Зменшили високу вартість конверсії в рекламі Google на 37%

Автор кейсу: Наталя Паливода, фахівець з контекстної реклами в агентстві.

Завдання. Знизити високу вартість конверсії в рекламі Google.

Що було зроблено:

  1. Запуск експерименту з метою вибору більш ефективної стратегії, яка дозволить зменшити СРС і утримувати СРА не вище обумовленої із замовником межі, залишаючись на тих же позиціях.
  2. У ролі експериментальної обрали інтелектуальну стратегію “Цільова ціна за конверсію” (у вихідній кампанії застосовувалася стратегія “Максимум конверсій”).
  3. Застосування пакетної стратегії для отримання можливості обмежити верхню межу ставки.
  4. Аналіз показників через два тижні після навчання системи.

 

Результат. СРС зменшився на 37%, СРА ー на 34%, бюджет теж зменшився на 34%. Водночас було отримано таку саму кількість трафіку, що і у вихідній.

Підключити послугу “Контекстна реклама” від ADINDEX →

Повний текст кейсу ↓

Проблема

Висока СРА (вартість конверсії), яку необхідно зменшити, але водночас залишитися на тих же позиціях контекстної видачі. Ніша: ТВ, електроніка.

Причини

Зменшення попиту в період сезонного спаду (малюнок 1) спричинило за собою зростання СРС (малюнок 2).

image3.png

Малюнок 1. Падіння попиту

image2.png

Малюнок 2. Зростання СРС (ціна за клік)

 

Ця ніша є висококонкурентною. З падінням трафіку, на що вказує зниження кількості показівпід час стабільних % отриманих показів, кількість учасників ринку залишилася незмінною, в результаті це призвело до “перегріву аукціонів”, отже зростання СРС. У свою чергу зростання СРС в умовах падіння активності користувачів безпосередньо вплинуло на підвищення СРА.

Рішення

  1. Запустити експеримент з метою вибору більш ефективної стратегії, яка дозволить зменшити СРС і утримувати СРА не вище обумовленої із замовником межі, залишаючись не тих же позиціях.
  2. В У ролі експериментальної обрати інтелектуальну стратегію “Цільова ціна за конверсію” (у вихідній кампанії застосовувалася стратегія “Максимум конверсій”).
  3. Застосувати пакетну стратегію для того, щоб отримати можливість обмежити верхню межу ставки.
  4. Аналізувати показники не раніше, ніж через два тижні після навчання системи.

 

Як зменшити СРС та СРА, водночас зберегти позицію на тому ж рівні →

Результат

  1. СРС зменшився на 37% за рахунок обмеження верхньої межі ставки, водночас позиція залишилася на тому ж рівні ー не нижче другої.
  2. Бюджет в експериментальній кампанії зменшився на 34%, водночас отримано таку саму кількість трафіку, що і у вихідній.
  3. СРА зменшився на 34%.
  4. У двох кампаніях отримано однакову кількість транзакцій.

image1.png

Малюнок 3. Аналіз основних КРІ за 2 тижні експерименту

 

Оскільки поставлено ​​мету не виходити за рамки обумовленого із замовником СРА в 300 грн, водночас отримувати максимум конверсії і перебувати на позиції не нижче 2, прийнято рішення застосувати до вихідної кампанії стратегію “Цільова ціна за конверсію” з максимальною межею ставки.

На основі проведеного експерименту ми можемо припустити:

  1. Стратегія “Максимум конверсій” не має обмежень, крім бюджету, тому націлена отримувати найбільшу кількість конверсій навіть за високою ціною. Підсумок: ніяк не можна вплинути на результати кампанії під час коливання на ринку.
  2. “Цільова ціна за конверсію” прагне отримати максимум конверсій, але у неї є два обмеження ー це ціна за конверсію і максимальна межа ставки, тому система підбирає тільки ті аукціони, у результаті яких будуть виконані всі умови. Підсумок: в цій стратегії більше можливостей впливати на результат.

Підключити послугу “Контекстна реклама” від ADINDEX →