Як ми повернули регіональні сторінки в індекс
Автор кейсу: Марина Ткаченко, провідний SEO-спеціаліст в агентстві
Бізнес: HOLZ, магазин дверей та підлогового покриття.
Географія: Україна.
Проблема: регіональні сторінки випали з індексу, втратили позиції та трафік.
Результат: сторінки повернулися до індексу, а трафік почав відновлюватися.
Про проект
Holz — мережа салонів дверей та підлогового покриття. Працює 12 офлайн-магазинів у восьми містах України: Київ (4 салони), Харків, Дніпро, Одеса (2 салони), Львів, Рівне, Луцьк, Івано-Франківськ.
Головні переваги компанії: великий вибір товарів, регулярне оновлення асортименту, грамотний персонал, налагоджена робота з найкращими українськими та європейськими виробниками, висока якість сервісу від вибору до установки.
У ніші дверей та підлогового покриття запити геозалежні.
Геозалежні запити — вид запитів, у яких пошукова видача змінюється для різних регіонів. Найчастіше це комерційні (транзакційні) запити, наприклад, «магазин дверей», «вхідні двері», «купити ламінат», «замовити піцу», «замовити суші» тощо.
Видача за такими запитами відрізнятиметься у різних регіонах, у видачі будуть місцеві, локальні компанії. Пошукова система визначає розташування користувача (місто) і показує результати, релевантні місцезнаходженню.
Відповідно, у результаті пошуку за геозалежним запитом має відображатися регіональна сторінка.
На сайті нашого клієнта регіональна структура реалізована за допомогою підпапок:
- https://holz.ua/ (Київ)
- https://holz.ua/kharkov/
- https://holz.ua/dnepr/
- https://holz.ua/odessa/
- https://holz.ua/lvov/
- https://holz.ua/rovno/
- https://holz.ua/lutsk/
- https://holz.ua/ivanofrankovsk/
Всі категорії та підкатегорії для кожного регіону мають унікальну URL-адресу та мета-дані.
Проблема
Для кожної з категорій та підкатегорій пошукова система Google самостійно вибрала канонічну сторінку — сторінку регіону «Львів».
Канонічною називається URL-сторінка, яку роботи Google вважають головною серед кількох її варіантів на сайті. Тобто, коли в результатах пошуку відображається лише одна сторінка з усіх варіантів.
Всі інші категорійні регіональні сторінки пошукова система Google визнала дублями і видалила їх з індексу.
Це призвело до того, що у всіх регіонах позиції у видачі знизилися:
Через зміну позицій трафік зменшився у 3-4 рази на кожному регіоні:
Рішення
Щоб повернути сторінки до індексу, ми надіслали запити на індексацію в інструменті Google Search Console для кожної регіональної категорійної та підкатегорійної сторінки.
Результати
Через тиждень усі сторінки повернулися до індексу. 🙂
Позиції у регіонах почали відновлюватися:
І, відповідно, трафік на регіони також почав відновлюватися.
Порада: Постійно стежте за позиціями та пошуковим трафіком на пріоритетні сторінки. Чим раніше ви помітите зміну позицій у гірший бік або зменшення трафіку, тим раніше почнете шукати причини та способи вирішення проблеми.
Іноді, навіть коли робиш все правильно, щось може піти не за планом. 🙂