Як налаштувати позначку «Спонсор публікацій» в Instagram
Автор статті: Марина Калінкіна, провідний таргетолог в агенції
У нашій статті для WebPromoExperts ви дізнаєтесь:
- Навіщо потрібна спеціальна позначка «Спонсор публікації»;
- Як блогеру позначити спонсора у публікації стрічки або Stories. Інструкція;
- Як додати дозвіл для наявної публікації з брендованим контентом у стрічці;
- Як дати дозвіл на позначку вашого бізнес-профілю у публікаціях із брендованим контентом у стрічці або Stories.
Щоб достукатися до своєї цільової аудиторії та залучити нових підписників у бізнес-профіль, майже всі бренди та маркетологи працюють з блогерами. Найбільш поширена формула впливу блогерів на аудиторію — це платні рекламні публікації у стрічці Instagram чи Stories. Такі пости ефективні, але помітні вони лише підписникам блогера. Є інструмент, який дає змогу розширити аудиторію взаємодії з публікацією — позначка «Спонсор публікації».
«Якщо над публікацією у стрічці чи історії ви бачите підпис «Спонсор публікації», то автор цього контенту співпрацює зі згаданою компанією та отримав від неї компенсацію за рекламу», — пояснюється у довідці Instagram.
Публікація у стрічці Instagram від блогера, спонсорована KIDDISVIT
Підключити послугу «Просування бізнесу в соцмережах» від ADINDEX →
Після того, як визначились із позначкою «Спонсор публікації», запровадимо ще одне визначення — брендований контент.
«Ми визначаємо брендований контент як контент блогера або видавця, що містить вказівку партнера або створений під його впливом на платній основі (наприклад, якщо партнер заплатив блогеру чи видавцеві)» — з довідки Instagram.
У статті ми розкриємо, навіщо ця позначка потрібна, як блогеру позначити спонсора у публікації стрічки або Stories і як дати дозвіл на позначку компанії у публікаціях із брендованим контентом.
Навіщо потрібна спеціальна позначка «Спонсор публікації»?
1. Ви можете показати публікацію у стрічці Instagram або Stories для конкретних представників аудиторії, окрім підписників блогера, безпосередньо з Ads Manager.
2. За наявності дозволу займатися просуванням публікації ви можете просувати її неодноразово, навіть якщо блогер перемістив її до архіву.
➢ 4 способи зловити premium-аудиторію у соцмережах
3. Блогер не може видалити публікацію у стрічці та Stories, доки не завершиться кампанія. Та й взагалі, якщо це публікація у стрічці, поки ви не видалите оголошення у своєму рекламному кабінеті, редагування та видалення зовсім недоступне для блогера, лише архівування.
4. Ви маєте доступ до статистики публікації (Brands Collab Manager). Статистика публікацій у Stories доступна протягом 14 днів, статистика публікацій у стрічці зберігається назавжди.
5. Просування офіційно — відносини партнерів прописані у правилах соціальної мережі.
6. Брендований контент покаже вам ефективність спонсорованих постів. Таким чином блогери, які покладаються на фальшиву аудиторію, не зможуть більше підтримувати цю ілюзію.
Як блогеру позначити спонсора у публікації стрічки або Stories
Доступу до позначки брендованого контенту спочатку немає у профілі блогера, але він його може отримати.
Наше агентство зіштовхнулося з тим, що під час спроби додати мітку брендованого контенту блогер засумнівався, чи має він цю функцію.
Лист від блогера
Тому ми зробили наочну покрокову інструкцію для блогера зі скринами.
Крок 1. Для початку відкрийте додаток Instagram. Потім праворуч вгорі натисніть на гамбургер-меню. У меню виберіть «Налаштування».
Крок 2. Потім виберіть «Акаунт».
Крок 3. Далі натисніть на «Інструмент роботи з брендованим контентом».
Крок 4. Відкриється екран із «Міткою брендованого контенту», де потрібно отримати доступ до інструменту. Натисніть кнопку «Отримати доступ до інструментів».
Крок 5. Виконуйте інструкції. Якщо ви блогер, змініть статус облікового запису на обліковий запис автора та компанії.
Крок 6. Після проходження всіх попередніх кроків ви побачите вікно з написом «Ваші інструменти роботи з брендованим контентом готові до використання». Натисніть «OK».
Як додати дозвіл для наявної публікації з брендованим контентом у стрічці
Крок 1. Спочатку перейдіть до публікації із брендованим контентом.
Потім торкніться трьох точок у верхньому правому куті та виберіть «Редагувати» в меню.
Крок 2. Натисніть «Додати партнера», щоб позначити в публікації бізнес-аккаунт.
Крок 3. Для того, щоб додати до публікації позначку брендованого контенту, торкніться варіанту «Позначити бізнес-партнера».
Крок 4. Потім здійсніть пошук бізнес-акаунта, з яким співпрацюєте, та виберіть потрібну компанію або бренд, пов’язані з публікацією.
Крок 5. Після позначення бізнес-партнера, поверніться на сторінку налаштувань бізнес-партнера та натисніть кнопку «Дозволити бізнес-партнеру займатися просуванням», щоб дозволити бренду або компанії просувати вашу публікацію з брендованим контентом, як рекламу.
Як додати дозвіл для наявної публікації з брендованим контентом у Stories
Дійте за схожим алгоритмом.
Крок 1. Виберіть наявну публікацію в Stories.
Важливо! Ви не можете використовувати хештеги, @згадування облікових записів у тексті, наклейки, GIF, музику, смайлики та наклейки опитувань, а також ви не можете редагувати історію з минулим терміном дії, навіть якщо вона збережена в архіві.
Крок 2. У кутку торкніться піктограми трьох точок, щоб відкрити екран «Додаткові можливості».
Крок 3. Виберіть пункт «Позначити бізнес-партнера».
Крок 4. Виконайте пошук бізнес-акаунта, з яким співпрацюєте, та виберіть потрібну компанію або бренд, пов’язаний зі Stories.
➢ Як скласти контент-план для Instagram
Як дати дозвіл на позначення вашого бізнес-профілю у публікаціях з брендованим контентом у стрічці або Stories
Крок 1. У додатку Instagram зайдіть у «Налаштування» свого бізнес-профілю та виберіть «Компанія».
Крок 2. Натисніть «Брендований контент», щоб переконатися, що функція «Тільки схвалені позначки» увімкнена. Вона увімкнена за замовчуванням.
Крок 3. Щоб дозволити автору позначати вашу компанію, торкніться «Схвалені бізнес-партнери».
Крок 4. Введіть у пошуку Instagram ім’я автора, з яким збираєтесь працювати.
Крок 5. Натисніть галочку для підтвердження того, що цей блогер може позначати вашу компанію у своїх публікаціях.
Висновки
Ми дали чотири інструкції щодо роботи з брендованим контентом, продемонстрували плюси спеціальної позначки «Спонсор публікації». Очевидно, ця позначка дозволить просувати органічну публікацію з брендованим контентом зі стрічки або Stories блогера, як рекламу.
Під час просування публікацій із брендованим контентом відштовхуйтеся від цілей бізнесу, використовуйте інструкції, і все вийде. А не вийде — зверніться до ADINDEX і ми із задоволенням допоможемо.