Працюємо з 2013 року

SEO

Як змінити CMS і не втратити позиції? Приріст трафіку + 83%, зростання доходу на 43% по каналу SEO

Автор статті - Євген Гнедаш, SEO-спеціаліст в агенції У цьому кейсі поговоримо про те, чому важливо йти в ногу з часом щодо дизайнів…
Перейти

Як досягти зростання трафіку на 157% і доходу сайту в 3 рази через покращення його юзабіліті

Автор кейсу: Євген Гнєдаш, провідний seo–фахівець в агенції ADINDEX У цьому кейсі поговоримо про те, чому зручність користувача сайту для клієнта – це…
Перейти

Ніша дизайну та декору для дому – неочевидні резерви зростання. Приріст трафіку + 126,73%, кількість транзакцій х3

Автор статті - Євген Гнедаш, SEO-спеціаліст в агенції У цьому кейсі поговоримо про те, чому важливо розуміти намір користувача та пошуковий інтент під…
Перейти

SEO і контекстна реклама ADINDEX: головні цифри та досягнення у клієнтських проектах агентства у 2020-2021

Ми вирішили зібрати для читачів блогу ADINDEX ТОП досягнень за найцікавішими клієнтськими проектами агентства за минулий і теперішній роки. Ми вибрали п'ять брендів…
Перейти

Як ми отримали +3264 сеансів додаткового трафіку на сайт за місяць з використанням однієї статті або «Що таке вічнозелений контент?»

Автор кейсу: Євген Гнідаш, провідний SEO-спеціаліст в агентстві. Клієнт: Karandash.ua — агентство з надання послуг освіти за кордоном. ADINDEX просуває сайт Karandash.ua вже…
Перейти

Збільшили органічний трафік на +1503% сеансів у місяць за допомогою контент-маркетингу. Кейс Ласунка

ADINDEX, агентство омніканального маркетингу, ділиться з Sostav.ua кейсом з просування найбільшого виробника морозива в Україні, компанії Ласунка, лідери органічного пошуку. Бізнес: провідний виробник…
Перейти

Неочевидні помилки, які коштували сайту 10% трафіку або «Чому важливо моніторити дані аналітики регулярно?»

Автор кейсу: Євген Гнідаш, SEO-спеціаліст в агентстві Клієнт: ДЕКА, магазин годинників №1 в Україні. Проблема Просідання трафіку на сайті — це завжди неприємна…
Перейти

Як ми повернули регіональні сторінки в індекс

Автор кейсу: Марина Ткаченко, провідний SEO-спеціаліст в агентстві Бізнес: HOLZ, магазин дверей та підлогового покриття. Географія: Україна. Проблема: регіональні сторінки випали з індексу,…
Перейти

Бюджетно вивели блог і відеоролики на YouTube в ТОП пошукових систем і збільшили продаж на 15%

  Автор кейсу: Марина Ткаченко, провідний SEO-спеціаліст в агентстві. Клієнт. Магазин дверей і підлогового покриття. Завдання. Залучення трафіку з пошукових систем, отримання лідів…
Перейти

Збільшили продаж на 15% за допомогою контент-маркетингу

Автори кейсу: Надія Антипова, SEO-редактор і Марина Ткаченко, SEO-спеціаліст в агентстві. Клієнт. Магазин дверей і підлогового покриття. Завдання. Збільшити продаж з сайту, підвищити…
Перейти