Як отримувати ліди з Facebook та Instagram прямо в Telegram-чат, Google Sheets або автоматично завантажувати їх у CRM

Автор статті: Ілля Коржиков, SMM-фахівець в агенції

У якісному відпрацюванні заявок завжди дуже важлива швидкість. Особливо під час запуску рекламних кампаній для клієнтів з метою «Лідогенерація» (отримання лідів безпосередньо з лід-форм усередині Facebook та Instagram).

Не кожен бізнес може виділити окремого менеджера, який постійно оновлюватиме сторінку Facebook Business Manager і моніторитиме появу нових лідів щохвилини.

Рекомендований час відпрацювання ліду — до 20 хвилин.

Приклад, який вигляд має заявка (лід), автоматично завантажена з Facebook у Telegram-чат з менеджером

Ми знайшли вирішення проблеми повільної обробки лідів та описали цей спосіб у блозі WebPromoExperts. Швидко та автоматично отримувати ліди у зручний месенджер можна за допомогою сервісу ApiX-Drive.

Проблема несвоєчасного обдзвону заявок більше не актуальна: сервіс дозволяє отримувати ліди у зручний для бізнесу месенджер кожні 10 хвилин. Таким чином, у менеджера буде щонайменше 10 хвилин у запасі на дзвінок потенційному клієнту після того, як той залишив заявку.

ADINDEX регулярно отримує хороший зворотний зв’язок із цією інтеграцією, тому можемо рекомендувати такий спосіб і вам.

Підключити послугу «Просування бізнесу в соцмережах» від ADINDEX →

Наскільки складно зробити таку інтеграцію

Для того, щоб налаштувати інтеграцію, необхідно:

  • Мати навички адміністрування Facebook Business Manager, щоб підключити завантаження даних із рекламного кабінету.
  • Мати уявлення про те, як створюються Telegram-канали, підключаються чат-боти. Також бажано знати, що таке та як працює API-ключ.

Для того, щоб красиво сформувати дані під час їх завантаження в месенджери, знадобляться мінімальні навички та знання мови HTML.

Як налаштувати інтеграцію: 5 кроків

Найпоширеніші інтеграції для середнього та малого бізнесу: Telegram-чат, Google Sheets

Крок 1. Зареєструйтесь за допомогою email та додайте особистий обліковий запис Facebook (з правом адміністратора бізнес-менеджера Facebook на сторінку та рекламні облікові записи, з яких необхідно отримувати дані).

Крок 2. Навчіться налаштовувати інтеграції з підказками.

Крок 3. Починайте налаштування інтеграції (синхронізації даних) між майданчиками:

На першому етапі завантаження виберіть джерело, звідки будуть братися дані.

Крок 4. Налаштуйте інтеграцію, виконавши таке:

  • Укажіть дію (що відбуватиметься з даними):
  • Дайте доступ до даних через адмінправо на майданчику:
  • Виберіть конкретний тип даних та джерело. Це можуть бути лід-форми, сторінки, дані рекламних кампаній із доступних рекламних облікових записів:
  • Налаштуйте фільтр (налаштування, що відповідає за послідовність і зміст даних, що пересилаються):
  • Зробіть тестову заявку, щоб побачити, які дані надсилатимуться:
  • Увімкніть автоматичне оновлення зв’язку та джерело даних для інтеграції:

Крок 5. Налаштуйте прийом даних. Відбувається це аналогічним чином:

  • Виберіть джерело системи.
  • Введіть дію.
  • Надайте доступ за допомогою API-ключа Telegram.
  • Налаштуйте передачу та тип даних.
  • Проведіть тест інтеграції за допомогою кнопки.
  • Інтеграція створена та готова до роботи!

Важливий момент: після налаштування інтеграції необхідно увімкнути параметр «Автооновлення». Ми рекомендуємо виставити період оновлення «Кожні 10 хвилин», щоб дані завантажувалися максимально оперативно і менеджер міг перетелефонувати за заявкою, поки потенційний клієнт ще пам’ятає, що залишав її.

Apix24 значно спростить обробку лідів з подальшою фіксацією статусу заявки та заощадить до 30% часу вашого менеджера за допомогою експорту заявок практично в будь-яку систему (зокрема Бітрікс24, AmoCRM та безліч месенджерів).

Підключити послугу «Просування бізнесу в соцмережах» від ADINDEX →

Вам может быть интересно

Все посты