Воронка продажу в eCommerce: детальний гайд по тому, як оптимізувати ваш інтернет-магазин для лідогенеренації, залучення та конверсії
У 2020 році середній рівень конверсії для eCommerce сайтів становив 2,86%.
В середньому понад 43,8% відвідувачів eCommerce сайтів переглядають сторінку того чи іншого продукту; однак, лише 3,3% з них купують.
Інше дослідження показало, що у 2020 році середній рівень конверсії для eCommerce сайтів становив 2,86%.
Зрозуміло, власникам eCommerce бізнесів хочеться, щоб їх показники конверсії були набагато вищими за ці цифри. Але як саме цього досягти?
За допомогою оптимізації воронки продажу для eCommerce.
У цій статті ми розповімо вам:
- Що саме є воронкою продажу (або конверсії) для eCommerce;
- Що таке шлях покупця (buyer journey/customer journey);
- Які існують етапи воронки продажу та шляхи покупця, а також які тактики ви можете використовувати для кожного з цих процесів;
- Як можна оптимізувати eCommerce сайт для підвищення конверсій;
- Які KPI (ключові показники ефективності) є головними для відстеження ефективності воронки конверсії вашого інтернет-магазину.
Що таке воронка продажу в eCommerce?
Воронка продажу eCommerce або, правильніше, воронка конверсії — це візуалізований шлях користувача з моменту його попадання на ваш сайт до тієї точки, де користувач конвертується: тобто виконує ту дію, яка вам від нього потрібна.
Воронка продажу для кожного бізнесу буде особливою, залежно від структури eCommerce сайту; проте в основі всіх етапів такої воронки завжди покладені однакові базові принципи.
Кожен етап воронки повинен наближати користувача до точки конверсії: у випадку з eCommerce така точка — це вдало здійснена покупка.
У воронку конверсій для eCommerce також входять пост-конверсійні етапи: утримання клієнтів, апсел (купівля дорожчої версії продукту), а також перехресний продаж.
Що таке шлях покупця?
Шлях або подорож покупця — це процес, який проходять ваші ліди: він включає знайомство з вашим брендом, обмірковування і оцінку потенційної покупки, а також остаточне рішення придбати ваш товар або послугу.
Цей процес повинен лягти в основу вашої воронки конверсій: саме з його допомогою ви зможете зрозуміти, що шукають ваші користувачі, який досвід вони очікують отримати і яка інформація їм потрібна для того, щоб завершити покупку.
Дуже важливо складати карту подорожі покупця (Customer Journey Map), тому що вона допомагає вам:
- Розуміти, який тип контенту потрібен користувачам для того, щоб підвищити їхню залученість і конвертувати їх у покупців;
- Планувати маркетингові кампанії, сфокусовані на тих каналах та ресурсах, у яких ваші користувачі зацікавлені найбільше: це допоможе вам генерувати більше лідів;
- Знаходити можливості для зростання вашого онлайн-магазину.
Подорож покупця — це карта дій, які користувач здійснює з моменту знайомства з вашим брендом до покупки.
Як оптимізована воронка продажу може допомогти вашому сайту?
Оптимізація воронки продажу потрібна для того, щоб користувачам було простіше знаходити потрібну інформацію для оцінки вашої пропозиції та конверсії (тобто виконання тієї дії, яку ви від них чекаєте, будь це реєстрація на сайті, відправка своїх контактних даних чи здійснення покупки).
Правильно побудована та оптимізована воронка продажу дозволяє вам залучати та конвертувати стільки лідів, скільки необхідно. Вона також дозволяє збільшити кількість повторних покупок та прихильників вашого бренду.
Оптимізація воронки продажу також дасть вам наступні переваги:
- Маркетингові здібності. Аудит воронки продажу дозволяє виявити джерела найбільш цінного трафіку і адаптувати маркетингову стратегію, щоб покращити результати.
- Контент-стратегія. Коли ви оптимізуєте свій онлайн-магазин на основі шляху покупця, ви розумієте, які типи контенту приносять покупцям найбільшу цінність.
- Поліпшення користувальницького досвіду та SEO. Добре організована eCommerce екосистема робить досвід користувача кращим, допомагає потенційним покупцям проводити більше часу на сайті, а також позитивно впливає на показники клікабельності (CTR) — все це, у свою чергу, дуже важливо для SEO.
- Зростання прибутку. Поліпшення ранжування у пошукових системах та маркетингові вкладення допомагають брендам наростити базу лідів; у свою чергу, оптимізований сайт збільшує кількість конверсій, що призводить до значного зростання прибутку.
Підключити послугу «SEO | Просування сайтів» від ADINDEX →
Які існують етапи воронки конверсії? Які тактики рекомендовано використовувати на кожному етапі?
Воронка продажу eCommerce складається з чотирьох етапів, кожен з яких відображає певний період шляху покупця:
- Знайомство з брендом та його впізнаваність — це верхівка воронки продажу.
- Інтерес до бренду та обмірковування покупки — середина.
- Прийняття рішення та етап конверсії — низ воронки.
- Етап утримання покупця та підвищення його лояльності — післяпродажна або постворонкова фаза.
Для кожного з цих етапів існує кілька тактик, використання яких дозволяє успішно переміщувати потенційних покупців у самий низ воронки.
Вершина воронки продажу: етап знайомства та впізнаваність бренду
Проінформованість, знайомство
На цьому етапі користувачі знайомляться з вашим брендом та тим, що він може запропонувати. Вони знайшли ваш бізнес через один (або кілька) з безлічі каналів, до яких входить онлайн-реклама, сарафанне радіо, публікації в соціальних мережах, зворотні посилання тощо.
Напевно, у них є свої болі та проблеми, які необхідно вирішити. На цьому етапі вони намагаються зрозуміти, чи зможе ваш бізнес допомогти їм у вирішенні цих проблем.
Саме тому на даному етапі воронки вам дуже важливо чітко донести до них, про що ваш бізнес, а також надати ресурси та контент, який допоможе користувачам дізнатися більше про вас.
На цьому етапі подорожі покупця та воронки продажу вам варто сфокусуватися на наступних типах контенту для того, щоб дати користувачам якомога більше інформації про ваш бренд:
- Вебінари;
- Статті у блог;
- Гайди;
- Відео.
Рекомендовані тактики для цього етапу воронки продажу
Пишіть корисні статті для блогу і такі, що «чіпляють». Багато eCommerce сайтів не має своїх блогів, що дивно, якщо враховувати, наскільки блоги ефективні для надання інформації лідам і поліпшення SEO.
Яким із погляду SEO має бути розділ статей на сайті?
Використовуйте лаконічні та інформативні тексти, щоб розповісти про ваші переваги. На цьому етапі подорожі потенційний покупець хоче дізнатися, що ваш продукт може зробити для нього. Вам потрібно донести це максимально швидко та інформативно: для цього зосередьтеся на написанні коротких текстів для лендингів та сторінок товарів, які чітко наголошують на перевагах вашого бренду.
Підключити послугу «Контекстна реклама» від ADINDEX →
Використовуйте відео. Відео дуже добре переконують покупців: ті маркетологи, які використовують цей тип контенту, збільшують прибуток на 49% швидше, ніж ті, хто не додає відео у свою контент-стратегію. Більше того, додавання відео до лендингу здатне збільшити конверсії на 80% і вище! Більшість користувачів швидше подивляться відео, ніж читатимуть текст; саме тому, коли ви додаєте відео, що демонструють ваші товари в дії, ви надаєте більше інформації своїй аудиторії.
Середина воронки продажу: етап інтересу/обдумування покупки
Розгляд, вибір
Коли вашому eCommerce бізнесу нарешті вдасться залучити таргетованих і вкрай цінних користувачів в онлайн-магазин за допомогою органічних та платних каналів, ви можете починати говорити про те, що тепер у вас є база потенційних покупців. Ці покупці вже знайомі з вашим бізнесом та розуміють цінність ваших пропозицій.
Якщо врахувати те, що вони не залишили воронку продажу на першому етапі, вони, скоріше за все, зацікавлені в тому, що ви можете запропонувати, і переглядають сторінки товарів для того, щоб ухвалити остаточне рішення з приводу покупки.
На цьому етапі ваша мета — змусити потенційних покупців додати товари до вішліста або кошика, тим самим перемістивши їх на наступний етап воронки продажу.
Наступні типи контенту допоможуть вам усунути всі сумніви, які виникають у відвідувачів вашого сайту на цьому етапі:
- Аналіз товарів;
- Демо-ролики із товарами;
- Відгуки клієнтів;
- Детальний опис товарів.
Ви також можете пропонувати акції та знижки за допомогою поштових розсилок, використовувати для них переконливі тексти.
Рекомендовані тактики для цього етапу воронки продажу
Використовуйте соціальні докази. Дослідження показують, що близько 95% покупців читають відгуки перед ухваленням рішення щодо покупки. Відгуки та огляди дають вашим потенційним покупцям впевненість у тому, що їхнє рішення здійснити покупку у вас — правильне.
Оптимізуйте сторінки товарів. Такі сторінки дуже важливі для конверсій. Оптимізувати їх досить просто: потрібно зробити так, щоб вони відповідали на ті питання, які найчастіше виникають у користувачів щодо того чи іншого товару. Проведіть дослідження ключових слів, щоб зрозуміти, що шукають ваші покупці; після цього вам залишиться оптимізувати сторінки SEO. Додайте на сторінки стандартну інформацію на тему:
- Категорії/тип товару;
- Назва товару;
- Опис товару;
- Заклик до покупки (CTA): «купити зараз», «додати у вішліст», «запитати»;
- Інформацію про доставку та повернення.
Підключити послугу «SEO | Просування сайтів» від ADINDEX →
Низ воронки продажу: етап прийняття рішення/конверсії
Прийняття рішення
На цьому етапі подорожі ваш потенційний покупець приймає рішення щодо покупки. Ви вже зацікавили свою аудиторію брендом та переконали користувачів вчинити дію на минулому етапі воронки продажу. Тепер вам залишається лише підштовхнути їх до конверсії.
Рекомендовані тактики для цього етапу воронки продажу
Надайте користувачам бонуси під час оформлення покупки. Дуже важливо, щоб на сторінці оформлення покупки не було жодної інформації, яка може відштовхнути покупця: достатньо вказати варіант оплати (їх має бути кілька) та додати помітний заклик до дії (наприклад, кнопку з написом «купити»). Ви також можете мотивувати покупця завершити покупку, шляхом надання йому бонусів (наприклад, безкоштовної доставки), а також чіткого фіксування умов повернення товару та коштів.
Використовуйте «спливаючі» повідомлення, щоб утримати користувача від виходу з корзини. Такі повідомлення з’являються, коли покупець починає рухати курсором до кнопки, що закриває вкладку. Як правило, вони пропонують додаткові знижки та інші переваги, покликані мотивувати користувача завершити покупку.
Поштові розсилки про кинутий кошик. У середньому показник покинутих кошиків становить майже 70% у всіх сферах! Листи, які ви надсилаєте покупцеві після того, як він не завершив покупку — це ефективна контент-стратегія, яка може вплинути на його остаточне рішення. Наприклад, такий лист може містити додаткову знижку або нагадування користувачеві про переваги товару, від якого він відмовляється.
Підключити послугу «Email (CRM marketing)» від ADINDEX →
Пост-воронка продажу: етап утримання/підвищення лояльності користувачів
Утримання
Нарешті відвідувач сайту став покупцем. Це може бути як разовою акцією, так і початком довгих, лояльних стосунків та симпатії до вашого бренду: таким чином, довічна цінність клієнта (CLV) для вас зросте. Лояльні покупці можуть коштувати до 10 разів більше, ніж їхня перша покупка; до того ж, залучення нових покупців обходиться брендам у 5 разів дорожчим, ніж утримання наявних.
Імовірність конверсії для покупців, що повертаються, в 9 разів вища, ніж для тих, хто здійснює у вас покупку вперше.
Стратегія утримання покупців може будуватися на таких речах:
- Персональна підтримка користувачів;
- Спеціальні знижки;
- Реферальна програма для запрошення друзів;
- Можливості дізнаватися про нові продукти першими;
- Особливі поштові розсилки.
Рекомендовані тактики для цього етапу воронки продажу
Не недооцінюйте сторінку зі «Спасибі». Незважаючи на те, що сторінка з вдячністю за покупку з’являється у самому кінці подорожі покупця, вона здатна збільшити продаж за допомогою апселів і перехресного продажу. Наприклад, після того, як покупець завершує оформлення замовлення, він бачить сторінку «Спасибі за покупку» (або отримує такий лист), що мотивує його повернутися в магазин і зробити покупку повторно. Такі сторінки також можна використовувати для опитувань або прохань порекомендувати ваш магазин друзям: тут все залежить від ваших цілей.
План лояльності. Такий план може створити у покупця відчуття приналежності до «сім’ї» бренду, відчуття власної ексклюзивності — а покупці, які відчувають, що їх шанують та виокремлюють серед інших, зазвичай повертаються до такого бренду. Щоб досягти цього, ви можете запустити кампанію, яка активується після підтвердження покупки і пропонує новим покупцям різні бонуси лояльності.
Реферальні посилання. Як показують дослідження, 84% покупців довіряють рекомендаціям знайомим. Ви можете скористатися цим та запропонувати наявним покупцям знижки, бонуси, безкоштовні зразки товарів або подарункові картки за те, що вони рекомендуватимуть ваш онлайн-магазин своїм друзям. Це дозволить вам розширювати аудиторію, і тішити одночасно наявних покупців.
Тепер саме час поговорити про стратегію. Наступні поради допоможуть вам оптимізувати воронку продажу для залучення та конвертування більшої кількості лідів.
Крок 1. Вивчіть подорож вашого покупця
Функція «Шляхи користувачів» та інші метрики Google Analytics допоможуть вам зрозуміти, які кроки роблять ваші покупці перед тим, як здійснити покупку. Ваше завдання — дізнатися не тільки про те, що вони роблять, коли заходять до вашого онлайн-магазину, але й визначити, що привело їх сюди, і що вони робили після того, як покинули сайт.
Щоб краще зрозуміти, яку подорож робить ваш покупець, спробуйте відповісти на такі питання:
- Які реферальні домени генерують найцінніший трафік для вашого сайту?
- Скільки точок дотику робить середньостатистичний покупець на сайті перед тим, як здійснити покупку?
- Покупці, які вперше потрапляють на головну сторінку вашого сайту, поводяться інакше, ніж ті, які заходять на одну зі сторінок товарів, чи ні?
Крок 2. Переконайтеся, що вашим eCommerce сайтом зручно користуватися
Важливо, щоб вашим потенційним клієнтам було дуже просто пройти весь шлях від входу у воронку конверсій та знайомства з вашим брендом до моменту здійснення покупки. Для цього ви повинні надати їм найкращий користувальницький досвід, водночас уникати верстки і важкої навігації, що збиває з пантелику. Переконайтеся, що користувачеві легко інтуїтивно знайти потрібну категорію товару або сторінку товару, звідки б він не зайшов на ваш сайт.
Пам’ятайте: відвідувачі вашого онлайн-магазину можуть залишити його на будь-якому етапі воронки продажу, якщо їм не зручно тут перебувати. Намагайтеся виявити слабкі місця навігації та покращити їх.
Наприклад, ви можете впровадити такі поліпшення:
- «Хлібні крихти», які допомагають користувачам орієнтуватися, де саме на сайті вони знаходяться.
- Чіткий розподіл категорій товарів: правда, тут важливо переконатися, що ви не створили занадто багато категорій — це може заплутати користувачів.
- Пошуковий двигун з автоматичними пропозиціями та картки товарів, які автоматично з’являються у меню випадання, коли користувач їх шукає.
Підключити послугу «SEO | Просування сайтів» від ADINDEX →
Крок 3. Визначте типи контенту для кожного етапу і сформуйте тригери конверсій
Раніше, коли ми говорили про кожен етап eCommerce воронки, ми вже згадували, що вам доведеться скласти план, щоб вдало провести користувачів через кожен з етапів: впізнаваність, інтерес/обміркування, рішення/конверсія та лояльність/утримання.
Заздалегідь визначтеся з типами контенту, який ви плануєте використовувати на кожному етапі, на сторінках, які відвідують потенційні покупці. Пам’ятайте, що вам не обов’язково обмежуватися контентом, розміщеним лише на сайті: email-маркетинг та ретаргетингова реклама, спрямована на користувачів, які вже переглядали товари у вашому магазині — це також дуже ефективні тактики контент-маркетингу.
Знову нагадаємо вам про типи контент-маркетингу, які допоможуть залучити покупців:
- Релевантні, інформативні, добре написані статті у блог, які відповідають запитам покупців;
- Відео (особливо відео товарів у дії), які добре доносять переваги та цінність товару;
- Глибокий аналіз товарів, що демонструє переваги їхнього використання;
- Огляди та відгуки від клієнтів, які дозволяють дізнатися думку третьої сторони про ваші товари.
Потрібна консультація з digital маркетингу? Телефонуйте нам +38 097 735 31 33 або пишіть на 4partners@adindex.ua
Крок 4. Розробіть стратегію зростання лідів
В eCommerce відвідувачі сайту перетворюються на ліди, коли вони підписуються на розсилку новин і залишають свої контактні дані (наприклад, адресу електронної пошти). Як тільки ви отримаєте свої ліди, вам знадобиться стратегія їх зростання, щоб перетворити інформування про бренд на інтерес і бажання конвертуватися в покупців.
Для такої стратегії вам потрібно розсилати підписникам той контент, який допомагає пройти крізь усі можливі етапи подорожі покупця. Регулярно надсилайте корисну інформацію, що цікавить, і згодом у вас буде можливість зробити пропозицію, яку вони зможуть прийняти — і чим більш привабливою буде ця пропозиція, тим складніше буде від неї відмовитися.
Випишіть всі контент-ідеї, які у вас є, протестуйте їх і підберіть ті, які, на вашу думку, будуть найбільш вдалими в даній ситуації для покупців на різних етапах їхньої подорожі.
Наприклад, ви можете використовувати такі стратегії:
- Надавати покупцям цінну інформацію за допомогою відмінного контенту: впливових текстів, якісних зображень та відео;
- Оптимізувати сторінки для SEO;
- Використовувати пошукову та ретаргетингову рекламу;
- Надавати бонуси: знижки, промокоди, внутрішню валюту магазину тощо;
- Стратегічно використати персоналізовані техніки email-маркетингу;
- Взаємодіяти з покупцями за допомогою онлайн-чату підтримки.
Крок 5. Оптимізуйте головну сторінку та сторінки товарів
Головна сторінка, а також сторінки товарів та категорій вкрай важливі для eCommerce сайтів. Чим більше товарів ви продаєте, тим більше у вас буде «головних» сторінок і тим складніше визначити, яка з них найбільш важлива.
Кожна з цих сторінок може виконувати функцію лендингу для ваших потенційних покупців та лідів: саме тому так важливо оптимізувати їх усі. Вам обов’язково потрібно розібратися в SEO для кожної сторінки, приділити увагу заголовкам, мета-описам, ключовим словам та щільності ключів у заголовку/описі товару, а також alt-тегам зображень: все це знадобиться для того, щоб направити трафік з Google у ваш бік.
Вам також необхідно оптимізувати контент кожної сторінки для оптимального досвіду користувача: потрібно переконатися, що текст не перевантажений «водою» і непотрібною інформацією, добре структурований; що у ньому використовуються короткі абзаци та марковані списки.
Пам’ятайте, що кожен етап воронки конверсій покликаний привести користувача до певної дії. Тому вам важливо не тільки зрозуміти, якої дії ви очікуєте від користувача, але й переконатися, що сторінка не відволікає користувачів від цієї дії.
Крок 6. Оптимізуйте форми
Перший крок до підвищення ваших показників конверсії — успішний збір лідів. Це часто робиться за допомогою онлайн-форм: наприклад, тих, які використовуються для передплати email-розсилки.
Якщо користувачі не бажають заповнювати ваші форми, це може призвести до втрати потенційних лідів. Важливо, щоб форми на eCommerce сайтах були якнайкоротші, щоб у користувачів не виникало відчуття, що їм доведеться витратити багато часу на заповнення.
Не створюйте багато обов’язкових для заповнення полів і запитуйте тільки ту інформацію, яка дійсно вам потрібна. Часто користувачі не хочуть вказувати певні дані на зразок номера телефону або адреси, тому не робіть ці поля обов’язковими.
Підключити послугу «Email (CRM marketing)» від ADINDEX →
Крок 7. Оптимізуйте сторінку оформлення замовлення
Сторінка оформлення замовлення відіграє величезну роль в успішному завершенні процесу покупки, тому вам необхідно ставитись до неї відповідно. Вище ми вже говорили про необхідність оптимізації сторінок товарів та категорій, проте сторінка оформлення замовлення — це зовсім інше.
Показники покинутих кошиків дуже великі, незалежно від ніші. Чим вищі вони, тим частіше це означає, що покупцям щось не подобається в процесі оформлення — він надто складний, довгий тощо.
Якщо ви не розумієте, у чому саме може бути справа, проведіть опитування серед ваших покупців та запитайте їх прямо, що їм не подобається у сторінці оформлення замовлення. Ви можете запропонувати їм варіанти відповідей на вибір або надати можливість ввести свої відповіді.
Ви також можете спробувати оптимізувати сторінку оформлення замовлення прямо зараз,з використанням одного (або кількох) із запропонованих варіантів:
- Якщо це можливо, використовуйте одну сторінку для оформлення замовлення замість того, щоб ініціювати процедуру оформлення, що складається з кількох етапів і, відповідно, кількох сторінок, такі зазвичай здаються більшості користувачів занадто втомливими. Якщо багатоетапної процедури оформлення не уникнути, користуйтеся «хлібними крихтами» та іншими індикаторами, що дозволяють користувачам зрозуміти, скільки кроків їм залишилося до завершення покупки.
- Пропонуйте якнайбільше платіжних методів.
- Заберіть всі фактори, що відволікають, і постарайтеся зберегти сторінку більш мінімалістичною.
- Подумайте над тим, щоб зробити реєстрацію користувачів обов’язковою.
- Надайте докази надійності транзакцій, щоб позбавити покупців можливого занепокоєння.
Головні KPI для оптимізації воронки продажу
Неможливо по-справжньому добре оптимізувати показники конверсії для вашої eCommerce воронки продажу, якщо ви не відстежуєте ефективність цієї воронки. Для цього вам необхідно визначитися з KPI — ключовими показниками ефективності: вони дозволять вам дізнатися більше про те, чи оптимізація працює.
Таких показників може бути багато; тим не менш, деякі з них більш важливі для вимірювання ефективності воронки конверсій, ніж інші.
Ось ці KPI:
1. Трафік
Одна з головних метрик: трафік показує кількість користувачів, які заходили на ваш сайт у певний момент. Без нього у вас не було б лідів, потенційних і постійних покупців. Трафік надходить на сайт із різних джерел — сторінок у соціальних мережах, пошукових систем, платної реклами та інших каналів. Збільшення кількості трафіку — ваша головна мета, щоб отримати більше лідів. Саме тому так важливо докладати більше зусиль для цього: визначте, які канали приносять вам найбільше якісного трафіку та сфокусуйтеся на їхньому розвитку. Наприклад, якщо ви отримуєте більшість трафіку з пошукових мереж, вкладайте більше часу та фінансів у SEO-просування.
2. Показник відмов
Цей KPI показує вам, скільки відвідувачів вашого онлайн-магазину залишають сайт негайно після того, як потрапляють на одну з його сторінок. Якщо ви дасте користувачам більше мотивації відвідувати інші сторінки сайту, ви зменшите цей показник. Для цього вам необхідно працювати над внутрішніми посиланнями, написанням впливових текстів та закликів до дії.
3. Покинутий кошик
Вкрай важливо, щоб аналітика вашого сайту містила цю метрику: вона показує, скільки користувачів додають товар у кошик, але потім йдуть із сайту без завершення покупки. Якщо цей показник дуже високий, це може вказувати на проблеми з процесом оформлення замовлення — у такому разі вам варто зосередитись на оптимізації цього процесу, як ми радили вище.
4. Продаж
Ця метрика також є однією з найважливіших: eCommerce сайту може мати величезний трафік і крихітний показник продажу. У такому разі вам необхідно буде сфокусуватися на середньому або нижньому етапах воронки (адже саме на цих етапах користувач приймає рішення та конвертується в покупця), щоб збільшити кількість продажу.
5. Показник конверсії
Якщо він високий, це означає, що ваші пропозиції подобаються аудиторії. Конверсії не завжди означають продаж: іноді конверсія — це коли користувач підписується на вашу email-розсилку або використовує промокод.
Підсумовуємо
Оптимізувати воронку продажу для eCommerce важливо з різних причин:
- Вона генерує більше конверсій та продажу.
- Вона дозволяє вам отримувати якісні ліди та цінні перспективи для бізнесу.
- Вона допомагає вам визначити найоптимальніші маркетингові стратегії.
- Вона показує, на якому типові контенту краще зосередитись.
- Вона вказує на способи вирішення проблеми та задоволення запитів ваших споживачів.
Вам необхідно впроваджувати різні тактики, залежно від того, на якому етапі воронки продажу та подорожі покупця знаходяться ваші потенційні клієнти:
- На етапі знайомства з брендом використовуйте інформативні, релевантні статті та тексти, що підкреслюють переваги товару та розкривають його функції; також використовуйте відео, які показують товар у дії.
- На етапі прийняття рішення використовуйте відгуки інших покупців, оптимізацію сторінок товарів, а також email-розсилки з тригерами, що спонукають до завершення покупки.
- На етапі конверсії пропонуйте покупцям бонуси за оформлення замовлення, оптимізуйте сторінку оформлення замовлення, використовуйте email-розсилки за сценарієм покинутого кошика та комунікацію з користувачем на сайті.
- На етапі утримання, використовуйте сторінки зі «Спасибі» для апселу та перехресного продажу, плани лояльності, а також реферальний маркетинг.
На завершення нагадуємо вам про метод, що складається із семи етапів і дозволяє покращити воронку продажу для отримання більшої кількості конверсій:
- Визначення подорожі покупця
- Робота над спрощенням навігації вашого онлайн-магазину
- Визначення типів контенту, які будуть використовуватись на кожному з етапів
- Розробка стратегії з вирощування лідів
- Оптимізація головної сторінки та сторінок товарів
- Оптимізація форм
- Оптимізація сторінки оформлення замовлення
Підключити послугу «SEO | Просування сайтів» від ADINDEX →
🙂 Дякуємо, що дочитали до кінця! Це був переклад статті eCommerce Sales Funnel.
#ADINDEX — агентство комплексного інтернет-маркетингу. Засноване у 2013 році Вадимом Пилипенком, — колишнім ТОП-менеджером підрозділу Universal Commerce Group холдингу Nosphere Ventures та керівником маркетингу Allegro Group. З 2017 року агентство входить до Premier Google Partners. Ключові клієнти: ДЕКА, Aromateque, Garvis, HOLZ, Cyfra, Укртелеком, Ласунка, TOYS.
Наша мета — зростання бізнесу клієнта.