На 49% збільшили конверсію і на 64% – трафік сайту онлайн-кредитування в Грузії
Клієнт. Послуги онлайн-кредитування
Завдання. Залучити аудиторію, зацікавлену в послугах онлайн-кредитування. Зростання цільового трафіку і кількості оформлених кредитів.
Що було зроблено:
- Побудова акаунта в Google Ads: пошукові кампанії, КМС кампанії.
- Налагодження та тестування цілей в Google Analytics для аналізу і оптимізації кампаній.
- Налаштування розкладу показу оголошень відповідно до даних про активність користувачів.
- Аналіз і оновлення оголошень/розширень залежно від обсягу трафіку/CTR/досягнутих цілей.
Результат. Загальні показники сайту без урахування контекстної реклами:
- Трафік збільшився на 54%.
- Кількість конверсій зросла на 56%.
- Кількість нових користувачів – на 143%.
Загальні показники сайту з урахуванням контекстної реклами:
- Трафік збільшився на 64%.
- Кількість конверсій зросла на 49%.
- Кількість нових користувачів – на 139%.
Частка контекстної реклами щодо переходів в грудні 2016 року становила 15% від загальної кількості конверсій, і збільшилася з 12% до 15% з моменту запуску робіт.
Підключити послугу “Контекстна реклама” від ADINDEX →
Повний текст кейсу ↓
Проблема
Для підготовки пропозиції з просування сайту в сервісах контекстної реклами Google Ads ми провели короткий аналіз ніші і проекту замовника. З’ясувалося, що у бізнесу нашого клієнта (послуги онлайн-кредитування) досить високий рівень конкуренції. У видачі Google на першій сторінці ми виявили 7 рекламних оголошень конкурентів:
Також короткий аналіз показав, що:
- Близько 89% користувачів мережі інтернет в Грузії використовують Google для пошуку:
- Сайт обов’язково повинен відповідати “Політиці щодо реклами Google”.
- Використовується три мови: грузинська, транслітерація грузинського алфавіту латиницею і англійська.
Рішення
Щоб відповідати “Політиці щодо реклами Google” ми порекомендували клієнтові внести на сайті наступні правки:
- додати в розділ «Контакти» чинну фізичну адресу компанії;
- змінити умови кредитування на сайті, оскільки стало зрозуміло, що реклама персональних позик з терміном погашення, що не перевищує 60 днів з дати видачі коштів, заборонена до показу.
Потім розробили медіаплан і стратегію просування в Google Ads. Наш план мав такі види робіт:
- Побудова акаунта в Google Ads: пошукові кампанії, КМС кампанії.
- Налагодження та тестування цілей в Google Analytics для аналізу і оптимізації кампаній.
- Налаштування розкладу показу оголошень відповідно до даних про активність користувачів.
- Аналіз і оновлення оголошень/розширень залежно від обсягу трафіку/CTR/досягнутих цілей.
Стратегія складалася з двох пунктів:
- Створення та супровід кампаній в пошукових системах для отримання максимального охоплення в умовах високої конкуренції. Займати позиції на першій сторінці в рекламній видачі, в тому числі за рахунок підвищення показника якості та зниження CPC.
- Створення та супровід медійних кампаній дозволить охопити відвідувачів сайтів певної тематики, а також аудиторію зацікавлених користувачів.
Результат
Загальні показники сайту з урахуванням контекстної реклами:
- Трафік збільшився на 64%.
- Кількість конверсій зросла на 49%.
- Кількість нових користувачів – на 139%.
Зростання трафіку і конверсій з моменту старту контекстної реклами
Загальні показники сайту без урахування контекстної реклами:
- Трафік збільшився на 54%.
- Кількість конверсій зросла на 56%.
- Кількість нових користувачів – на 143%.
Частка контекстної реклами щодо переходів в грудні 2016 року склала 15% від загальної кількості конверсій, і збільшилася з 12% до 15% з моменту запуску робіт.
Основні зміни в контекстній рекламі за весь період роботи
Нам вдалося підвищити CTR і поліпшити середню позицію сайту:
Вартість кліку знизилася, кількість конверсій збільшилася:
Витрати на рекламу практично не змінилися, але водночас вартість конверсії знизилася:
Труднощі, з якими ми зіткнулися під час роботи над проектом замовника
1. Установки мови в інтерфейсі Google Ads
В інтерфейсі Google Ads немає можливості вибрати грузинську мову:
Оскільки в Грузії користувачі використовують для пошуку англійську, російську і транслітерацію грузинського алфавіту латиницею частіше, ніж грузинську, під час вибору мови в інтерфейсі Google Ads ми зупинилися на варіанті “Всі мови”.
Приклад статистики пошукових запитів в акаунті
2.Робота з двома перекладачами
Ми не володіємо грузинською мовою, тому вирішили одночасно працювати з двома перекладачами. Це допомогло нам знизити ймовірність помилки до мінімуму, тому що перший перекладач завжди перевіряв другого.
За допомогою перекладачів і планувальника Google Ads ми склали список ключових слів і нову структуру облікового запису.
Структура кампанії із загальних ключових слів
Приклад тексту оголошення
3.Обмеження за символами
Коли ми почали писати тексти оголошень, з’ясувалося, що один грузинський символ прирівнюється до двох допустимим.
ТЗ для перекладачів довелося переробити:
4. Проходження воронки для налаштування цілей
Для коректного відстеження ефективності кампаній, перевірки і налаштування цілей необхідно пройти всю воронку користувача.
З урахуванням того, що на останніх етапах реєстрації потрібно було підтвердити мобільний телефон, зареєстрований в Грузії, нам довелося шукати грузина 🙂
5. Висока конкуренція
Оскільки рівень конкуренції виявився високим, в межах обмеженого бюджету потрібно було шукати шляхи до зниження вартості кліка, в тому числі, за рахунок збільшення показника якості та CTR. Водночас не втрачати показники за позиціями і охопленням.
Що ми зробили:
- Розділили пошукові кампанії на загальні пошукові запити типу «онлайн кредит» і на більш точні типу «мікро кредит отримати» для того, щоб окремо керувати бюджетами та ставками за кожною кампанією.
- Проаналізували наявні оголошення, додали нові і зупинили неефективні.
- Провели експерименти з автоматичними стратегіями призначення ставок.
- Щоб запланувати показ оголошень проаналізували дані по днях тижня, годинах і сеансах користувачів за період 01.09.2016 – 30.11.2016.
- Додатково проаналізували дані по днях тижня, годинах, конверсії. На основі проведеного аналізу внесли коректування в розклад показу оголошень в Google Ads.
Дані по сеансах
Дані по переходах
- Креативи для КМС
Графічні або адаптивні креативи були відхилені через “непідтримування мови”, тому нам довелося використовувати в КМС текстові оголошення (на той момент в Google Ads була така можливість) і креативи англійською мовою.
Креативи для КМС
- Зміни в законодавстві Грузії
Уряд Грузії схвалив рішення про регулювання кредитної сфери діяльності на законодавчому рівні.
15 січня 2017 в Цивільний кодекс Грузії були внесені законодавчі поправки щодо різних видів кредитів.
Новина була висвітлена на ресурсі topsesxi.com.
Фрагмент статті, перекладеної на російську мову
Не будемо заглиблюватися в тему кредитно-фінансової системи країни, але зазначимо, що з моменту виходу нового закону всі роботи за нашим проектом були зупинені.
Висновки
Ми змогли збільшити кількість конверсій і число нових відвідувачів як з контекстної реклами, так і за іншими джерелами трафіку.
Кампанії в Google Ads оптимізувались і, відповідно, показники ефективності контекстної реклами (СTR, СРА, СРС) поліпшувалися з кожним місяцем.
І якби не нове законодавство, яке фактично заморозило проект, ми впевнені, що всі цілі за проектом були б досягнуті в повному обсязі.