Працюємо з 2013 року

Контекстна реклама

Збільшили дохід інтернет-магазину на 57% за допомогою контекстної реклами

Клієнт. Інтернет-магазин товарів для дому. Завдання. Зростання продажу і залучення нової аудиторії до інтернет-магазину товарів для дому. Що було зроблено: Розміщення тизерного блоку…
Перейти

Збільшили дохід з реклами Google в 3,9 рази (до 189 426,60 грн) за 5 місяців

Автор кейсу: Інна Калінер, провідний спеціаліст відділу контекстної реклами в агентстві. Клієнт. Інтернет-магазин продуктів з Європи. Завдання. Зростання конверсій і доходу з контекстної…
Перейти

Отримали вдвічі більше кліків в межах обмеженого бюджету

Клієнт: Аутлет-бутик брендового одягу та взуття Завдання: Отримати якомога більше кліків і збільшити відсоток отриманих показів в межах обмеженого бюджету. Що було зроблено:…
Перейти

Вплив КМС кампаній на пошукові

Клієнт. Телекомунікаційні послуги Завдання. Залучення аудиторії потенційних клієнтів для отримання максимальної кількості заявок з сайту. Що було зроблено: Аналіз участі КМС кампаній (в…
Перейти

Знизили CPA в 2 рази в Google Shopping кампаніях для сайту дитячих іграшок

Автор кейсу: Марія Яригіна, провідний спеціаліст відділу контекстної реклами в агентстві Клієнт Сайт дитячих іграшок Завдання Знизити CPA (вартість конверсії) і збільшити коефіцієнт…
Перейти

На 49% збільшили конверсію і на 64% – трафік сайту онлайн-кредитування в Грузії

Клієнт. Послуги онлайн-кредитування Завдання. Залучити аудиторію, зацікавлену в послугах онлайн-кредитування. Зростання цільового трафіку і кількості оформлених кредитів. Що було зроблено: Побудова акаунта в…
Перейти

Просування мобільного додатка за допомогою контекстної реклами

Клієнт. Просування мобільного додатка для заробітку на Android і iOS Завдання. Збільшення завантажень додатка під час використання мінімальної вартості конверсії до 0,25 $.…
Перейти

Зменшили високу вартість конверсії в рекламі Google на 37%

Автор кейсу: Наталя Паливода, фахівець з контекстної реклами в агентстві. Завдання. Знизити високу вартість конверсії в рекламі Google. Що було зроблено: Запуск експерименту…
Перейти

Збільшили конверсію в 1,5 рази і зберегли СРА за допомогою оптимізації

Клієнт. Провідний телекомунікаційний провайдер. Завдання. Залучення аудиторії потенційних клієнтів для отримання максимальної кількості заявок з сайту. Що було зроблено: Аналіз структури поточного облікового…
Перейти

Зменшили CPC в 10 разів за допомогою збільшення якості оголошень

  Автор кейсу: Інна Калінер, фахівець відділу контекстної реклами в агентстві. Клієнт. Інтернет-провайдер. Завдання. Пошук і повернення користувачів інтернет-провайдера для роботи в особистому…
Перейти