Збільшили дохід магазину нішевої парфумерії на 800% в місяць під час карантину за допомогою email-розсилок

 

Автор кейса: Поліна Охай, email-маркетолог в агентстві

Клієнт. Aromateque, дистриб’ютор елітної косметики та парфумерії в Україні.

Завдання. Зростання доходу та кількості транзакцій в магазині за допомогою email-розсилок.

Рішення. Систематизування розсилок, використання промо і брендових листів.

Період роботи з клієнтом за послугою “Email-маркетинг”. Березень 2019 – вересень 2020.

Результат. Стабільний щомісячний дохід від email-розсилок зріс майже вдвічі. А в один з карантинних місяців нам вдалося досягти цифри +800%. ROI по каналу email-маркетинг склав близько 1000%.

Сервіс email-розсилок. eSputnik

У сьогоднішньому кейсі хочемо поділитися з читачами інформацією про те, як за допомогою email-маркетингу і сервісу розсилок eSputnik нам вдалося збільшити дохід інтернет-магазину нішевої парфумерії на 800% в один з карантинних місяців, а також вийти на стабільний дохід в післякарантинний період і ROI 1000%.

***

З компанією Aromateque агентство ADINDEX співпрацює з початку 2019 го року. Про те, як і з чого ми починали спільну роботу, вже розповідали в одному з кейсів. Але хотілося б нагадати: у бренду на момент звернення в наше агентство (лютий 2019) вже були запущені email-розсилки, які непогано працювали. З нашою допомогою Aromateque підкоригували стратегію, зробили редизайн шаблонів, сегментували базу і зробили свої розсилки більш інтерактивними. Про особливості та секретні інгредієнти розсилок Aromateque можна почитати тут.

В цьому кейсі хочемо продемонструвати, ЯК такий недооцінений багатьма компаніями інструмент, як email-розсилки, може в дійсності приносити дохід і збільшувати його.

Розділимо сьогоднішній кейс на дві частини: докарантинний період (з березня 2019 року по березень 2020) і період карантину (з квітня 2020 по вересень 2020).

Період 1. Докарантинний. Березень 2019 – березень 2020

Завдання

У лютому 2019 року Aromateque звертається в ADINDEX з метою «навести порядок в email-маркетинзі».

Рішення

Після проведення та узгодження всіх підготовчих робіт уже в березні того ж року (через місяць після звернення до нас) ми запустили перші листи з оновленим дизайном. Це був період восьми-березневих акцій, тому розсилки мали відповідний вигляд.

Перші результати

Вже після першого місяця розсилок ми отримали 17 транзакцій на суму, що значно перевищує попередні показники (див. Мал.1) до звернення компанії в агентство. Цьому передував місяць підготовчих робіт, в які входило обговорення стратегій, узгодження медіа-плану, сегментація бази, написання ТЗ і виконання необхідних налаштувань в сервісі eSputnik, за допомогою якого в подальшому робили розсилку.

У всьому процесі вкрай важлива участь клієнта, адже багато залежить від його «останнього слова». І тут хотілося б відзначити, що з Aromateque у нас вийшло налагодити відмінну комунікацію, що позитивно позначилося на якості нашої спільної роботи.

Мал.1 Результати першого місяця розсилок

 

Результати за перший рік співпраці (березень 2019 – березень 2020)

 

У перший рік співпраці Aromateque і ADINDEX за допомогою email-маркетингу нам вдалося:

  • отримати 363 транзакції;
  • залучити на сайт 5 996 унікальних відвідувачів;
  • заробити на 87.35% більше.

Мал.2 Результати першого року роботи (березень 2019 – березень 2020)

 

Період 2. Карантинний. Квітень 2020 – вересень 2020

Завдання

У квітні 2020 офлайн-магазини Aromateque закриваються на карантин через пандемію COVID. У режимі самоізоляції знаходяться сотні тисяч людей, тому наше завдання – всіляко підтримувати клієнтів і дати їм можливість здійснювати шопінг навіть з дому.

Рішення

Було прийнято рішення запустити акцію: мінус 30% під час купівлі будь-якого товару з асортименту Aromateque з доставкою додому. Ми зі свого боку створили серію розсилок з відповідними умовами для покупця.

Мал.3 Приклад карантинної розсилки

Для того, щоб користувачам було максимально зручно вибирати товари онлайн, ми враховували такі чинники:

  • поділ товарів на затребувані категорії в листах;
  • поділ на затребувані бренди;
  • розсилки з новинками в межах одного бренду на користувачів, які купували цей бренд;
  • також ми використовували розсилку в якості свого роду заміни консультантів в офлайн-магазині. Це були не промо розсилки, а інформаційні. Такі листи необхідні для підвищення рівня залученості клієнта.

Результат

Промо- та брендові розсилки добре працюють в сукупності. У підсумку, завдяки серії розсилок з акцією «Мінус 30% на будь-які кошти з асортименту Aromateque» в квітні (який був одним з найбільш ефективних місяців) ми отримали +800% прибутку:

Мал.4 Результати розсилки з акцією мінус 30% в квітні 2020, у співвідношенні з квітнем 2019

Загальні результати по проекту

Залишаючись з клієнтами на зв’язку, незважаючи на зовнішні чинники, ми поступово наблизилися до тих показників, які зараз маємо, а саме:

  • в середньому завдяки розсилкам дохід компанії за місяць збільшився майже на 20%;
  • компанія отримала +230 транзакцій за карантинний період;
  • email-маркетинг виявився рентабельним каналом, ROI якого склав понад 1000%.

Мал.5 Дані розсилок у період 01.04.2020-30.09.2020

Потрібно також враховувати, що продукція Aromateque – це, в основному, нішева парфумерія або елітні засоби для догляду, а такі речі клієнт вважає за краще купувати в офлайн-магазині і вибирати безпосередньо на місці. Однак не можна заперечувати те, що популярність онлайн-продажу зростає у всіх сферах, а email-розсилка – один з кращих способів «достукатися» до клієнтів онлайн.