Працюємо з 2013 року

SMM

Як залучити b2b-аудиторію з Facebook та Instagram за допомогою рекламної цілі Лідогенерація 

Автор кейсу: Марина Калінкіна, таргетолог в агентстві До ADINDEX звернувся магазин декору та меблів Arhome, який має шоу-руми у великих містах України —…
Перейти

7 способів збільшити залучення аудиторії в акаунті В2В бренду

Автор кейсу: Аліна Яцина, спеціаліст відділу SMM в агентстві Пошук болю та потреб цільової аудиторії — нормальний процес під час впорядкування стратегії. З…
Перейти

Який креатив впливає на гроші? Що важливіше у рекламних кампаніях: розмір бюджету чи якість креативу? І як оцінити результат, якщо креатив — це мистецтво?

Автор кейсу: Ілля Коржиков, SMM-стратег агентства ADINDEX ділиться з Sostav трьома свіжими міні-кейсами у В2В сфері зі своїх рекламних кампаній. Думаємо, вони дадуть…
Перейти

Запустили рекламу в Instagram і вийшли на ROAS у 1765% — кейс інтернет-магазина елітної косметики

Автор кейсу: Марина Калінкіна, таргетолог в агентстві В агентство омніканального маркетингу ADINDEX надійшов запит від давнього клієнта компанії Aromateque, дистриб'ютора елітної косметики та…
Перейти

Збільшили органічний трафік на +1503% сеансів у місяць за допомогою контент-маркетингу. Кейс Ласунка

ADINDEX, агентство омніканального маркетингу, ділиться з Sostav.ua кейсом з просування найбільшого виробника морозива в Україні, компанії Ласунка, лідери органічного пошуку. Бізнес: провідний виробник…
Перейти

Залучили в соцмережі клієнта 2790 підписників з нуля за допомогою корисного і цікавого контенту

Автор кейсу: Ірина Мазур, керівник відділу SMM в агентстві. Клієнт. Магазин дверей і підлогового покриття. Завдання. Наповнити акаунт корисним і цікавим контентом, збільшити…
Перейти

Збільшили кількість реєстрацій на сайті з просування мобільних додатків на 91% і підвищили коефіцієнт конверсії з 0,3 до 6%

Автор кейсу: Марина Калінкіна, фахівець відділу SMM в агентстві. Клієнт. Велика платформа мотивованого трафіку для просування додатків в App Store і Google Play…
Перейти

Збільшили дохід магазину годинників до 162 000 грн/ місяць

Автор кейса: Ілля Коржиков, провідний SMM-спеціаліст агентства. Клієнт. Національна мережа магазинів годинників світових брендів. Завдання. Збільшити дохід з SMM. Що було зроблено: Налаштували…
Перейти

Залучили 3000 аудиторії для інтернет-магазину гастрономічних делікатесів за 1 місяць

Клієнт Інтернет-магазин гастрономічних делікатесів в стилі «craft» з швидкою доставкою по всій Україні Завдання Зростання кількості підписників в соцмережах інтернет-магазину з нуля. Що…
Перейти

Залучили 700 учасників з Європи, США й Азії на міжнародну конференцію NEWENERGY

Автор кейсу: Ірина Мазур, керівник відділу SMM в агентстві Клієнт NEWENERGY Global Startup Fest Завдання Залучити стартапи до участі в конференції та збільшити…
Перейти