Запустили Google Shopping кампанії та збільшили кількість транзакцій на 52%, а трафік — на 38%, магазину годинників №1 в Україні

Клієнт: Дека, магазин годинників №1 в Україні.

Історія проекту. У клієнта діяла контекстна реклама, налаштування та оптимізацію рекламних кампаній проводили інші агентства.

Завдання. Зростання транзакцій у випадку зниження/збереження вартості транзакції.

Період роботи. З квітня 2018 року.

Підключити послугу “Контекстна реклама” від ADINDEX →

Проблема

  • Контекстна реклама не приносила клієнту бажаних результатів.
  • В межах отриманих результатів було недоцільно масштабуватися.

 

Рішення

  • Оптимізація поточних кампаній (перебудова структури облікового запису, розширення пошукових кампаній).
  • Використання інтелектуальних стратегій призначення ставок, перерозподіл бюджету на кампаніях, з урахуванням цілей, основних KPI.
  • Запуск та масштабування торгових кампаній (на період початку роботи з ADINDEX цей інструмент не був доступний в Україні).
  • Запуск медійних та відео кампаній.
  • Запуск локальних кампаній.

 

Результат

Після тривалої роботи з проектом (3 роки) отримано такі результати.

Порівняння основних КРІ:

За січень – жовтень 2018/2019 р.:

  • Бюджет знизився на 7%.
  • Транзакції зросли на 52%.
  • Трафік зріс на 38%.
  • Вартість транзакції знизилася у 1,6 рази.

За січень – грудень 2019/2020 р.:

  • Бюджет виріс на 21%.
  • Транзакції зросли на 29%.
  • Трафік зріс на 12%.
  • Вартість транзакції знизилася на 6%.


*Порівнювати дохід у цій ніші некоректно, тому що дуже велика різниця в середньому чеку: у магазині є годинник, який дуже різниться за вартістю.

Приклади оголошень:

Хочу таких самих результатів для свого проекту →

 

Якщо хочете дізнатися, як нам вдалося досягти таких результатів, телефонуйте за номером +38 (097) 735 31 33 або пишіть на пошту 4partners@adindex.ua. Також з нами можна зв’язатися через спільноту ADINDEX на Facebook.