Збільшили репутацію інтернет-магазину меблів з 1.1 до 4.7 бала
Автор кейсу: Дмитро Тимченко, SEO спеціаліст в агентстві.
Клієнт. Інтернет-магазин меблів.
Завдання. Збільшити середню оцінку і підвищити рейтинг компанії.
Що було зроблено. Довгострокова робота з основними сайтами з відгуками, які присутні у видачі за запитом «бренд + відгуки».
Результат. Підвищили рейтинг клієнта з 1.1 до 4.7 бала.
Було:
Стало:
Підключити послугу «SEO просування» від ADINDEX →
Повний текст кейсу ↓
Клієнт звернувся до нас з проблемою низького рейтингу компанії на сайтах з відгуками. Ми проаналізували видачу, провели роботи за SERM і отримали такий результат: рейтинг клієнта збільшився з 1.1 до 4.7 бала.
У цьому кейсі хочемо докладніше розповісти про те, що саме було зроблено, а також поділитися агентськими лайфхаками щодо поліпшення репутації компанії в інтернеті.
Що ми зробили
Перше. За допомогою нехитрої комбінації та Google, провели аналіз видачі, визначили сайти, де є можливість залишити відгуки про сервіс і продукти бренду.
Під час роботи враховували наявні позиції за вказаним вище запитом в пошуковій видачі, які знаходяться в ТОП-50.
Друге. Після відбору сайтів з відгуками оцінили щомісячну середню кількість негативних відгуків на кожному сайті окремо. І сформували план робіт на 3-6 місяців з метою виведення середнього числа в позитивну динаміку.
Для цього математично визначили (з врахуванням статистики минулих місяців) прогнозовану кількість негативних відгуків за місяць і кількість необхідних відгуків з оцінкою 4-5. Далі розподілили необхідну щоденну кількість публікацій-відгуків з щомісячною кореляцією, з врахуванням середнього значення на кінець місяця.
Результати нашої роботи
На фото представлений рейтинг і дескрипшн (короткий опис вмісту веб-сторінки) на старті робіт.
Через 5 місяців робіт агентства ми отримали такий результат.
Навіть якісний контент не працюватиме, якщо сайт вантажиться довго або дизайн сайту незручний для користувача.
Лайфхаки і рекомендації
Щоб відгуки були максимально природними, рекомендуємо дотримуватися декількох важливих правил:
- Слідкуйте за тим, щоб не було повторень в стилістиці текстів.
- Розподіляйте публікації відгуків рівномірно протягом дня.
- Використовуйте IP адреси тієї країни або міста, в якому працює бізнес, тому що сайти з відгуками визначають геолокацію.
- На деяких сайтах з відгуками на перші позиції виводять відгуки (які часто є негативними), які мають найбільшу кількість коментарів і лайків. Саме текст цих відгуків з’являється в сніпеті видачі Google за запитом «бренд + відгуки».
- Що робити, щоб негативні відгуки не з’являлися на перших позиціях? Рішення наступне: створіть новий детальний позитивний відгук, за допомогою коментарів і лайків з нових профілів, підійміть його в ТОП на сайті, почекайте переіндексації сторінки з відгуками (це може зайняти від декількох днів до декількох тижнів), і в сніпеті видачі з’явиться частина тексту позитивного коментаря.
- Відстежуйте і оперативно реагуйте на проблемні питання в гілці, коментуючи негативні і позитивні відгуки від особи представника компанії. Індивідуальність відповіді = турбота про клієнта.
Важливо використовувати слова:
- дуже шкода;
- будь ласка;
- дякую;
- з повагою;
- приносимо вибачення;
- йдемо на зустріч.
Після з’ясування ситуації постарайтеся максимально якісно вирішити питання, і не забудьте згадати про це в коментарі до відкликання. Це і є лояльність з боку компанії у ставленні до клієнтів.
Приклад коментаря:
Висновки
Під час планування робіт з поліпшення SERM (Search Engine Reputation Management) важливо максимально повно визначити ресурси, з якими необхідно працювати.
Обов’язково враховуйте:
- Часовий інтервал. Змінити ситуацію у негативному іміджі компанії можливо завдяки розподілі робіт на 4-6 місяців.
- Природність. Робота стосовно генерації позитивних відгуків повинна бути максимально наближеною до реальних: залучайте різних виконавців, розбавляйте нейтральними, працюйте з різних IP, надавайте фото тощо.
Підключити послугу «SEO просування» від ADINDEX →
P.S.
В інших випадках можлива і комплексна робота з поліпшення SERM, яка, крім роботи з сайтами з відгуками, містить у собі створення сторінок на сайті з позитивними відгуками про компанії.
Також додатково можливе написання і розміщення на трастових (довірчих) ресурсах статей про позитивні відгуки клієнтів, з подальшим прокачуванням цих PR-статей покликаннями, з метою попадання в ТОП за запитом «бренд + відгуки».
Але це вже зовсім інша історія. 🙂
Якщо у вас залишилися питання, пишіть нам на 4partners@adindex.ua і ми запропонуємо краще рішення з управління репутацією компанії та поліпшення вашого іміджу в мережі.