7 способів збільшити залучення аудиторії в акаунті В2В бренду

Автор кейсу: Аліна Яцина, спеціаліст відділу SMM в агентстві

Пошук болю та потреб цільової аудиторії — нормальний процес під час впорядкування стратегії. З болями зрозуміло, а як щодо потреб? Справа в тому, що якщо просування в соцмережах вам потрібно суто для того, щоб продавати ваш продукт, про залучення потенційних клієнтів можете забути.

То як же задовольнити потребу цільової аудиторії та зробити клієнта частиною бренду?

На прикладі клієнта ADINDEX, заводу з виробництва сухих будівельних сумішей Baumit Ukraine розберемо, як побудувати правильну модель взаємовідносин із цільовою аудиторією.

Протягом місяця ми тестували різні види контенту та інструменти для збільшення залученості до Facebook та Instagram. Розповідаємо про найефективніші.

Підключити послугу «Просування бізнесу в соцмережах» від ADINDEX →

1. Меми

Жарти зближують та розслаблюють людей, тому ми вирішили використати гумор у публікаціях Baumit. Головне — релевантність та толерантність. І ось результат: один жартівливий пост отримав у 9,3 рази більше реакцій, ніж інформаційний:


Зліва – приклад розважального посту, праворуч – інформаційного

Ми порівняли показники залученості та охоплення у розважального та інформаційного постів. Показник ER (залученість) у розважального посту у сім разів вищий, ніж у інформаційного. Підписник розмістив публікацію на своїй сторінці і пересилав  її друзям. За рахунок цього збільшилося віральне охоплення.

2. Фантазії на тему реставрації відомих пам’яток

Сфера будівництва не дуже багата на приклади реалізованих об’єктів, що надихають. Але будь-яке завдання можна вирішити креативно. Ми оформили відомі будівлі світу у колірній палітрі Baumit. Підписника  сподобалася ідея поглянути по-новому на історичний об’єкт:

Будинок Каса-Міла – творіння архітектора Антоніо Гауді у Барселоні

3. Ігри на залучення

Успіх із публікаціями-мемами надихнув нас на те, щоб розважати аудиторію і надалі. Але цього разу — загадками, тестами та ребусами біля професійної тематики:

Приклад ігрової публікації в Instagram. Підписники вгадували, яка вежа ховається на зображенні праворуч.

Усі загадки було легко розгадати. Але складні нам були і не потрібні:

Тут потрібно було знайти потрібний пазл

А тут відгадати, яка будівля зображена на фото справа


Лабіринт Baumit =)

4. Зворотній зв’язок

Ми попросили підписників поставити нам запитання. А за найцікавіше пообіцяли нагородити брендованою продукцією Baumit. У результаті отримали багато запитань, люди легко йшли на контакт. Надалі ми використали відповіді на запитання підписників, як теми до нових постів. Також великий плюс таких опитувальників — збір контактних даних аудиторії, які можна потім використати у таргеті:


Приклад опитувальника щодо знання будівельної тематики, і навіть продукції підприємства. Отримані дані використали для детального вивчення ЦА

5. Кейси

Кожен професіонал хоче підвищувати компетенцію і завжди цікаво дізнаватися про новинки зі своєї сфери. Статті про тренди та новинки у сфері будівництва, поради з дизайну теж подобаються аудиторії Baumit. Найменше реакцій отримували інформаційні пости з інформацією про продукцію компанії. Тому ми скоротили кількість таких постів, але не відмовилися від них.


Пост з корисними порадами

6. Цінності та довіра

Серед багатьох брендів клієнт набагато охочіше вибере той, з яким у нього збігаються цінності. Головна цінність Baumit — турбота про здоров’я людей, екологічність та енергоефективність. Ми транслюємо ці цінності в соцмережах і збільшуємо довіру клієнтів:


Зліва – пост про дослідницький центр Viva Park, справа – про екологічність та енергоефективність

7. Конкурсні механіки та що зображено на банерах до них

Збільшити залученість до облікового запису Baumit також допомагають конкурси, в яких підписники охоче беруть участь. У кожного конкурсу обов’язково має бути цінний приз. Baumit за участь дарував аудиторії брендовану продукцію.

Механіку конкурсу варто обирати залежно від бажаного результату. Умови, які ми рекомендуємо:

  • приз за активність, підписку, коментар чи позначку;
  • запрошення друга до спільноти;
  • нагорода за розробку слогану;
  • подарунок за правильну відповідь на запитання.

 

Порівняльний аналіз KPI четвертого кварталу 2020 року та першого кварталу 2021:

  • Кількість реакцій зросла на 7,8%.
  • Кількість репостів зросла на 33,3%.
  • Показники залучення (ER) зросли на 56,7%.

 

Результати за першим кварталом 2021 року в Instagram порівняно з четвертим кварталом 2020:

  • Кількість лайків на одну публікацію зросла на 41,2%.
  • Кількість збережень на одну публікацію зросла на 75%.
  • Показники залучення (ER) зросли на 10,3%.

 

Висновок

Крім того, що контент повинен залучати аудиторію, він обов’язково повинен приносити користь, а також працювати на репутацію бренду. За один квартал (триває три місяці) ми запровадили сім видів постів, чим значно покращили показники KPI.

Не бійтеся експериментувати з контентом, намагайтеся бути з аудиторією на одній хвилі і говорити з нею однією мовою. Тестуйте та виявляйте найбільш ефективні підходи і це обов’язково принесе позитивний результат.

 

Підключити послугу «Просування бізнесу у соцмережах» від ADINDEX

Заповнити Бриф