Запустили Google Shopping кампанії та збільшили кількість транзакцій на 52%, а трафік — на 38%, магазину годинників №1 в Україні
Клієнт: Дека, магазин годинників №1 в Україні.
Історія проекту. У клієнта діяла контекстна реклама, налаштування та оптимізацію рекламних кампаній проводили інші агентства.
Завдання. Зростання транзакцій у випадку зниження/збереження вартості транзакції.
Період роботи. З квітня 2018 року.
Підключити послугу “Контекстна реклама” від ADINDEX →
Проблема
- Контекстна реклама не приносила клієнту бажаних результатів.
- В межах отриманих результатів було недоцільно масштабуватися.
Рішення
- Оптимізація поточних кампаній (перебудова структури облікового запису, розширення пошукових кампаній).
- Використання інтелектуальних стратегій призначення ставок, перерозподіл бюджету на кампаніях, з урахуванням цілей, основних KPI.
- Запуск та масштабування торгових кампаній (на період початку роботи з ADINDEX цей інструмент не був доступний в Україні).
- Запуск медійних та відео кампаній.
- Запуск локальних кампаній.
Результат
Після тривалої роботи з проектом (3 роки) отримано такі результати.
Порівняння основних КРІ:
За січень – жовтень 2018/2019 р.:
- Бюджет знизився на 7%.
- Транзакції зросли на 52%.
- Трафік зріс на 38%.
- Вартість транзакції знизилася у 1,6 рази.
За січень – грудень 2019/2020 р.:
- Бюджет виріс на 21%.
- Транзакції зросли на 29%.
- Трафік зріс на 12%.
- Вартість транзакції знизилася на 6%.
*Порівнювати дохід у цій ніші некоректно, тому що дуже велика різниця в середньому чеку: у магазині є годинник, який дуже різниться за вартістю.
Приклади оголошень:
Хочу таких самих результатів для свого проекту →
Якщо хочете дізнатися, як нам вдалося досягти таких результатів, телефонуйте за номером +38 (097) 735 31 33 або пишіть на пошту 4partners@adindex.ua. Також з нами можна зв’язатися через спільноту ADINDEX на Facebook.