Як запуск торгових кампаній збільшив дохід компанії у вісім разів, а ROAS — з 210% до 872%
Клієнт: ALP, інтернет-магазин спорядження для туризму та кемпінгу.
Завдання. Зростання транзакцій/доходу та зниження вартості транзакції.
Рішення. Оптимізація поточного облікового запису та запуск Google Shopping кампаній.
Результат. Зростання транзакцій у 8 разів ↑, зростання доходу у 9 разів ↑, зниження вартості транзакцій у 4 рази ↓, ROAS 872%.
Підключити послугу “Контекстна реклама” від ADINDEX →
Проблема
На момент звернення в ADINDEX у клієнта вже було налаштовано контекстну рекламу від іншого агентства. Але:
- Вона не давала бажаних результатів.
- Протягом тривалого періоду (більше року) затягувався запуск торгових кампаній, найбільш, на наш погляд, ефективного інструменту на сьогодні.
Рішення
Ми вирішили оптимізувати наявні рекламні кампанії:
- Перебудували структуру облікового запису.
- Розширили пошукові кампанії.
А ще, разом із клієнтом, внесли коригування на сайті для запуску торгових кампаній та запустили їх:
Результат
Після тривалої роботи з проектом протягом одного року, ми порівняли основні показники співпраці ALP з ADINDEX та ALP з іншим агентством. Результати нас приємно здивували — з ADINDEX проект клієнта виріс за всіма показниками:
- Транзакції зросли у 8 разів.
- Дохід компанії виріс у 9 разів.
- Вартість транзакції знизилася вчетверо.
- Щомісячні витрати на рекламні кампанії зросли вдвічі.
- Співвідношення доходу до витрат (ROAS) зросло з 210% до 872%.
Хочу таких самих результатів для свого проекту →
Якщо хочете дізнатися, як нам вдалося досягти таких результатів, телефонуйте за номером +38 (097) 735 31 33 або пишіть на пошту 4partners@adindex.ua. Також з нами можна зв’язатися через спільноту ADINDEX на Facebook.