Контекстна реклама для b2b. А/В тестування сайту

Автор статті: Глузcка Ольга — спеціаліст відділу контекстної реклами в агентстві

Клієнт: Мережа пекарень, продаж франшиз.

Яка послуга була надана клієнту? Контекстна реклама.

Який був бюджет на просування? Від 1 000 $/місяць.

Мета — зростання кількості конверсій (заповнення та відправлення форми) при зниженні їх вартості.

Основний текст:

  • Проблема — перед передачею проєкту до нашої агенції #ADINDEX, клієнт вирішив оновити сайт. Прогнози робилися виходячи з отриманої статистики старого сайту, а запускали рекламу на новий. Перші результати показали, що ми не вийшли на заплановані показники. 
  • Рішення — А/В тестування сайтів.
    Запущено експерименти у всіх пошукових кампаніях: брендові, за загальним запитам, конкуренти. Трафік розподілено 50% на 50%.
  • Результат — за три тижні експерименту (14 січня 2022 – 3 лютого 2022) отримано наступні результати:
    — на новому сайті коефіцієнт конверсій 0,47%;
    — на старому сайті коефіцієнт конверсій 1,81%, отримано в 4 рази більше за конверсії, вартість нижча в 4 рази.

Висновки: Цей експеримент підтверджує, що різні сайти можуть по-різному конвертувати. Тому важливо і необхідно експериментувати.

Аналізуючи два сайти, ми визначили, які фактори могли вплинути на конверсійність:

  • Більше корисної та зрозумілої інформації на першому екрані сайту, для того щоб користувач захотів залишитися на сайті або зробити цільову дію.
  • Вигоди/переваги, які отримує клієнт, докладно і зрозуміло описані. Для простоти сприйняття можна доповнювати інфографікою.
  • Цільова кнопка на кожній сторінці сайту.
  • Зрозумілий та відповідний результату заклик до дії “Отримати презентацію”, “Заповнити форму” та “Надіслати дані” тощо.
  • Наявність блоків “Питання, що часто задаються” та “Відгуки”.
  • Контактні дані зверху сайту (телефон, кнопки месенджерів, соцмережі).
  • Дотримується єдина стилістика сайту: картинки в одному стилі, кольорі. 

 

Рекомендації:

  • Так як для прийняття рішення в даному випадку користувачеві потрібен час, бажано робити проміжні конверсії, такі як форма зворотнього зв’язку, поставити питання і т.п.
  • Наскільки можна чітко і в цифрах описувати, скільки потрібно вкласти грошей і зусиль і які вигоди отримає клієнт.
  • Коли виливається новий сайт або вносяться суттєві зміни до існуючого, проводить А/В тестування.

Підключити послугу “Контекстна реклама” від ADINDEX →