Як ми повернули регіональні сторінки в індекс

Автор кейсу: Марина Ткаченко, провідний SEO-спеціаліст в агентстві

Бізнес: HOLZ, магазин дверей та підлогового покриття.

Географія: Україна.

Проблема: регіональні сторінки випали з індексу, втратили позиції та трафік.

Результат: сторінки повернулися до індексу, а трафік почав відновлюватися.

Про проект

Holz — мережа салонів дверей та підлогового покриття. Працює 12 офлайн-магазинів у восьми містах України: Київ (4 салони), Харків, Дніпро, Одеса (2 салони), Львів, Рівне, Луцьк, Івано-Франківськ.

Головні переваги компанії: великий вибір товарів, регулярне оновлення асортименту, грамотний персонал, налагоджена робота з найкращими українськими та європейськими виробниками, висока якість сервісу від вибору до установки.

У ніші дверей та підлогового покриття запити геозалежні.

Геозалежні запити — вид запитів, у яких пошукова видача змінюється для різних регіонів. Найчастіше це комерційні (транзакційні) запити, наприклад, «магазин дверей», «вхідні двері», «купити ламінат», «замовити піцу», «замовити суші» тощо.

Видача за такими запитами відрізнятиметься у різних регіонах, у видачі будуть місцеві, локальні компанії. Пошукова система визначає розташування користувача (місто) і показує результати, релевантні місцезнаходженню.

Відповідно, у результаті пошуку за геозалежним запитом має відображатися регіональна сторінка.

На сайті нашого клієнта регіональна структура реалізована за допомогою підпапок:

 

Всі категорії та підкатегорії для кожного регіону мають унікальну URL-адресу та мета-дані.

Проблема

Для кожної з категорій та підкатегорій пошукова система Google самостійно вибрала канонічну сторінку — сторінку регіону «Львів».

Канонічною називається URL-сторінка, яку роботи Google вважають головною серед кількох її варіантів на сайті. Тобто, коли в результатах пошуку відображається лише одна сторінка з усіх варіантів.

 

Всі інші категорійні регіональні сторінки пошукова система Google визнала дублями і видалила їх з індексу.

Це призвело до того, що у всіх регіонах позиції у видачі знизилися:

Через зміну позицій трафік зменшився у 3-4 рази на кожному регіоні:

Рішення

Щоб повернути сторінки до індексу, ми надіслали запити на індексацію в інструменті Google Search Console для кожної регіональної категорійної та підкатегорійної сторінки.

Результати

Через тиждень усі сторінки повернулися до індексу. 🙂

Позиції у регіонах почали відновлюватися:

І, відповідно, трафік на регіони також почав відновлюватися.

Порада: Постійно стежте за позиціями та пошуковим трафіком на пріоритетні сторінки. Чим раніше ви помітите зміну позицій у гірший бік або зменшення трафіку, тим раніше почнете шукати причини та способи вирішення проблеми.

Іноді, навіть коли робиш все правильно, щось може піти не за планом. 🙂

Підключити послугу “SEO просування” від ADINDEX →