Залучили в соцмережі клієнта 2790 підписників з нуля за допомогою корисного і цікавого контенту

Автор кейсу: Ірина Мазур, керівник відділу SMM в агентстві.

Клієнт. Магазин дверей і підлогового покриття.

Завдання. Наповнити акаунт корисним і цікавим контентом, збільшити базу активних підписників.

Що було зроблено:

  • Створення контенту для сторінки компанії на Facebook.
  • Промоція постів.
  • Створення сторінки компанії в Instagram.

 

Результат. Збільшили кількість підписників акаунта до 2970 з нуля без використання платних інструментів.

Підключити послугу «Просування бізнесу в соцмережах» від ADINDEX →

Повний текст кейсу ↓

Завдання

Заповнити акаунт HOLZ в Instagram корисним і цікавим контентом, а також новими підписниками з нуля.

Рішення

КРОК 1. Створення контенту для сторінки компанії на Facebook. На старті співпраці з клієнтом ми розробили контент-стратегію для соцмереж, на чолі якої був експертний контент.

Для представлення компанії та розміщення контенту вирішили вибрати майданчик Facebook.

Крім експертного контенту ми також використовували рубрики:

  • Продаж.
  • Близькотематичний.
  • Брендовий / репутаційний.

 

Протягом всього періоду співпраці ми дотримувалися рубрикатора, з періодичним впровадженням нових видів постів, щоб урізноманітнити контент сторінки.

pic_17.png
Малюнок 1. Репутаційний контент, реалізація дизайну квартири з використанням підлогового покриття і дверей Holz

Малюнок 2. Репутаційний контент, добірка фото з відвідування менеджерами Holz заводу-виробника

 

Для зростання залученості крім статичних банерів і картинок для публікацій, які використовувалися на старті робіт, з часом почали впроваджувати більше динаміки і відеоконтенту:

  • слайд-шоу / gif-анімації різних продуктів, одного продукту в різних інтер’єрах;
  • відеоогляди дверей і підлогового покриття, зняті з коментарями консультантів;
  • відеоролики з порадами щодо ремонту, встановлення дверей і підлогового покриття від експертів;
  • після відкриття магазину в м. Дніпро з’явилася можливість проводити прямі ефіри з магазину з консультацією менеджерів для розширення каналів взаємодії контенту з аудиторією.

Малюнок 3. Близькотематичний контент, gif-анімація «Тонування паркету»

Малюнок 4. Експертний контент, gif-анімація «Як прибрати подряпину»

Малюнок 5. Цікавий контент зі смішним відео, приурочений до послуги «Виклик замірника»

 

КРОК 2. Промоція постів. Оскільки на старті співпраці у сторінки не було підписників, а на створення контенту були спрямовані великі зусилля ─ публікації повинні були побачити цільові користувачі Facebook, потенційні клієнти. Тому найефективніші пости, які набирали найбільшу кількість органічних взаємодій і охоплення, ми ставили в платне просування.

Таким чином ми досягали одночасно декількох цілей:

  1. Розширювали охоплення і поширювали знання про бренд.
  2. Забезпечували зростання залученості на сторінці.
  3. Запрошували підписатися людей, які поставили лайк публікації за допомогою інструменту Like2fun і, таким чином, без використання платних інструментів, збільшили кількість підписників до 2970 користувачів з нуля.

 

Друга частина SMM-стратегії ─ таргетована реклама ─ мала у собі використання наступних інструментів:

  1. Вищезазначені рекламні кампанії з просування постів.
  2. Рекламні кампанії з напрямком трафіку на сайт, на сторінки продуктових добірок, окремих продуктів, акційних пропозицій, спрямовані як на широку аудиторію потенційних клієнтів за детальним таргетингом, так і на ремаркетинг відвідувачів сайту.
  3. Рекламні кампанії для дизайнерів зі спеціальними умовами і напрямком на кастомний лендинг.

 

Також в ході роботи зробили кілька невеликих стратегічних рішень:

  1. Підкреслювали в постах важливість якості сервісу: Holz не тільки продає двері і покриття для підлоги, але і надає професійний сервіс.
  2. Для підтвердження експертності ─ публікували на сторінці пости з пропозицією безкоштовної консультації і переходом в Facebook Messenger.
  3. У зв’язку з тим, що компанія Holz ─ українська, спільно з клієнтом було прийнято рішення перевести комунікацію (контент) на українську мову.
  4. Збільшували кількість розважального контенту у святкові і передсвяткові місяці.
  5. Пости з вказівкою про важливість якості сервісу: Holz не тільки продає, а й надає професійний сервіс.

 

КРОК 3. Створення сторінки компанії в Instagram. У другій половині 2019 року прийняли рішення розширитися і вести сторінку також і в Instagram з розрахунком на те, що на цьому майданчику ми зможемо краще комунікувати з дизайнерами інтер’єрів, оскільки саме в Instagram дизайнери найбільш активні.

pic_02.png

Малюнок 6. Оформлення профілю Instagram

Результат

  • Отримано 2790 нових користувачів, залучених і активних.
  • Налагоджено регулярний постинг цікавої та корисної інформації в соцмережах HOLZ (Facebook і Instagram).

 

Висновок

Підсумувавши, можна сказати, що роль SMM каналу для бізнесу ─ це:

  1. Інструмент для охоплення та збільшення знання про бренд.
  2. Взаємодія різних типів контенту з потенційними клієнтами.
  3. Допоміжний канал в ланцюжку прийняття рішення щодо покупки.
  4. Найбільш вдалий інструмент для взаємодії з дизайнерами, що функціонують у ролі посередників між клієнтом і магазином.

Заповніть бриф для замовлення послуги “Просування бізнесу в соцмережах” від ADINDEX

Заповнити Бриф

 

Інші кейси з просування в соціальних мережах

348 лидов з Facebook і Instagram для компанії з оренди комерційної нерухомості

SMM в Ізраїлі: збільшення доходу в 2 рази за 1 місяць за допомогою контент-маркетингу і воронки рекламних кампаній

Збільшили дохід магазину годин до 162 000 долл / місяць

Як за місяць залучити 3000 цільових передплатників?

Більше кейсів →

Ми ─ агентство омніканального інтернет-маркетингу #ADINDEX. Входимо в Premier Google Partners. На ринку з 2013 року. Ключові клієнти: ДЕКА, Aromateque, HOLZ, Cyfra, УкрТелеком, Ласунка, TOYS. Наша мета ─ зростання бізнесу клієнтів.

Якщо вам потрібна допомога з SMM, пишіть нам на 4partners@adindex.ua або телефонуйте +38 097 735 31 33.

Також ви можете записатися на консультацію з власником агентства Вадимом Пилипенко.