Як отримувати ліди з Facebook та Instagram прямо в Telegram-чат, Google Sheets або автоматично завантажувати їх у CRM
У якісному відпрацюванні заявок завжди дуже важлива швидкість. Особливо під час запуску рекламних кампаній для клієнтів з метою «Лідогенерація» (отримання лідів безпосередньо з лід-форм усередині Facebook та Instagram).
Не кожен бізнес може виділити окремого менеджера, який постійно оновлюватиме сторінку Facebook Business Manager і моніторитиме появу нових лідів щохвилини.
Рекомендований час відпрацювання ліду — до 20 хвилин.
Ми знайшли вирішення проблеми повільної обробки лідів та описали цей спосіб у блозі WebPromoExperts. Швидко та автоматично отримувати ліди у зручний месенджер можна за допомогою сервісу ApiX-Drive.
Проблема несвоєчасного обдзвону заявок більше не актуальна: сервіс дозволяє отримувати ліди у зручний для бізнесу месенджер кожні 10 хвилин. Таким чином, у менеджера буде щонайменше 10 хвилин у запасі на дзвінок потенційному клієнту після того, як той залишив заявку.
ADINDEX регулярно отримує хороший зворотний зв’язок із цією інтеграцією, тому можемо рекомендувати такий спосіб і вам.
Підключити послугу «Просування бізнесу в соцмережах» від ADINDEX →
Наскільки складно зробити таку інтеграцію
Для того, щоб налаштувати інтеграцію, необхідно:
- Мати навички адміністрування Facebook Business Manager, щоб підключити завантаження даних із рекламного кабінету.
- Мати уявлення про те, як створюються Telegram-канали, підключаються чат-боти. Також бажано знати, що таке та як працює API-ключ.
Для того, щоб красиво сформувати дані під час їх завантаження в месенджери, знадобляться мінімальні навички та знання мови HTML.
Як налаштувати інтеграцію: 5 кроків
Крок 1. Зареєструйтесь за допомогою email та додайте особистий обліковий запис Facebook (з правом адміністратора бізнес-менеджера Facebook на сторінку та рекламні облікові записи, з яких необхідно отримувати дані).
Крок 2. Навчіться налаштовувати інтеграції з підказками.
Крок 3. Починайте налаштування інтеграції (синхронізації даних) між майданчиками:
На першому етапі завантаження виберіть джерело, звідки будуть братися дані.
Крок 4. Налаштуйте інтеграцію, виконавши таке:
- Укажіть дію (що відбуватиметься з даними):
- Дайте доступ до даних через адмінправо на майданчику:
- Виберіть конкретний тип даних та джерело. Це можуть бути лід-форми, сторінки, дані рекламних кампаній із доступних рекламних облікових записів:
- Налаштуйте фільтр (налаштування, що відповідає за послідовність і зміст даних, що пересилаються):
- Зробіть тестову заявку, щоб побачити, які дані надсилатимуться:
- Увімкніть автоматичне оновлення зв’язку та джерело даних для інтеграції:
Крок 5. Налаштуйте прийом даних. Відбувається це аналогічним чином:
- Виберіть джерело системи.
- Введіть дію.
- Надайте доступ за допомогою API-ключа Telegram.
- Налаштуйте передачу та тип даних.
- Проведіть тест інтеграції за допомогою кнопки.
- Інтеграція створена та готова до роботи!
Важливий момент: після налаштування інтеграції необхідно увімкнути параметр «Автооновлення». Ми рекомендуємо виставити період оновлення «Кожні 10 хвилин», щоб дані завантажувалися максимально оперативно і менеджер міг перетелефонувати за заявкою, поки потенційний клієнт ще пам’ятає, що залишав її.
Apix24 значно спростить обробку лідів з подальшою фіксацією статусу заявки та заощадить до 30% часу вашого менеджера за допомогою експорту заявок практично в будь-яку систему (зокрема Бітрікс24, AmoCRM та безліч месенджерів).