4 способи зловити premium-аудиторію у соцмережах

Автор статті: Ілля Коржиков, провідний SMM-фахівець агентства

Розповів WebPromoExperts про те, як «ловити» преміум-аудиторію у соціальних мережах. Ловись велика, не маленька!

Перш ніж розпочати статтю, хотілося б зробити невелике застереження: робота з аудиторією преміального сегменту (тою, що купує дорогі товари) — нескладна справа. Якщо ви хочете успішно продавати продукти з високим чеком та спонукати аудиторію здійснювати транзакції online, не йдучи з сайту, необхідно розуміти основні відмінності premium від інших аудиторій. Вони полягають у тривалості прийняття рішення про купівлю, кількості торкань із контентом, а також у методах вибудовування воронки продажу для такого сегменту.

Як тільки ви вирішили працювати з premium-аудиторією, необхідно запланувати етапи тесту таких показників, як «частота» та «кількість дотиків з контентом».

У деяких e-commerce-проектах, де транзакції відбуваються безпосередньо на інтернет-майданчику, необхідні кампанії, пікова частота яких досягає показника 18-20 показів на людину. Наприклад: кампанія «товарний ремаркетинг» для покупців розкішних аксесуарів — ефективна частота 19.

Якщо говорити коротко, то вам необхідно запланувати етап тесту, який виявить:

  • з якого контенту варто починати працювати з аудиторією;
  • скільки разів потрібно показати контент;
  • якими раціональними чи ірраціональними перевагами варто спонукати до транзакції на різних етапах РК (рекламної кампанії).

Підключити послугу «Просування бізнесу в соцмережах» від ADINDEX →

Спосіб №1.

Adindex.ua вже давав GeekBrains чек-лист з 7 пунктів про те, якою має бути прибуткова реклама у 2019-му.

Один з перших пунктів правильного налаштування реклами — початок кампанії, спрямованої на широку аудиторію.

Це означає, що розмір обраної вами аудиторії у планувальнику Facebook Ads Manager не повинен перевищувати 300 000, але й не бути меншим ніж 100 000 користувачів.

У чому секрет таргету?

Якщо правильно дібрати сет з інтересів та поетапно звузити аудиторію, є можливість отримати платоспроможних та орієнтованих до online-покупок лідів.

Як правильно звужувати аудиторію:

  1. геолокація;
  2. вік, стать та (якщо необхідно) сімейний стан;
  3. загальні, поширені інтереси (доступні до вибору: одяг, аксесуари, нерухомість люкс-класу, також ви можете вибирати конкретні преміум-бренди: Diesel, Chanel, Tom Ford, Gucci);
  4. посада/докладні інтереси (приклад: риболовля, самоосвіта, навчальні заклади);
  5. поведінка (приклад: покупки онлайн або люди, які часто подорожують за кордоном).

Це один із прикладів налаштування таргету аудиторій, який у більшості випадків принесе результ, вищий за середній.

Важливо. Створюйте окремі групи адсетів відповідно до кожного з сегментів інтересів. Не змішуйте в налаштуваннях таргет однієї групи оголошень, одночасно любителів автомобілів та одягу преміум-брендів. Таке налаштування небезпечне своєю нестабільністю. Наприклад, якщо соцмережа покаже рекламу спочатку всім любителям авто, а потім одразу ж перейде на шанувальників Gucci, рентабельність кампанії може знизитися, а з’ясувати причину такого зниження буде непросто.

Провідний SMM-спеціаліст, Ілля Коржиков

Спосіб № 2. Шукаємо ЦА серед плейсментів та майданчиків

Цей метод передбачає сегментацію аудиторії.

Ось кілька прикладів додаткової сегментації, які ми успішно випробували у роботі з нашими клієнтами.

✓ За плейсментами

Найбільш прибутковими стають кампанії, розміщені на:

Facebook:

  • моментальні статті;
  • стрічки;
  • правий стовпчик у Facebook;
  • marketplace.

Instagram:

  • стрічки.

✓ За операційною системою та девайсами

Девайси:

  • топ-девайси А-брендів (Samsung, Apple, Sony, Huawei, Google).

Операційна система:

  • iOS, починаючи з 11 версії;
  • Android починаючи з 8 версії.

Спосіб №3. Сегментація за посадами

Цей спосіб хороший у тому випадку, якщо ви продаєте дорогі послуги, інструменти або послуги для навчання та предмети розкоші.

Ads Manager дозволяє таргетуватися як за назвою посади, так і за конкретним роботодавцем.

В умовах сформованого CJM (Customer Journey Mapping, маркетингової технології, яка спрощує комунікацію з клієнтами та робить стратегію максимально ефективною) налаштування за назвою роботодавця особливо добре працює у тому випадку, якщо ваша ЦА — це великі корпорації та міжнародні компанії.

Також хороші результати з цим налаштуванням отримує бізнес у сфері туризму та консалтингу.

Спосіб № 4. Локації: торгові центри та заміські ділянки

Якщо ви займаєтеся В2В-бізнесом і точно знаєте, де найбільша концентрація вашої цільової аудиторії, однозначно варто протестувати таргет з геолокації.

Ads Manager дозволяє таргетуватися точково за допомогою позначки на карті.

Мінімальний радіус такої мітки — 1 сухопутна миля.

Під час використання такого типу таргету намагайтеся захопити найбільш цільові регіони (елітні житлові квартали, бізнес-центри, заміські клуби та дорогі готелі). Водночас слідкуйте за мінімальним та максимальним розміром аудиторій.

Провідний SMM-спеціаліст, Ілля Коржиков

Допустимий розмір аудиторії під час такого таргету на 1 місто — від 10 до 30 тис. користувачів.

Як зрозуміти, що рекламна кампанія працює правильно?

У роботі з premium-аудиторією важливо відразу зрозуміти декілька нюансів.

1) Прямі транзакції через канал SMM з реклами ви зможете отримати, якщо продаватимете товари та послуги суто у сфері емоційних покупок.

В інших випадках необхідні рекламні кампанії з наступною структурою:

2) У середньому, за наявності чека на суму від $400, у SMM-каналі термін ухвалення рішення про покупку триває від 1 тижня до 3 місяців.

3) У випадку, якщо ви рекламуєте не монобренд, який можна придбати лише у вас і лише на ексклюзивних умовах, радимо запланувати у своєму контент-плані публікації з відпрацюванням наступних питань:

? чому треба купити тут, а не там, де дешевше (забезпечена аудиторія також цінує свої кровно зароблені);

? наскільки надійно та зручно купувати у цієї компанії.

4) Будьте готові проводити багато опитувань аудиторії. Шукайте вузькі місця у вашій воронці.

Найчастіше преміальна аудиторія відкрита до діалогу і ставиться з розумінням до ваших спроб удосконалити бізнес.

Які показники скажуть про те, що РК дає результат?

Дивіться ефективність РК за всіма цілями Google Analytics.

Якщо транзакцій немає, аналізуйте кількість заповнених форм, зворотних дзвінків, кинутих кошиків, запитань на сайті.

Використовуйте динамічний ремаркетинг у роботі з аудиторією, що вже прогріта контентом.

Тут необхідно бути дуже уважним, тому що тільки правильно зібрана аудиторія (перегляд чи взаємодія з публікацією) принесе добрі результати.

Якщо транзакцій все ще немає, заново протестуйте зручність процесу покупки на вашому сайті на всіх етапах.

Підключити послугу «Просування бізнесу в соцмережах» від ADINDEX →

Вам может быть интересно

Все посты