Як запуск торгових кампаній збільшив кількість транзакцій у 6 разів, а ROAS – з 927% до 1210%
Автор кейсу: Наталія Щербина – спеціаліст відділу контекстної реклами в агентстві
Клієнт: магазин професійного кухонного обладнання, alfamarket.ua.
Завдання. Зростання транзакцій та доходу при зниженні вартості транзакції.
Рішення. Перехід старого сайту на нову платформу та запуск Google Shopping кампаній.
Результат. Зростання транзакцій у 6 разів ↑, зростання доходу у 46 разів ↑, зниження вартості транзакцій у 18 разів ↓.
Проблема
- На сайті технічно неможливо було реалізувати всі вимоги Google Merchant Center.
- Контекстна реклама була представлена лише пошуковими кампаніями.
- В рамках одержаних результатів було недоцільно масштабуватися.
Рішення
- Рекомендували клієнту, які налаштування потрібно внести на сайт для успішного запуску торгових кампаній.
- Запустили та масштабували торгові кампанії.
Результат
Вже за місяць після запуску отримали перші відчутні результати:
- Бюджет виріс на 51%.
- Транзакції зросли у 4,5 рази.
- Дохід компанії зріс у 3,7 разів.
- Вартість транзакції знизилася втричі.
- Співвідношення доходу до витрат (ROAS) зросло з 200% до 480%.
Через п’ять місяців роботи після запуску Google Shopping отримали такі результати:
- Бюджет виріс у 3,7 разів.
- Транзакції зросли у 6 разів.
- Дохід компанії зріс у 4,6 разів.
- Вартість транзакції знизилася у 18 разів.
- Співвідношення доходу до витрат (ROAS) зросло з 927% до 1210%.