Направили бюджет зовнішньої реклами на локальну кампанію та отримали вдвічі більше лідів та продажу
Клієнт: HOLZ, мережа магазинів дверей та підлогового покриття.
Яку послугу надав клієнтові ADINDEX: промотування офлайн-магазина клієнта за допомогою локальної реклами Google My Business (далі GMB).
Період: з березня 2021 року до сьогодні.
Результат проекту. Кількість дзвінків зросла втричі (від 1 до 11 на місяць ↑), кількість прокладених маршрутів — у 23 рази (з 3 до 232 ↑), кількість лідів збільшилася вдвічі ↑.
Проблема
Компанія — мережа магазинів дверей та підлогового покриття, з якою ми щільно працюємо за контекстною рекламою, звернулася до нас із проханням розповісти людям про відкриття нового офлайн-магазину.
Проблема була в тому, що сам магазин відкрився далеко від місця скупчення людей — у дворах будинків, і його помічали не всі.
Під час відкриття нових офлайн-магазинів HOLZ ми завжди додаємо точки на карти Google My Business та рекламний кабінет.
Завдання
Потрібно було повідомити місцевих жителів про відкриття нової торгової точки, збільшити кількість покупців, привернути до неї увагу. Зробити це треба було в межах чинного маркетингового бюджету, а він був невеликий.
Перед відкриттям магазину та протягом півроку після його відкриття клієнт орендував білборди та розміщував на них рекламу. Але вона не дала бажаного результату, і ми разом із клієнтом вирішили перерозподілити бюджет на локальні кампанії.
Рішення
Запустили локальну кампанію з оптимізацією на дії «Перегляд номера» та «Створення маршруту».
Замість креативів використовували живі фото екстер’єру та інтер’єру нової торгової точки (дешево та швидко). Логотип HOLZ та меседжі (рекламні заклики до дії) додавали вже під час компонування рекламних оголошень:
Результат
За відчуттями. Внаслідок таких активностей у нову торгову точку прийшло багато людей.
За даними HOLZ. У перший місяць роботи локальної кампанії кількість звернень до магазину та продаж збільшилися більш ніж удвічі.
За даними кабінету GMB. Після запуску рекламної кампанії кількість створених маршрутів за місяць збільшилася в середньому у 23 рази (було 12-13, а стало 155-430), також збільшилася кількість дзвінків у середньому у 3 рази (було 1-4, а стало 13-22).
Клієнт попросив запустити ідентичну кампанію в іншому місті.
Висновок
Запуск локальних кампаній — чудовий спосіб бюджетно заявити про відкриття нової торгової точки у місті. Але тут є нюанси. Така реклама спрямована насамперед на залучення користувачів до офлайн-магазину, тому якщо біля нього проходять ремонтні роботи або він знаходиться в торговому центрі, це може негативно вплинути на ефективність локальних кампаній. Адже покупець може просто не дійти до магазину і заблукати/загубитися. Тому важливо враховувати ці моменти.