Залучили в соцмережі клієнта 2790 підписників з нуля за допомогою корисного і цікавого контенту
Автор кейсу: Ірина Мазур, керівник відділу SMM в агентстві.
Клієнт. Магазин дверей і підлогового покриття.
Завдання. Наповнити акаунт корисним і цікавим контентом, збільшити базу активних підписників.
Що було зроблено:
- Створення контенту для сторінки компанії на Facebook.
- Промоція постів.
- Створення сторінки компанії в Instagram.
Результат. Збільшили кількість підписників акаунта до 2970 з нуля без використання платних інструментів.
Підключити послугу «Просування бізнесу в соцмережах» від ADINDEX →
Повний текст кейсу ↓
Завдання
Заповнити акаунт HOLZ в Instagram корисним і цікавим контентом, а також новими підписниками з нуля.
Рішення
КРОК 1. Створення контенту для сторінки компанії на Facebook. На старті співпраці з клієнтом ми розробили контент-стратегію для соцмереж, на чолі якої був експертний контент.
Для представлення компанії та розміщення контенту вирішили вибрати майданчик Facebook.
Крім експертного контенту ми також використовували рубрики:
- Продаж.
- Близькотематичний.
- Брендовий / репутаційний.
Протягом всього періоду співпраці ми дотримувалися рубрикатора, з періодичним впровадженням нових видів постів, щоб урізноманітнити контент сторінки.
Малюнок 1. Репутаційний контент, реалізація дизайну квартири з використанням підлогового покриття і дверей Holz
Малюнок 2. Репутаційний контент, добірка фото з відвідування менеджерами Holz заводу-виробника
Для зростання залученості крім статичних банерів і картинок для публікацій, які використовувалися на старті робіт, з часом почали впроваджувати більше динаміки і відеоконтенту:
- слайд-шоу / gif-анімації різних продуктів, одного продукту в різних інтер’єрах;
- відеоогляди дверей і підлогового покриття, зняті з коментарями консультантів;
- відеоролики з порадами щодо ремонту, встановлення дверей і підлогового покриття від експертів;
- після відкриття магазину в м. Дніпро з’явилася можливість проводити прямі ефіри з магазину з консультацією менеджерів для розширення каналів взаємодії контенту з аудиторією.
Малюнок 3. Близькотематичний контент, gif-анімація «Тонування паркету»
Малюнок 4. Експертний контент, gif-анімація «Як прибрати подряпину»
Малюнок 5. Цікавий контент зі смішним відео, приурочений до послуги «Виклик замірника»
КРОК 2. Промоція постів. Оскільки на старті співпраці у сторінки не було підписників, а на створення контенту були спрямовані великі зусилля ─ публікації повинні були побачити цільові користувачі Facebook, потенційні клієнти. Тому найефективніші пости, які набирали найбільшу кількість органічних взаємодій і охоплення, ми ставили в платне просування.
Таким чином ми досягали одночасно декількох цілей:
- Розширювали охоплення і поширювали знання про бренд.
- Забезпечували зростання залученості на сторінці.
- Запрошували підписатися людей, які поставили лайк публікації за допомогою інструменту Like2fun і, таким чином, без використання платних інструментів, збільшили кількість підписників до 2970 користувачів з нуля.
Друга частина SMM-стратегії ─ таргетована реклама ─ мала у собі використання наступних інструментів:
- Вищезазначені рекламні кампанії з просування постів.
- Рекламні кампанії з напрямком трафіку на сайт, на сторінки продуктових добірок, окремих продуктів, акційних пропозицій, спрямовані як на широку аудиторію потенційних клієнтів за детальним таргетингом, так і на ремаркетинг відвідувачів сайту.
- Рекламні кампанії для дизайнерів зі спеціальними умовами і напрямком на кастомний лендинг.
Також в ході роботи зробили кілька невеликих стратегічних рішень:
- Підкреслювали в постах важливість якості сервісу: Holz не тільки продає двері і покриття для підлоги, але і надає професійний сервіс.
- Для підтвердження експертності ─ публікували на сторінці пости з пропозицією безкоштовної консультації і переходом в Facebook Messenger.
- У зв’язку з тим, що компанія Holz ─ українська, спільно з клієнтом було прийнято рішення перевести комунікацію (контент) на українську мову.
- Збільшували кількість розважального контенту у святкові і передсвяткові місяці.
- Пости з вказівкою про важливість якості сервісу: Holz не тільки продає, а й надає професійний сервіс.
КРОК 3. Створення сторінки компанії в Instagram. У другій половині 2019 року прийняли рішення розширитися і вести сторінку також і в Instagram з розрахунком на те, що на цьому майданчику ми зможемо краще комунікувати з дизайнерами інтер’єрів, оскільки саме в Instagram дизайнери найбільш активні.
Малюнок 6. Оформлення профілю Instagram
Результат
- Отримано 2790 нових користувачів, залучених і активних.
- Налагоджено регулярний постинг цікавої та корисної інформації в соцмережах HOLZ (Facebook і Instagram).
Висновок
Підсумувавши, можна сказати, що роль SMM каналу для бізнесу ─ це:
- Інструмент для охоплення та збільшення знання про бренд.
- Взаємодія різних типів контенту з потенційними клієнтами.
- Допоміжний канал в ланцюжку прийняття рішення щодо покупки.
- Найбільш вдалий інструмент для взаємодії з дизайнерами, що функціонують у ролі посередників між клієнтом і магазином.
Заповніть бриф для замовлення послуги “Просування бізнесу в соцмережах” від ADINDEX
Інші кейси з просування в соціальних мережах
348 лидов з Facebook і Instagram для компанії з оренди комерційної нерухомості
Збільшили дохід магазину годин до 162 000 долл / місяць
Як за місяць залучити 3000 цільових передплатників?
Ми ─ агентство омніканального інтернет-маркетингу #ADINDEX. Входимо в Premier Google Partners. На ринку з 2013 року. Ключові клієнти: ДЕКА, Aromateque, HOLZ, Cyfra, УкрТелеком, Ласунка, TOYS. Наша мета ─ зростання бізнесу клієнтів.
Якщо вам потрібна допомога з SMM, пишіть нам на 4partners@adindex.ua або телефонуйте +38 097 735 31 33.
Також ви можете записатися на консультацію з власником агентства Вадимом Пилипенко.