Збільшили дохід магазину годинників до 162 000 грн/ місяць
Автор кейса: Ілля Коржиков, провідний SMM-спеціаліст агентства.
Клієнт. Національна мережа магазинів годинників світових брендів.
Завдання. Збільшити дохід з SMM.
Що було зроблено:
- Налаштували Facebook Pixel для збору даних за трафіком.
- Налаштували динамічний ремаркетинг.
- Запустили рекламні кампанії для охоплення: просування публікацій сторінки і промотування акцій з офлайну.
- Оновили візуальну частину контенту Facebook та Instgram акаунтів.
- Поліпшили копірайтинг і отримали чисельну кількість позитивного зворотного зв’язку: 200+ коментарів / місяць, 70+ запитів ціни / місяць.
Результат:
- Дохід з SMM виріс на 92% (з 89 000 до 169 000 грн).
- Чистий кінцевий ROI, з урахуванням всіх витрат, склав більше 200%.
Підключити послугу «Просування бізнесу в соцмережах» від ADINDEX →
Повний текст кейсу ↓
На момент написання матеріалу, з клієнтом ми працювали вже 8 місяців в сфері комплексного інтернет і омніканального маркетингу.
За час співпраці було досягнуто якісні результати в SMM, які задовольняли клієнта.
Загальний дохід з SMM становив 88 000 грн/ місяць
Ми вирішили піти глибше. Оскільки побачили потенціал в зростанні кількості доходу через канал SMM. Переглянули стратегію і сформували завдання ー підвищення прибутковості і загального ROI за каналом SMM. Про результат який сподобався нам і клієнтові розповідаємо нижче.
Що було зроблено
- Налаштували Facebook Pixel для збору даних за трафіком.
- Налаштували динамічний ремаркетинг.
- Запустили рекламні кампанії для охоплення: просування публікацій сторінки і промотування акцій з офлайну.
- Оновили візуальну частину контенту Facebook і Instgram акаунтів.
- Поліпшили копірайтинг і отримали велику кількість позитивного зворотного зв’язку: 200+ коментарів / місяць, 70+ запитів ціни / місяць.
Провідний SMM-спеціаліст
Ілля Коржиков
Кожні 3 місяці ми аналізуємо результати проведеної роботи над проектом і, якщо потрібно, редагуємо стратегію. Проаналізувавши трафік за каналом SMM, ми вирішили переглянути підхід до проведення рекламних кампаній і зробити вибір у бік великих чеків, допродажу вже існуючої аудиторії клієнтів.
Усвідомлено вирішили відсікти низькомаржинальну частину аудиторії і зменшити кількість вхідного на сайт інтернет-магазину трафіку. І поставили перед собою мету ー збільшити дохід за каналом SMM вдвічі.
Що зробили для реалізації нової мети
Детально пропрацювали платоспроможну ЦА
- За допомогою встановленого раніше на сайт інтернет-магазину Facebook Pixel і Google Analytics, ми визначили час від «першої взаємодії з сайтом» до «схвалення рішення про покупку». Для цього ми проаналізували трафік з SMM, довжину послідовностей конверсій, час прийняття рішення, цінність джерела SMM в асоціативних переходах.
- Зібрали і розбили за балами LTV (цінності життєвого циклу) відповідні аудиторії.
Вибирали за критеріями:
– дата 1-ого заходу на сайт не менше ніж 50 днів;
– додавання товару в кошик не менше ніж 2 рази;
– покупки, не менше 2-х за період 2 місяці;
– сума покупки - Проаналізували набір тригерів про дії нашої ЦА на сайті. Аналіз допоміг нам визначити найтрендовіші продукти, за якими ми будемо запускати динамічний ремаркетинг. Оскільки трендових товарів кілька, ми вирішили додати новий інструментарій.
Додали нові інструменти
- Щоб якнайкраще ознайомити бажану платоспроможну цільову аудиторію з УТП і продуктом, ми додали інструмент «Товарні каруселі», попередньо налаштувавши «правильний»таргетинг для показу.
З досвіду роботи в сфері люксових аксесуарів ми знали, що спрацюють товарні каруселі з нестандартною подачею товару, тому що аудиторія платоспроможна і схильна до споживання контенту високої естетики, а також імпульсивних покупок. - Оскільки контент бренду конкурує з усім іншим контентом в мережі, ми зробили наступне.
2.1 Вибрали найтрендовіші серед ЦА моделі товарів (1 карусель ー 1 бренд);
2.2 Створили нестандартні текстові описи кожного продукту. Груба помилка багатьох компаній ー просто дублювати опис з картки товару на сайті.
Приклади товарної каруселі та копірайтингу
Результат
- Дохід зріс від 88 000 до 169 000 долл / місяць.
На 92% і в 2 рази.
- Загальний ROI склав більше 200%.
За даними від клієнта, чистий кінцевий ROI, з урахуванням всіх витрат, склав більше 200%.
- Коефіцієнт транзакцій виріс на 350%.
Незважаючи на те, що зменшення кількості промотуючого контенту призвело до зменшення загального обсягу трафіку, коефіцієнт транзакцій виріс.
- Довжина сеансу зросла.
І стала такою ж як середня довжина найбільш конверсійних, основних каналів (SEA, SEO) за брендованим трафіком.
- Показник відмов зменшився.
Показник відмов прогнозовано зменшився, тому що на сайт почав приходити суто цільовий і зацікавлений трафік.
Подання Google Analytics «Липень-Серпень 2018, джерело-канал: Facebook | Instagram»
Що потрібно врахувати
- Інструмент «Товарна карусель» був обраний за підсумком аналізу трафіку, а канал SMM для клієнта за «показником конверсії в покупку» порівняємо з пошуковим трафіком з контекстної реклами і розсилками на електронну пошту гарячим клієнтам.
- Була врахована сезонність бізнесу і проведений підігрів за допомогою анонсування постійної акції з поверненням бонусів. Часто помічаємо, що багато компаній мають програму лояльності, але не анонсують належним чином. Перевірте, чи всі акції анонсуються у вас в соцмережах.
- Під час налаштування товарних каруселей ми використовували креативний копірайтинг і акцент на безкоштовну доставку.
- Помилкою буде вважати, що «Товарна карусель» збільшить будь-який показник доходу вдвічі, цей інструмент був обраний суто для вирішення локального завдання проекту. В інших випадках і проектах необхідний окремий аналіз і унікальна стратегія застосування інструментів.
Підключити послугу «Просування бізнесу в соцмережах» від ADINDEX →