Як агрегатори допомогли збільшити рівень продажу вдвічі для інтернет-магазину підлогового покриття
Клієнт. Інноваційний інтернет-магазин підлогового покриття, дверей і сервісу.
Завдання. Збільшення продажу вдвічі за допомогою агрегаторів під час збереження ROI.
Що було зроблено:
- Проаналізували конкурентів.
- Заповнили на сайті-агрегаторі інформацію про інтернет-магазин і офлайн-точки видачі товару.
- Задіяли інструмент просування «Система ставок».
- Зробили розрахунок оптимальної ставки для кожного товару, залежно від його вартості.
- Склали автоматизовані прайс-листи для розміщення на агрегаторах актуальних акційних пропозицій.
- За рахунок щоденного адміністрування було надано стабільне розміщення товарів на майданчиках.
Результат. За допомогою правильного використання інструментів просування на агрегаторах в 2019-му році вдалося збільшити рівень продажу на 5-10% від загального обсягу.
Підключити послугу “Контекстна реклама” від ADINDEX →
Повний текст кейсу ↓
Проблема
Магазин розміщувався на агрегаторах вже більше року, але ефективність такого розміщення залишалася низькою. З використанням конкурентоспроможного асортименту і цін, магазин клієнта знаходився в останніх позиціях у видачі по всіх категоріях і всіх товарах.
Що було зроблено
- Проаналізували конкурентів.
- Заповнили на сайті-агрегаторі інформацію про інтернет-магазині і офлайн-точки видачі товару.
- Задіяли інструмент просування «Система ставок».
- Зробили розрахунок оптимальної ставки для кожного товару, залежно від його вартості.
- Склали автоматизовані прайс-листи для розміщення на агрегаторах актуальних акційних пропозицій.
- За рахунок щоденного адміністрування було надано стабільне розміщення товарів на майданчиках.
Результат
У результаті магазин знаходиться на перших позиціях пошукової видачі в обсязі товарів і категорій:
Профіль компанії наповнений актуальною інформацією:
Анкета магазину
На сторінці компанії відображаються актуальні акційні пропозиції:
Акціі
Забезпечено безперебійне розміщення товарів на майданчиках:
Категоріі товарів
І ще трохи результатів.
На графіку нижче видно, що в 2018 році клієнт отримував за допомогою агрегаторів 4% від загального обсягу продажу, а в 2019-му ця цифра зросла до 5-10%:
Дохід
Більшість компаній роблять так: вивантажують фід, роблять ставки в межах категорій і забувають про це. І саме такий підхід приносить ті самі 4% продажів. Ми ж зробили набагато більше: оптимізували профіль компанії, картинки, зробили ставки на рівні товару, а не категорій, що в підсумку і дало відмінні результати.
Висновки
Для отримання продажу зі сторонніх майданчиків необхідно не тільки просте розміщення, а й правильне використання інструментів просування всередині майданчика. А саме:
- Перш за все, максимально заповнити профіль і працювати з відгуками.
- Побудувати ціноутворення в прив’язці до маржинальності товарів, а не тільки категорій.
- Стежити за рівнем конкуренції і оперативно змінювати стратегії.
- Відстежувати і розміщувати інформацію на нішевих агрегаторах, де може бути навіть більше продажів і трафіку, ніж на мультикатегорійних і відомих.
Завдяки цим досить простим діям можливо суттєво збільшити обсяг продажу з агрегаторів і підвищити ROI каналу.