дверей і підлогового покриття
- За період в три місяці загальна кількість пошукових запитів зросла на 60.2%.
- Також збільшилися показники прямих (68.1%) і категорійних (48,6%) запитів.
- А якщо порівнювати показники за рік, то кількість пошукових запитів зросла на 173,91%, з яких прямі виросли на 143,81%, а категорійні на 223,57%.
- Загальна кількість переглядів збільшилася на 180,06%. Перегляди в пошуку ─ на 22,64%, на картах ─ на 212,49%.
- Кількість цільових дій зросла на 56,48%, переходів на сайт на 61,92%, прокладених маршрутів ─ на 57,49%, а кількість телефонних дзвінків збільшилася на 27,06%.
Результати для телекомунікаційного провайдера
- За перший місяць впровадження GMB показник пошуку по категорії зріс на 17%, а перегляди на картках на 21%.
- До 40% більше переходів на сайт.
- Видача в категорійних запитах зросла більш ніж на 90%.
- Уже через рік пошук по категорії і перегляди на картках становили 41% і 150%, відповідно.
- Також на 39% збільшились дії на сайті.
- На 13% збільшились перегляди в результаті пошуку.
Висновки
В межах даного кейсу ми розглянули те, як працюють налаштування Google My Business на різних бізнесах. З одного боку, у нас телекомунікаційний провайдер, з іншого ─ магазин дверей і підлогового покриття. Перший є найбільшим представником в своїй сфері, другий же ─ вузькоспеціалізований магазин, з меншою аудиторією. Однак, як видно з результатів, позитивний результат, пов’язаний з налаштуванням GMB, отримали обидві компанії. З чого можна зробити висновок, що Google My Business добре працює як для невеликого бізнесу, так і для великого.
Підключити послугу «АНАЛІТИКА» від ADINDEX →
Інші кейси з аналітики
Як аналітика допомогла клієнту отримувати на 20% більше фізичних лідів
Допомогли клієнту знизити вартість роботи з CPA мережами на 58%
Як агрегатори допомогли підвищити продажі в 2 рази інтернет-магазину підлогового покриття
Ми ─ агентство омніканального інтернет-маркетингу #ADINDEX. Входимо в Premier Google Partners. На ринку з 2013 року. Ключові клієнти: ДЕКА, Aromateque, HOLZ, Cyfra, УкрТелеком, Ласунка, TOYS. Наша мета ─ зростання бізнесу клієнтів.
Якщо вам потрібна допомога з аналітикою, пишіть нам на 4partners@adindex.ua або телефонуйте +38 097 735 31 33.
Також ви можете записатися на консультацію з власником агентства Вадимом Пилипенко.