Як просунути лендінг в ТОП

Автор статті – Анастасія Чубакова, SEO-спеціаліст в агенції

У цьому кейсі поговоримо про те, як за допомогою внутрішньої оптимізації сайту повернути позиції сайту в пошуковій видачі 

Послуга: SEO 

Клієнт: LetsAds — сервіс СМС-розсилок

Завдання: Повернути позиції сайту у пошуковій видачі

Регіон: Україна

Період: грудень 2022 – березень 2023

Про проєкт (про нішу)

LetsAds.com — сервіс СМС-розсилок по Україні та світу.

Проблема

Клієнт звернувся до нас із проблемою просідання позицій сайту у пошуковій видачі.

Завдання ускладнювалося тим, що сайт клієнта, по суті, односторінковий — основний трафік йде на головну сторінку, додаткових сторінок послуг або інформаційного розділу на сайті немає. Внутрішня оптимізація на низькому рівні. Посилковий профіль в основному складався зі спам-посилань низької якості.

При цьому ТОП видачі займають багатосторінкові сайти з широким переліком послуг, внутрішньою оптимізацією, на яких ведуться роботи з лінкбілдингу.

Просідання позицій сайту у пошуковій видачі на початку грудня 2022 року


Підключити послугу «SEO просування» від ADINDEX →

 

Рішення

Насамперед було проведено аудит, під час якого ми виявили слабкі сторони в оптимізації сайту та ключові резерви зростання. На основі цього було поставлено основні завдання:

  • Опрацювання внутрішньої оптимізації;
  • Оптимізація профілю посилання;
  • Робота з контентом. 

 

Внутрішня оптимізація

Контент сайту не був оптимізований, і цим явно програвав у конкурентів у видачі. На головній сторінці не було seo-оптимізованого тексту, були не опрацьовані заголовки H2-H6, щільність ключових слів на сторінці була вкрай низькою порівняно з конкурентами.

Порівняння структури заголовків letsads.com та сайту-конкурента з видачі

Метадані сайту також необхідно було актуалізувати та оптимізувати.

Лінкбілдінг

У грудні 2022 року пройшов Link Spam Update і сайт втратив частину маси посилань, яка була низької якості. 

Посилкова маса низької якості (spum-посилання), які були у посилальному профілі сайту

Провівши аудит, ми склали план на 3 місяці робіт, метою якого було відновлення позицій сайту у пошуковій видачі внаслідок проведення внутрішньої оптимізації.

Протягом перших двох місяців робіт ми видали всі необхідні ТЗ, було проведено оптимізацію метаданих та заголовків сторінок сайту, додано текст на головну сторінку сайту, розпочато роботи з лінкбілдингу.

Результат оптимізації метаданих сайту letsads.com 

Робота з контентом

Особливу увагу приділили оптимізації тексту та заголовків на головній сторінці – аналізували щільність входження ключових слів, вносили виправлення, доки не досягли бажаного результату.

Фрагмент SEO-оптимізованого тексту, який було додано на головну сторінку сайту

Робота над заголовками та контентом на сторінці

Також важливо було повернути позитивну динаміку зростання профілю профілю сайту. Поступово розпочали роботи з нарощування маси посилань.

Динаміка посилальної маси сайту LetsAds

Результат

В результаті робіт з внутрішньої оптимізації сайту та лінкбілдингу нам вдалося досягти наступних результатів:

Зростання середньої позиції головної сторінки сайту з 33 до 8 (+25 позицій) за 3 місяці робіт.

Динаміка середньої позиції головної сторінки сайту LetsAds 

Зростання середньої позиції сайту по всіх сторінках з 32 до 17 (+15 позицій) за 3 місяці робіт.

Динаміка середньої позиції сайту LetsAds за відстежуваними напрямками

Сайт вивели у ТОП-5-10 пошукової видачі за 3 місяці робіт.

Висновки

Результат роботи з проєктом вкотре підтверджує важливість коректної внутрішньої оптимізації сайту. Це виявився саме той випадок, коли оптимізація метаданих, додавання тексту та робота з профілем посилань можуть вивести односторінковий сайт у ТОП видачі Google, незважаючи на те, що вона зайнята набагато більшими сайтами конкурентів.

На базі поточних результатів можна працювати над подальшим розвитком сайту, покращенням ЕЕАТ факторів, розширенням структури.

 

Підключити послугу «SEO просування» від ADINDEX →



Коментар project-менеджера

З проєктом летс едс ми знайомі давно, з грудня 2022 проводили  налаштування контекстної реклами і стартували роботи по SEO. Клієнт лояльний, налаштований на сумісну працю. За декілька місяців отримали хороші результати: приріст заявок з контекстної реклами та підняли позиції сайту в органічній видачі.Приємно отримувати подяку від клієнта, котрий задоволений результатами.


Команда SEO, яка працювала над проєктом