Контекстна реклама для b2b. А/В тестування сайту
Автор статті: Глузcка Ольга — спеціаліст відділу контекстної реклами в агентстві
Клієнт: Мережа пекарень, продаж франшиз.
Яка послуга була надана клієнту? Контекстна реклама.
Який був бюджет на просування? Від 1 000 $/місяць.
Мета — зростання кількості конверсій (заповнення та відправлення форми) при зниженні їх вартості.
Основний текст:
- Проблема — перед передачею проєкту до нашої агенції #ADINDEX, клієнт вирішив оновити сайт. Прогнози робилися виходячи з отриманої статистики старого сайту, а запускали рекламу на новий. Перші результати показали, що ми не вийшли на заплановані показники.
- Рішення — А/В тестування сайтів.
Запущено експерименти у всіх пошукових кампаніях: брендові, за загальним запитам, конкуренти. Трафік розподілено 50% на 50%.
- Результат — за три тижні експерименту (14 січня 2022 – 3 лютого 2022) отримано наступні результати:
— на новому сайті коефіцієнт конверсій 0,47%;
— на старому сайті коефіцієнт конверсій 1,81%, отримано в 4 рази більше за конверсії, вартість нижча в 4 рази.
Висновки: Цей експеримент підтверджує, що різні сайти можуть по-різному конвертувати. Тому важливо і необхідно експериментувати.
Аналізуючи два сайти, ми визначили, які фактори могли вплинути на конверсійність:
- Більше корисної та зрозумілої інформації на першому екрані сайту, для того щоб користувач захотів залишитися на сайті або зробити цільову дію.
- Вигоди/переваги, які отримує клієнт, докладно і зрозуміло описані. Для простоти сприйняття можна доповнювати інфографікою.
- Цільова кнопка на кожній сторінці сайту.
- Зрозумілий та відповідний результату заклик до дії “Отримати презентацію”, “Заповнити форму” та “Надіслати дані” тощо.
- Наявність блоків “Питання, що часто задаються” та “Відгуки”.
- Контактні дані зверху сайту (телефон, кнопки месенджерів, соцмережі).
- Дотримується єдина стилістика сайту: картинки в одному стилі, кольорі.
Рекомендації:
- Так як для прийняття рішення в даному випадку користувачеві потрібен час, бажано робити проміжні конверсії, такі як форма зворотнього зв’язку, поставити питання і т.п.
- Наскільки можна чітко і в цифрах описувати, скільки потрібно вкласти грошей і зусиль і які вигоди отримає клієнт.
- Коли виливається новий сайт або вносяться суттєві зміни до існуючого, проводить А/В тестування.