Працюємо з 2013 року

Веб-аналітика

На 20% збільшили продаж за допомогою веб-аналітики за 5 місяців

Клієнт: Воля Час співпраці: 5 місяців Результат: На 20% збільшилася кількість продажу та задоволених клієнтів. Знайдено та ліквідовано причину втрати лідів. Чи було…
Перейти

Кейс ефективного налаштування Google My Business для середнього та великого бізнесу

Автори кейсу: Василенко Владислав, фахівець з локального просування і Охай Поліна, фахівець відділу веб-аналітики. Клієнти. Магазин дверей і підлогового покриття і телекомунікаційний провайдер.…
Перейти

Допомогли клієнтові отримати на 20% більше фізичних лідів

Автор кейсу: Олена Березовська, керівник відділу веб-аналітики в агентстві. Клієнт. Телекомунікації (молодий інтернет-провайдер). Тривалість співробітництва. 5 місяців. Чи бувало у вас так, що…
Перейти

Построение системы аналитики кросс-платформенного проекта для VoD-медиасервиса (Firebase, Google Analytics web+apps, BigQuery, Google Data Studio и Power BI)

  Автор кейсу: Олена Березовська, керівник відділу веб-аналітики в агентстві Клієнт: VoD-медіасервіс ─ надає можливість перегляду ТБ-каналів і фільмів через: додаток для смартфонів,…
Перейти

Автоматизація звітів за рекламними кампаніями Google AdWords

  Автор кейсу: Олена Березовська, керівник відділу веб-аналітики в агентстві. Завдання Клієнт витрачав по 3 години на перетворення даних за рекламними кампаніями Google…
Перейти

Допомогли клієнтові зменшити вартість роботи з CPA мережами на 58%

  Автор кейсу: Олена Березовська, керівник відділу веб-аналітики в агентстві. Клієнт. Сервіс доставки їжі. Завдання. Визначити причини розбіжності кількості конверсій, з метою сплати…
Перейти

Як побудова Data WareHouse на 25% збільшила окупність маркетингових вкладень омніканального рітейлера

  Автор кейсу: Олена Березовська, керівник відділу веб-аналітики в агентстві. Клієнт. Омніканальний рітейл. Мережа HOLZ – інноваційний формат магазинів підлогового покриття, дверей та…
Перейти

Як відстежити ефективність рекламних кампаній у прив’язці до продажу конкретного товару і виробника

  Автор кейсу: Олена Березовська, керівник відділу аналітики в агентстві. Клієнт. Інтернет-магазин годинників ДЕКА. Завдання: Збільшити ефективність рекламних кампаній в межах певних брендів…
Перейти