Запуск торгових кампаній для магазину з недорогим товаром у висококонкурентній ніші

Клієнт. Книжковий інтернет-магазин.

Завдання. Отримати СРА менше 10% від середнього чека, водночас залучити більше трафіку.

Що було зроблено. Запуск торгових кампаній, поступова відмова від пошукових кампаній за винятком брендової.

Результат:

  • Через місяць після запуску стандартних торгових кампаній ми отримали СРА на 23% нижче, ніж в пошукових кампаніях ー 43 грн.
  • За 6 місяців роботи СРА знизився до 27 грн і після запуску розумних торгових кампаній, в грудні 2018, він опустився до 16 грн.

 

Динаміка зниження СРА у результаті запуску торгових кампаній

Підключити послугу “Контекстна реклама” від ADINDEX →

Повний текст кейсу↓

Вступні

  • Недорогий товар. Специфіка книжкових інтернет-магазинів у тому, що середній чек на товар досить низький. У нашому випадку він становить близько 200 грн, оскільки основний напрямок ーце навчальна та дитяча література.
  • Висока конкуренція. На ринку присутні як дуже великі відомі торгові марки, так і багато дрібних інтернет-магазинів. Як наслідок, аукціони перегріті і ціна за клік на товар у пошукових кампаніях висока.
  • Високий СРА. У пошукових кампаніях він становить близько 25% від середнього чека, водночас працюють тільки продуктові і динамічні кампанії.
  • Маленьке охоплення. Недоцільно запускати кампанії за загальними запитами через високу вартість транзакції. У результаті немає можливості охопити навіть половину трафіку.

Завдання

Отримати СРА менше 10% від середнього чека, водночас залучити більше трафіку.

Рішення

Запуск торгових кампаній, поступова відмова від пошукових кампаній за винятком брендової.

Чому саме торгові?

  • Більше цільових переходів. Торгові оголошення презентують товар потенційному покупцеві до відвідин ним сайту, а книга ー такий продукт, з яким користувач може визначитися вже на етапі перегляду торгової видачі, тобто зрозуміти, чи відповідає він тому товару, який він шукав, навіть за широкими запитами (малюнок 1).

pic_1.png

Малюнок 1. Фрагмент торгової видачі за широким запитом “Збірник завдань з алгебри”

  • Низька ціна кліка. На сьогодні ціна за клік в торгових кампаніях нижча, ніж у пошукових, водночас користувач на робочому столі у видимій області екрана бачить замість 2-3 пошукових оголошень 5-10 торгових, з яких ваших може бути кілька (малюнок 1).
  • Широке охоплення. Завдяки торговим кампаніям ми маємо можливість показувати рекламу товару не тільки в пошуку Google, а й в КМС, YouTube, Gmail за вартістю кліка в 3-5 разів нижчу, ніж під час використання кожного інструменту окремо.
  • Універсальність інструменту. Торгові кампанії надають можливість залучати користувачів на всіх етапах воронки продажу ー від загальних запитів (малюнок 1) до конкретних товарних (малюнок 2).

Малюнок 2. Фрагмент торгової видачі за товарним запитом (назва + автор)

 

Висновок. Завдяки високій інформативності торгових оголошень на сайт переходить більше цільова аудиторія, у результаті ー високий коефіцієнт транзакцій і, за умови нижчої вартості кліка, отримуємо більш низьку вартість транзакції.

Етапи роботи

Робота щодо запуску торгових кампаній розділена на два етапи.

Перший етап ー це технічна частина ー створення та налаштування облікового запису Google Merchant Center, яка містить у собі:

  • перевірку відповідності сайту вимогам Google Merchant Center;
  • створення акаунта;
  • підтвердження власності сайту;
  • створення ТЗ на фід;
  • перевірку і завантаження в систему фіду;
  • роботу з відхиленими товарами (в 99% акаунтів), встановлення причин і пошук вирішення проблем;
  • створення правил перетворення фіду для сегментації товарів.

 

Другий етап ー це робота в акаунті Google Ads:

  • створення кампаній, згідно розробленої структури;
  • вибір і тестування стратегій;
  • аналіз ефективності;
  • запуск розумних кампаній.

Результат

Через місяць після запуску стандартних торгових кампаній ми отримали СРА на 23% нижчий, ніж у пошукових кампаніях ー 43 грн. Водночас треба врахувати, що торгові кампанії поряд з товарними запитами приводили на сайт користувачів і за загальними запитам, чого ми не могли собі дозволити під час використання пошукових кампаній.

За 6 місяців роботи СРА знизився до 27 грн і після запуску розумних торгових кампаній, в грудні 2018, він опустився до 16 грн (малюнок 3).

 

Малюнок 3. Динаміка зниження СРА в результаті запуску торгових кампаній

 

Під час порівняння роботи двох інструментів ー розумних торгових і пошукових кампаній, за умов однакового бюджету ми бачимо наступне:

  • вартість кліка ー нижча в 3 рази (0,6 грн і 1,8 грн);
  • обсяг трафіку ー вищий в 3,5 рази;
  • коефіцієнт транзакцій ー 2,5% і 4%;
  • СРА ー нижчий в 4 рази.

 

Минулого місяця (серпень 2019) СРА склав 11 грн, тобто це 5,5% від середнього чека. Наша мета досягнута. Основне завдання ー утримувати такий результат в умовах зростання і розвитку проекту.

Висновок

Завдяки торговим кампаніям ми можемо отримувати:

  • у кілька разів більший обсяг цільового трафіку з використанням тих же витратах, що і на пошукові кампанії, за рахунок низької вартості кліка;
  • більш високий коефіцієнт транзакцій, за рахунок інформативності оголошень;
  • низьку вартість транзакції, за рахунок низької вартості кліка і високого коефіцієнта транзакцій.

Підключити послугу “Контекстна реклама” від ADINDEX →