Працюємо з 2013 року

Контекстна реклама

Контекстна реклама для b2b. А/В тестування сайту

Автор статті: Глузcка Ольга — спеціаліст відділу контекстної реклами в агентстві Клієнт: Мережа пекарень, продаж франшиз. Яка послуга була надана клієнту? Контекстна реклама.…
Перейти

Як запуск торгових кампаній збільшив кількість транзакцій у 6 разів, а ROAS – з 927% до 1210%

Автор кейсу: Наталія Щербина - спеціаліст відділу контекстної реклами в агентстві Клієнт: магазин професійного кухонного обладнання, alfamarket.ua. Завдання. Зростання транзакцій та доходу при…
Перейти

SEO і контекстна реклама ADINDEX: головні цифри та досягнення у клієнтських проектах агентства у 2020-2021

Ми вирішили зібрати для читачів блогу ADINDEX ТОП досягнень за найцікавішими клієнтськими проектами агентства за минулий і теперішній роки. Ми вибрали п'ять брендів…
Перейти

Як запуск торгових кампаній збільшив дохід компанії у вісім разів, а ROAS — з 210% до 872%

Клієнт: ALP, інтернет-магазин спорядження для туризму та кемпінгу. Завдання. Зростання транзакцій/доходу та зниження вартості транзакції. Рішення. Оптимізація поточного облікового запису та запуск Google…
Перейти

Запустили Google Shopping кампанії та збільшили кількість транзакцій на 52%, а трафік — на 38%, магазину годинників №1 в Україні

Клієнт: Дека, магазин годинників №1 в Україні. Історія проекту. У клієнта діяла контекстна реклама, налаштування та оптимізацію рекламних кампаній проводили інші агентства. Завдання.…
Перейти

Чотири кейси ADINDEX для найбільших омніканальних рітейлерів України

Розповіли Sostav.ua як за допомогою інструментів Google Ads та сучасних методів оптимізації можна досягти зростання продажу, як онлайн, так і офлайн, для омніканального…
Перейти

Як агрегатори допомогли збільшити рівень продажу вдвічі для інтернет-магазину підлогового покриття

Клієнт. Інноваційний інтернет-магазин підлогового покриття, дверей і сервісу. Завдання. Збільшення продажу вдвічі за допомогою агрегаторів під час збереження ROI. Що було зроблено: Проаналізували…
Перейти

Збільшили кількість переходів і трафіку на сайт в умовах зниження CPA на 29%

Автор кейсу: Дмитро Карпатій, фахівець відділу контекстної реклами в агентстві. Клієнт. Магазин дверей і підлогового покриття. Завдання. Збільшення продажу вінілових підлог і прихованих…
Перейти

Запуск торгових кампаній для магазину з недорогим товаром у висококонкурентній ніші

Клієнт. Книжковий інтернет-магазин. Завдання. Отримати СРА менше 10% від середнього чека, водночас залучити більше трафіку. Що було зроблено. Запуск торгових кампаній, поступова відмова…
Перейти

Зменшили високу вартість конверсії в рекламі Google на 37%

Автор кейсу: Наталя Паливода, фахівець з контекстної реклами в агентстві. Завдання. Знизити високу вартість конверсії в рекламі Google. Що було зроблено: Запуск експерименту…
Перейти