Робота агенцій в різних областях під час війни

СЕО агенції
Автор статті: Вадим Пилипенко, СЕО агенції інтернет-маркетинга ADINDEX
Взяв участь в опитуванні керівників didgital агенцій від sostav.ua і розповів як саме працює ADINDEX під час війни.
Загалом історія маркетингових агенцій по Україні доволі однакова – був період заціпеніння і просадки роботи наприкінці лютого початку березеня, потім поступово підлаштовування під нинішні обставини і знов вихід на повноцінні робочі обороти. Наразі ринок України поступово відновлюється, але це не буде швидким процес. Тому всі digital агентства все активніше працюють із закордонним ринком.
А ось як саме цей час пережив ADINDEX розповів Вадим.
Вадим Пилипенко – засновник агентства #ADINDEX. До заснування агентства (2013 рік) тривалий час був керівником відділу маркетинга у холдінгу Allegro group, встиг попрацювати ТОП менеджером у підрозділі Universal Commerce Group холдинга Nosphere Ventures (trud.com, price.ua и т.д.).
Він розповів, що в ADINDEX за пів року обсяги змінилися з падіння на 70-80% у березні до перевищення обсягів початку року вже у серпні.
Працює агентство на 100% дистанційно, команда в більшості знаходиться у Дніпрі, є декілька співробітників за кордоном або в інших регіонах, хоча частина вже повернулася у місто. Команда майже вся та, що була до війни. Вадим розповідає, що були деякі проблеми пов’язані з емоційним станом, але наразі вся команда працює на 120%, тож агентство має плани на подальший ріст та розширення.
Підключити послугу «КОМПЛЕКСНИЙ МАРКЕТИНГ» від ADINDEX →
“Плануємо відкривати невеликий офіс в місті “для зустрічей”, та також думаємо над відкриттям офісу у західних областях” – ділиться планами Вадим.
До 24 лютого майже 90% обсягів робіт складав український бізнес, як з Дніпра, так і з Києва та інших міст, а вже в серпні, окрім продовження співпраці з українським бізнесом, агентство збільшили долю клієнтів з-за кордону до 35%.
Незважаючи на складну ситуацію у регіоні, саме клієнти з Дніпра, як зазначає Вадим, виявились “на 100% сильними проєктами та сильними людьми”, які не тільки відновили маркетингову активність, але навіть збільшили її обсяги, особливо починаючи з початку літа.
“Липень був чи не найсильнішим з точку зору продажів в середньому по пулу українських проектів у нашому портфоліо, – говорить Вадим. – Ще раз велике спасибі та повага цим людям”.
Одним з цікавих проєктів агенції зараз є Likari.net.ua, який виріс з волонтерської ініціативи, де лікарі могли надавати консультації всім, хто зареєструвався на сайті, до онлайн сервісу, що налічує вже тисячі активних користувачів та сотні лікарів, що надають допомогу.
Якщо казати про майбутнє, то як і всі українці – чекаємо на перемогу і наближаємо її як можемо, тому діємо зараз. Бачимо агенцію як міжнародну компанію, бо вже знаємо точно, що рівень українських спеціалістів та збудовані в агенції процеси є не тільки конкурентноспроможними на міжнародних ринках, а і ми бачимо що навіть часто перевищуємо очікування клієнтів. Тобто рівень маркетингу в нашій країні є високим та цілком можливо виходити за рамки та показувати світу не тільки силу Українців, але і компетенцію.