Як запуск торгових кампаній збільшив дохід компанії у вісім разів, а ROAS — з 210% до 872%

Клієнт: ALP, інтернет-магазин спорядження для туризму та кемпінгу.

Завдання. Зростання транзакцій/доходу та зниження вартості транзакції.

Рішення. Оптимізація поточного облікового запису та запуск Google Shopping кампаній.

Результат. Зростання транзакцій у 8 разів ↑, зростання доходу у 9 разів ↑, зниження вартості транзакцій у 4 рази ↓, ROAS 872%.

Підключити послугу “Контекстна реклама” від ADINDEX →

Проблема

На момент звернення в ADINDEX у клієнта вже було налаштовано контекстну рекламу від іншого агентства. Але:

  • Вона не давала бажаних результатів.
  • Протягом тривалого періоду (більше року) затягувався запуск торгових кампаній, найбільш, на наш погляд, ефективного інструменту на сьогодні.

 

Рішення

Ми вирішили оптимізувати наявні рекламні кампанії:

  • Перебудували структуру облікового запису.
  • Розширили пошукові кампанії.

 

А ще, разом із клієнтом, внесли коригування на сайті для запуску торгових кампаній та запустили їх:


Результат

Після тривалої роботи з проектом протягом одного року, ми порівняли основні показники співпраці ALP з ADINDEX та ALP з іншим агентством. Результати нас приємно здивували — з ADINDEX проект клієнта виріс за всіма показниками:

  • Транзакції зросли у 8 разів.
  • Дохід компанії виріс у 9 разів.
  • Вартість транзакції знизилася вчетверо.
  • Щомісячні витрати на рекламні кампанії зросли вдвічі.
  • Співвідношення доходу до витрат (ROAS) зросло з 210% до 872%.


Хочу таких самих результатів для свого проекту →

Якщо хочете дізнатися, як нам вдалося досягти таких результатів, телефонуйте за номером +38 (097) 735 31 33 або пишіть на пошту 4partners@adindex.ua. Також з нами можна зв’язатися через спільноту ADINDEX на Facebook.