Як агрегатори допомогли збільшити рівень продажу вдвічі для інтернет-магазину підлогового покриття

Клієнт. Інноваційний інтернет-магазин підлогового покриття, дверей і сервісу.

Завдання. Збільшення продажу вдвічі за допомогою агрегаторів під час збереження ROI.

Що було зроблено:

  1. Проаналізували конкурентів.
  2. Заповнили на сайті-агрегаторі інформацію про інтернет-магазин і офлайн-точки видачі товару.
  3. Задіяли інструмент просування «Система ставок».
  4. Зробили розрахунок оптимальної ставки для кожного товару, залежно від його вартості.
  5. Склали автоматизовані прайс-листи для розміщення на агрегаторах актуальних акційних пропозицій.
  6. За рахунок щоденного адміністрування було надано стабільне розміщення товарів на майданчиках.

 

Результат. За допомогою правильного використання інструментів просування на агрегаторах в 2019-му році вдалося збільшити рівень продажу на 5-10% від загального обсягу.

Підключити послугу “Контекстна реклама” від ADINDEX →

Повний текст кейсу ↓

Проблема

Магазин розміщувався на агрегаторах вже більше року, але ефективність такого розміщення залишалася низькою. З використанням конкурентоспроможного асортименту і цін, магазин клієнта знаходився в останніх позиціях у видачі по всіх категоріях і всіх товарах.

Що було зроблено

  1. Проаналізували конкурентів.
  2. Заповнили на сайті-агрегаторі інформацію про інтернет-магазині і офлайн-точки видачі товару.
  3. Задіяли інструмент просування «Система ставок».
  4. Зробили розрахунок оптимальної ставки для кожного товару, залежно від його вартості.
  5. Склали автоматизовані прайс-листи для розміщення на агрегаторах актуальних акційних пропозицій.
  6. За рахунок щоденного адміністрування було надано стабільне розміщення товарів на майданчиках.

 

Результат

У результаті магазин знаходиться на перших позиціях пошукової видачі в обсязі товарів і категорій:

1.jpg

 

Профіль компанії наповнений актуальною інформацією:

 

2.jpg
Анкета магазину

На сторінці компанії відображаються актуальні акційні пропозиції:

 

Акціі

 

Забезпечено безперебійне розміщення товарів на майданчиках:

 

Категоріі товарів

І ще трохи результатів.

На графіку нижче видно, що в 2018 році клієнт отримував за допомогою агрегаторів 4% від загального обсягу продажу, а в 2019-му ця цифра зросла до 5-10%:

 

Дохід

 

Більшість компаній роблять так: вивантажують фід, роблять ставки в межах категорій і забувають про це. І саме такий підхід приносить ті самі 4% продажів. Ми ж зробили набагато більше: оптимізували профіль компанії, картинки, зробили ставки на рівні товару, а не категорій, що в підсумку і дало відмінні результати.

Висновки

Для отримання продажу зі сторонніх майданчиків необхідно не тільки просте розміщення, а й правильне використання інструментів просування всередині майданчика. А саме:

  1. Перш за все, максимально заповнити профіль і працювати з відгуками.
  2. Побудувати ціноутворення в прив’язці до маржинальності товарів, а не тільки категорій.
  3. Стежити за рівнем конкуренції і оперативно змінювати стратегії.
  4. Відстежувати і розміщувати інформацію на нішевих агрегаторах, де може бути навіть більше продажів і трафіку, ніж на мультикатегорійних і відомих.

 

Завдяки цим досить простим діям можливо суттєво збільшити обсяг продажу з агрегаторів і підвищити ROI каналу.

Підключити послугу “Контекстна реклама” від ADINDEX →