Як запуск торгових кампаній збільшив кількість транзакцій у 6 разів, а ROAS – з 927% до 1210%

Автор кейсу: Наталія Щербина – спеціаліст відділу контекстної реклами в агентстві

Клієнт: магазин професійного кухонного обладнання, alfamarket.ua.

Завдання. Зростання транзакцій та доходу при зниженні вартості транзакції.

Рішення. Перехід старого сайту на нову платформу та запуск Google Shopping кампаній.

Результат. Зростання транзакцій у 6 разів ↑, зростання доходу у 46 разів ↑, зниження вартості транзакцій у 18 разів ↓.

Проблема

  • На сайті технічно неможливо було реалізувати всі вимоги Google Merchant Center.
  • Контекстна реклама була представлена лише пошуковими кампаніями.
  • В рамках одержаних результатів було недоцільно масштабуватися.

Рішення

  • Рекомендували клієнту, які налаштування потрібно внести на сайт для успішного запуску торгових кампаній.
  • Запустили та масштабували торгові кампанії.

Результат

Вже за місяць після запуску отримали перші відчутні результати:

  • Бюджет виріс на 51%.
  • Транзакції зросли у 4,5 рази.
  • Дохід компанії зріс у 3,7 разів.
  • Вартість транзакції знизилася втричі.
  • Співвідношення доходу до витрат (ROAS) зросло з 200% до 480%.

Через п’ять місяців роботи після запуску Google Shopping отримали такі результати:

  • Бюджет виріс у 3,7 разів.
  • Транзакції зросли у 6 разів.
  • Дохід компанії зріс у 4,6 разів.
  • Вартість транзакції знизилася у 18 разів.
  • Співвідношення доходу до витрат (ROAS) зросло з 927% до 1210%.