Чотири кейси ADINDEX для найбільших омніканальних рітейлерів України
Розповіли Sostav.ua як за допомогою інструментів Google Ads та сучасних методів оптимізації можна досягти зростання продажу, як онлайн, так і офлайн, для омніканального рітейлу в різних нішах та мати високі показники ROMI, ROAS та ROI.
***
ADINDEX працює з омнікальним рітейлом, який поєднує онлайн та офлайн просування. Головне завдання такого бізнесу — масштабувати кампанії в межах прийнятного ROAS та збільшити прибуток на основі маржинальності.
Останнім часом ми отримуємо багато запитів від клієнтів, у яких основний бізнес в офлайні, але водночас вони хочуть зростати також і онлайн.
У цьому кейсі ми розповімо одразу про кілька проектів із нашої практики. Ви дізнаєтеся, як омінікальні рітейлери збільшили продаж за допомогою інструментів Google Ads.
Які це компанії:
BAGSetc — рітейлер мультибрендових жіночих і чоловічих аксесуарів. У BAGSetc 22 офлайн-магазини у 12 містах України.
Podorozhnik — обладнання для відеозйомки, фототехніка та професійний одяг. У компанії 5 офлайн-магазинів у трьох українських містах.
ДЕКА — омніканальний рітейлер №1 в Україні з 50 офлайн-магазинами.
HOLZ — омніканальний рітейлер у категорії підлогового покриття та дверей. HOLZ має 11 магазинів у семи містах України.
BAGSetc: збільшили продаж у 150 разів, оборот у 71 раз, а ROAS — до 700%
Це бізнес, який починався з невеликого магазину, а виріс у роздрібну мережу салонів брендових аксесуарів із лояльною аудиторією.
Ми розпочали співпрацю, коли у клієнта практично не було жодної рекламної активності. Оскільки клієнт продає брендові аксесуари, ми вирішили запустити пошукові кампанії з невеликим бюджетом, кампанії ремаркетингу та наголосити насамперед на торгових кампаніях. Вони і спрацювали у результаті максимально ефективно.
Клієнт сформував такий KPI: досягти ROAS у 300%. Ми перевищили очікуваний результат більш ніж у два рази. Так вийшло тому, що ми постійно відстежували роботу торгових кампаній, а також завдяки запуску нових видів торгових кампаній.
У результаті, за рік співпраці ADINDEX з BAGSetc і проведених робіт з масштабування та оптимізації кампаній ми збільшили:
- трафік на сайт компанії в 12 разів,
- кількість продажу у 150 разів,
- оборот підприємства у 71 раз зі збільшенням маркетингового бюджету в 11 разів,
- ROAS із 0% до 700%.
Podorozhnik: збільшили оборот у 9 разів, кількість транзакцій у 12 разів, а ROMI — до 954%
Наступний кейс для клієнта у сфері омніканального рітейлу, компанії Podorozhnik. Бізнес, побудований на експертизі, з великим асортиментом професійної техніки для фото та відеозйомки. Це бізнес людей, які люблять те, що вони роблять.
Коли до нас звернувся цей клієнт, він майже не мав маркетингової активності. Ми вирішили запустити торгові кампанії та протестувати їх на основі аналізу попиту на різні категорії, поведінкових факторів та аудиторних рішень.
У результаті за рік співпраці з Podorozhnik ми збільшили:
- обсяг підприємства у 9 разів, водночас збільшили у своїй ніші маркетинговий бюджет у 10 разів. Через це ROMI — показник, на який ми орієнтувалися під час оптимізації та налаштування рекламних кампаній, становив 954%.
- кількість транзакцій у 12 разів, а коефіцієнт транзакцій зріс на 36%.

HOLZ: збільшуємо оборот бізнесу на 30% щорічно
Наступний клієнт — один з найбільших рітейлерів в Україні, HOLZ. Це бізнес, який виріс за чотири роки з нуля до одного з лідерів ніші. Тепер у нього 11 великих роздрібних магазинів у кількох містах України та сформований напрямок оптового продажу.
Із цим клієнтом ми працюємо з 2017 року. За цей час ми виконували стандартні роботи за напрямом контекстної реклами, оптимізували кампанії та в середньому збільшували оборот бізнесу на 30% щорічно.
У цьому кейсі ми хочемо докладніше розповісти про локальні рекламні кампанії. Оскільки клієнт стабільно відкриває нові офлайн-точки у різних містах України, ми дійшли висновку, що найкращим рішенням для збільшення рівня продажу у певному регіоні буде запуск локальних рекламних кампаній з акційними банерами при кожному відкритті нової точки.
У результаті, за 1 рік ми змогли збільшити обсяг для таких точок у 7,5 разів, водночас збільшили маркетинговий бюджет всього в 1,5 рази.
Також ми домовилися з клієнтом про відстеження покупок в офлайні після контакту з онлайн-рекламою та налаштували наскрізну аналітику.
Наскрізна аналітика пов’язує дані Google analytics, коллтрекінгу та системи обробки лідів та фінансового обліку з боку бізнесу. І дозволяє нам та менеджерам з боку проекту оперативно в дашбордах аналізувати KPI та відстежувати конвертацію заявок через кошик, дзвінки та форми на сайті та керувати ефективністю з урахуванням реального обороту.
Завдяки цьому з’ясувалося, що онлайн-покупки становлять понад 35% всього обороту. Водночас на сайті ми відстежуємо лише близько половини такого рівня доходу. За даними HOLZ, друга половина — це операції в офлайні після заходу на сайт та контакту з онлайн-рекламою.
ДЕКА: збільшили кількість транзакцій на 52%, трафік — на 38%, а ROI — до 252%
Завершальний кейс у нашій добірці — це кейс одного з наших найулюбленіших клієнтів, найбільшого годинникового омніканального рітейлера в Україні ДЕКА.
Дека — це лідер годинникового ринку в Україні. І лідер не просто за кількістю магазинів мережі, відвідуванням сайту чи обсягом. Це лідер за рівнем сервісу. Ключовий фактор зростання тут — найвища експертиза, клієнтоорієнтований сервіс та любов до продукту.
З цим клієнтом ми працюємо, ґрунтуючись на показнику ROI та запускаємо онлайн-рекламу для офлайн продажу.
Перед нами було завдання — збільшити кількість транзакцій, знизивши/зберігши вартість транзакції.
Спочатку ми перебудували структуру облікового запису та почали оптимізувати поточні пошукові кампанії. Використання інтелектуальних стратегій, призначення ставок та перерозподіл бюджету в кампаніях дозволили нам запустити та масштабувати торгові кампанії.
Пізніше, з орієнтуванням на поведінкові фактори та аудиторні рішення, ми запустили медійні відеокампанії, а також локальні кампанії для реклами брендів.
У результаті сьогодні компанія ДЕКА — лідер ринку у своїй ніші. За час роботи:
- ми збільшили кількість транзакцій на 52%,
- водночас вартість транзакції зменшилася в 1,6 рази,
- трафік зріс на 38%,
- маркетинговий бюджет знизився на 7%.
Також ми досягли показника ROI в 252%.