Збільшили трафік інтернет-магазину вікон і дверей на 70%
Автор кейсу: Катерина Кіясова, провідний SEO специалист в агентстві
Клієнт. Продаж металопластикових вікон, дверей і комплектуючих до них.
Завдання. Збільшення заявок і позицій сайту в пошукових системах.
Що було зроблено:
- Усунення технічних помилок і обмежень, які заважали просуванню сайту в пошукових системах.
- Поліпшення юзабіліті сайту.
- Розширення структури товарної частини сайту: створення додаткових підкатегорій, а також карток товарів.
- Розробка стратегії регіонального пошукового просування сайту.
- Запуск і розвиток статейного розділу сайту.
- Закупівля вічних і тимчасових посилань.
- Крауд-маркетинг (робота з цільовою аудиторією бізнесу на рівні коментарів, відгуків та інших способів комунікації).
Результат. Зростання пошукового трафіку на 70%.
Підключити послугу «SEO просування» від ADINDEX →
Повний текст кейсу ↓
Цілі і завдання
На початку нашої роботи над проектом замовника (продаж металопластикових вікон, дверей і комплектуючих до них) ми вирішили проаналізувати нішу покупки і установки пластикових вікон. В результаті аналізу з’ясувалося, що конкуренція в цій ніші дуже висока. Основними конкурентами для нас були регіональні сайти дилерів, а також офіційні сайти виробників металопластикових вікон.
Технічний аудит показав низький ступінь організації сайту і, відповідно, його неконкурентоспроможність в ніші. Проблеми, які ми виявили:
- Відсутність посадкових сторінок для категорій продажу товарів.
- Відсутність корисного контенту на сайті, який міг би зорієнтувати користувачів у виборі продукції.
- Не реалізовані кнопки для здійснення цільового дії: “Купити”, “Викликати замірника”, “Замовити зворотний дзвінок” тощо.
- Порушена структура сайту.
- Складна і незрозуміла для користувачів навігація сайту.
Рішення
Стратегія SEO-просування, розроблена фахівцями ADINDEX, передбачала реалізацію двох послідовних етапів робіт.
Етап 1. Рішення проблем сайту з урахуванням всіх SEO-вимог. Згідно з прогнозами, після усунення неполадок в подальшому сайт міг би ефективно конкурувати в ніші.
На першому етапі були заплановані наступні роботи:
- Усунення технічних помилок і обмежень, що перешкоджають просуванню сайту в пошукових системах.
- Поліпшення юзабіліті сайту.
- Розширення структури товарної частини сайту: створення додаткових підкатегорій, а також карток товарів.
Додатково нашими фахівцями була опрацьована стратегія регіонального пошукового просування. Для цього були задіяні офлайн-представництва бізнесу в різних містах.
Для кожного населеного пункту, де представлені точки продажів компанії, була розроблена індивідуальна посадкова сторінка, що містить:
- товарні пропозиції,
- контактну інформацію для зв’язку з представництвом: адреса, номер телефону, електронна пошта, графік роботи, карта та інші дані.
Реалізація таких SEO оптимізованих посадкових сторінок дозволить швидко, з мінімальними зусиллями і витратами, просунути сайт в ТОП пошукової видачі за регіональними запитами (наприклад, «пластикові вікна в Одесі») і, відповідно, залучити на сайт додатковий трафік з регіонів. Потім поступово підтягнути сайт в ТОП за загальними пошуковими запитами (наприклад, «пластикові вікна»). Водночас ця стратегія регіонального просування охоплює всю семантику пошукових запитів, як загальних, так і з прив’язкою до географії.
Етап 2. Старт зовнішнього просування.
Стратегія передбачала просування проекту у кожному місті, в якому є представництво компанії. На цьому етапі були заплановані наступні роботи:
- Запуск і розвиток статейного розділу.
- Закупівля вічних і тимчасових посилань.
- Крауд-маркетинг (робота з цільовою аудиторією бізнесу на рівні коментарів, відгуків та інших способів комунікації).
Мета робіт на другому етапі. Зростання позицій за регіональними пошуковими комерційними запитами, і, відповідно, забезпечення позитивної динаміки зростання пошукового трафіку. А також залучення додаткового трафіку за рахунок публікації корисного для користувачів інформаційного контенту на сайті з питань вибору, придбання і правильної експлуатації металопластикових конструкцій.
Реалізація
Що було зроблено за частиною внутрішніх робіт з сайтом:
1. Оптимізована структура сайту. Створені та опрацьовані посадкові сторінки під трафікоствореними категоріями – “пластикові вікна” і “пластикові двері”.
Опрацьовано і змінено меню сайту.
Мета. Усунення таких проблем:
- Основні сторінки подажу “Вікна” і “Двері” не виділені в меню, вся продукція була зібрана в одному розділі.
- Були відсутні зовсім або були оптимізовані посадкові сторінки для товарів.
- Наявність в меню зайвої, непотрібної користувачам, інформації про тренінги компанії і продукції для дилерів:
Було
Виконані роботи
Стало
2. Оптимізовано і доопрацьовано контент головної сторінки:
- Прибрано неінформативні, непотрібні з погляду корисності для користувача, блоки.
- Вилучено відео в слайдері у зв’язку з беззмістовністю для відвідувачів сайту. До того ж, це відео негативно впливало на швидкість завантаження сторінки.
- Додані кнопки CTA – “Виклик замірника”, “Замовлення зворотнього дзвінка”, “Заявка на розрахунок”.
Також були усунені наступні проблеми головної сторінки:
- Надлишок безінформативних банерів. На головній сторінці були розміщені слайдери з неінформативним коротким відео без торгової пропозиції для користувача:
- Порушення структури блоків в контенті. Присутність непотрібних, неінформативних блоків, новини і акції виведені в окремий блок:
- Відсутність можливості зробити заміри, вибрати конфігурацію і матеріали, замовити зворотний дзвінок.
3. Опрацьовано товарні напрямки:
- Створені і оптимізовані сторінки під категорії “Пластикові вікна”, “Пластикові двері”.
- Створені і оптимізовані сторінки товарів.
Мета. Усунення таких проблем:
- Відсутність корисного візуального контенту на основних сторінках продажу у категоріях (опис продукції, інформація щодо установки / експлуатації тощо).
- Відсутність можливості отримати консультацію за продукцією: замовити зворотний дзвінок, викликати замірника.
Візуальний результат виконаних робіт по продуктових сторінок:
- Редизайн загальної посадкової сторінки “Пластикові вікна”:
Було
Стало
- Редизайн загальної посадкової сторінки “Пластикові двері”:
Було
Стало
- Редизайн сторінок товарів:
Було
Стало
Було (без карток товарів)
Стало (з картками товарів)
- Оновлений розділ “Географія продажів”.
Редизайн загальної сторінки “Географія продажів” – реалізовано зручний пошук салонів в населеному пункті користувача:
Для кожного салону створено окремі сторінки з картою, графіком роботи, адресою та контактними даними:
Для чого?
До редизайну розділ був незручним і незрозумілим. Компанія має представництва в 14 областях України, водночас за допомогою карти неможливо було зрозуміти, в яких саме населених пунктах розташовані магазини:
Для того, щоб дізнатися, чи представлений магазин замовника в певному населеному пункті, користувачеві доводилося докладно вивчати інформацію на сторінці обраної області:
- Створено і оптимізовано посадкові сторінки, спочатку передбачені під регіональне просування.
Пошукові системи, незалежно від типу запиту (геозалежні або геонезалежні), під час пошукового ранжируванню віддають перевагу сайтам, присвоєним регіону, з якого був виконаний користувальницький запит. Тобто, з різних регіонів за одним запитом пошукова видача відрізнятиметься. Отже, для кожного населеного пункту (значимого з погляду бізнесу) була оптимізована посадкова сторінка.
Сторінки “Вікна + місто”
Сторінки “Двері + місто”
Додаткові роботи
1. Перевели сайт на захищений HTTPS протокол.
Що це нам дало:
- Фактор ранжирування в Google.
- Позначка “Надійний” в Google Chrome і підтримка сучасними браузерами.
- Безпека під час роботи з адмінкою.
- Кращі поведінкові фактори на мобільних пристроях під час використання публічного Wi-Fi.
2. Прискорили завантаження сайту – виправили критичні моменти за рекомендаціями в Google PageSpeed Insights.
3. Написали і розмістили текстовий контент для необхідних сторінок.
4. Додали онлайн-чат на сайт.
5. Реалізували функціонал вибору населеного пункту користувача на продуктових сторінках.
Мета. Максимально швидко надати користувачеві інформацію про те, чи є офіси компанії в його населеному пункті.
6. Повторно виконали внутрішню технічну оптимізацію сайту (були усунені сторінки-дублі і численні редіректи в структурі сайту, оптимізовані пагінаціонні сторінки, налаштовані атрибути багатомовності сайту тощо).
7. Пропрацювали контент-стратегію для інформаційного розділу «Корисні статті» з метою залучення додаткового трафіку за інформаційними запитами.
Результат
Збільшення загального трафіку з моменту впровадження правок на сайті в порівнянні з попереднім періодом:
Звітний період за 5 місяців
Збільшення органічного трафіку за аналогічний період часу:
Збільшення пошукового трафіку в обсязі посадкових сторінок “Головна”, “Двері”, “Вікна”:
Збільшення пошукового трафіку в обсязі регіональних посадкових сторінок:
Збільшення середніх показників в пошуковій системі Google:
Зростання пошукового трафіку на 70%.
Висновок
Трафік на регіональні сторінки представництв позитивно вплинув не тільки на зростання звернень на сайті, але і безпосередньо на продажу в офлайн точках продажів. Результат був досягнутий за рахунок:
- Правильно складеної стратегії пошукового просування, спрямованої на отримання найбільш ефективного результату у відносно короткі терміни.
Важливо було вивчити основних конкурентів, продумати тактику і спрямувати зусилля туди, куди не дісталися конкуренти.
- Робіт над поліпшенням продукту за завданнями, розробленими проект-менеджером спільно з SEO-фахівцями на стороні агентства, для забезпечення зростання позицій в пошуковій видачі і поліпшення видимості сайту в регіонах.
- Залучення маркетолога на бік бізнесу в усі процеси, що стосуються поліпшення продукту.
Складова “Взаємодія Бізнес + Агентство” – головна для досягнення результату. Звичайно, це забирає багато сил і часу, особливо на перших етапах роботи, коли здійснюється пошук оптимальних рішень і погодження всіх ключових моментів. Але без цього ніяк, якщо мета – зробити продукт, який би вирішував питання споживачів і відповідав вимогам пошукових систем.