Як ми отримали +3264 сеансів додаткового трафіку на сайт за місяць з використанням однієї статті або «Що таке вічнозелений контент?»
Автор кейсу: Євген Гнідаш, провідний SEO-спеціаліст в агентстві.
Клієнт: Karandash.ua — агентство з надання послуг освіти за кордоном. ADINDEX просуває сайт Karandash.ua вже понад п’ять років.
Яка послугу надано клієнтові? Контент-маркетинг, ведемо блог проекту.
Проблема
Якщо ви довго ведете блог компанії, то, напевно, натрапляли на проблему пошуку тем для статей. З аналогічним зіткнулися і ми. За час роботи з клієнтом вже понад п’ять років, ми підготували та розмістили на сайті Karandash.ua понад 300 статей. За цей час ми відпрацювали більшість актуальних тем у ніші та зіткнулися з творчим застоєм.
Підключити послугу «SEO просування» від ADINDEX →
Рішення
Щоб позбутися проблеми застою, ми вирішили змінити стратегію створення текстових матеріалів та сфокусуватись на генерації вічнозеленого контенту.
Вічнозелений контент — контент, який залишається актуальним довгий час та приносить стабільний трафік на сайт.
Тому ми підібрали для блогу Karandash.ua тему статті, яка, на нашу думку, буде актуальною в даний час і, що ще важливіше, корисною в перспективі — найпопулярніші спеціальності. Для дослідження попиту на цю тему ми скористалися такими інструментами:
1. Serpstat. За допомогою цього сервісу ми переконалися, що за пошуковими запитами «найбільш затребувані професії» та «популярні професії» є попит:
2. Google Trends. За допомогою цього сервісу ми переконалися, що запит «найбільш затребувані професії» популярний серед користувачів з року в рік:
Після того, як отримали дані аналізу, ми сформували технічне завдання для копірайтера, в якому детально описали структуру майбутньої статті та питання, які необхідно розкрити.
Результат
В результаті за перший місяць публікації статті ми отримали 3264 сеанси на сайт:
На даний момент стаття знаходиться на сайті вже більше трьох місяців і сумарно принесла 15 821 сеанси:
Висновок
Вести блог на регулярній основі довгий час — не простий процес. Якщо ви зіткнулися з проблемою «немає про що писати», спробуйте змінити підхід у стратегії. Не женіться за великою кількістю статей на місяць. Краще зосередьте свою увагу на написанні меншої кількості, але з опорою на якість та актуальність. У результаті це дозволить отримати найкращий результат.