Чорна П’ятниця 2021: як Aromateque збільшила дохід з email-каналу у 6 разів

Автор кейсу: Катерина Колесник – спеціаліст з email-маркетингу в агентстві

Клієнт: Aromateque — інтернет-магазин офіційного дистриб’ютора нішевої та елітної косметики, парфумерії.

Коротке резюме кейсу

У 2020 році дохід із розсилки у Чорну п’ятницю склав 6% від загального доходу з email-розсилок за рік. Перед командою Adindex стояло завдання — збільшити обсяг продажів на Чорну п’ятницю у 2021 році. Ми змінили оформлення та стратегію просування. В результаті дохід з email-каналу зріс у 3 рази порівняно з минулим роком та у 6 разів порівняно з жовтнем 2021 року.

Підготовка до заходу

Збір активної бази для розсилки. Ми не збирали базу спеціально до Чорної п’ятниці, для розсилки використовували базу клієнта. Але щоб передплатники залишалися активними і не ставилися до розсилки як до спаму, була налаштована глибока сегментація при зборі email-адрес та даних покупців після першого замовлення. Це допомогло збільшити лояльність клієнтів та підігріти інтерес до магазину.

Сегментування аудиторії під час збору email. Ми сегментуємо аудиторію на етапі збору email-адрес за характеристиками:

  • зацікавленість до бренду — клієнт, який одного разу купив продукт якогось бренду, може бути зацікавлений у наступних покупках. Тому необхідно налаштувати оффер для цільової аудиторії.
  • місто проживання/покупки відвідувача є важливим критерієм при сегментуванні аудиторії, оскільки концептуальні магазини Aromateque знаходяться у 5 містах України: Харків, Київ, Дніпро, Львів, Одеса. Такі бази підписників релевантно використовувати при SMS розсилках, як додатковий канал просування магазину.

Підготовка клієнтів до Чорної п’ятниці. Розпродаж з великими знижками — це шанс активувати продаж та підвищити впізнаваність бренду. Головне, пробитися крізь лавину листів зі знижками. До Чорної п’ятниці акції влаштовують практично всі інтернет-магазини, поштові скриньки у підписників будуть забиті пропозиціями зі знижками. Найпростіший спосіб підвищити шанси на відкриття — зробити не одну розсилку про розпродаж, а цілу серію листів до Чорної П’ятниці.

Що зробили

Крок 1. За 2 тижні до Чорної п’ятниці ми надіслали перший лист по всій базі клієнтів. Це була вдала відправна точка для активації підписників та початку старту розпродажу.

Перший лист із серії до Чорної п’ятниці

Крок 2. Надсилання наступного листа через тиждень. Концепція кожного листа була дуже проста — банер та набір продуктів. Головна суть – показати знижку та ключову CТА кнопку. Кожна тема листа присвячена святу чи події.

Наступний лист із ланцюжка: “Отримай подарунок із покупкою від 4 000 грн. на сайті AROMATEQUE 🤩”

Крок 3. За день до Чорної п’ятниці ми відправили промо розсилку на вузькоспрямовану аудиторію — зацікавлені і клієнти бренду Sisley, в якій показали масштаб акцій та обмеженість у часі.

Показуємо розмір знижок та обмеження у часі: “Лише 4 дні, щоб скористатися 30% скидкою на продукти від Sisley та Hair Rituel by Sisley”

Шаг 4. Розсилка у Чорну п’ятницю була оформлена в загальному стилі Aromateque, який використовувався і на сайті.

Останній лист із серії: “Чорна П’ятниця з AROMATEQUE 🥳”

Результати

Обрана стратегія та оформлення дозволили досягти поставлених результатів та досягти наступних показників:

  • дохід з email-каналу виріс у 3 рази (на 184,28%) порівняно з минулим роком;

Як збільшився дохід з email-каналу за період з 1 по 30 листопада 2021 р. порівняно з аналогічним періодом 2020 року

  • дохід із розсилок за листопад становив 33,5% від загального доходу з email-розсилок за рік;
  • дохід із розсилок за листопад становив 4,72% від загального доходу компанії за місяць;
  • дохід з email-каналу зріс у 6 разів (на 514,10%) порівняно з минулим місяцем;
Як збільшився дохід з email-каналу за період з 1 по 30 листопада 2021 р. у порівнянні з жовтнем 2021 року

Фахівці Adindex допоможуть побудувати email-маркетинг та вирішити будь-які завдання для збільшення продажів у вашому бізнесі.

Підключити послугу “Email-маркетинг” від ADINDEX