Як організовано роботу команди у сильної агенції інтернет маркетингу

Євгенія Мороз
HR агенції
Олена Лебедь
project-менеджер в агенції

Автори статті

#ADINDEX — агенція омніканального маркетингу з Дніпра. Надаємо послуги просування бізнесу у всьому світі. Входимо в Premier Google Partners, Всеукраїнську Рекламну Коаліцію та в рейтинг найкращих агенцій України за версією The Clutch. 

Головна цінність #ADINDEX — це команда. 

За 10 років роботи у сфері маркетингу ми не лише накопичили досвід та знання, а й навчилися вибудовувати процеси так, щоб допомагати якомога більшій кількості бізнесів у всьому світі, в тому числі й в Україні. Незважаючи на кризи, пандемію та війну наші клієнти продовжують розвиватися та зростати. Побачити результати, яких нам вдалося досягти для наших клієнтів, можна у кейсах #ADINDEX.

Сильна агенція — це команда сильних професіоналів

Наразі в агенції працює близько 40 інхаус-фахівців.

Всередині компанія розділена на 8 профільних відділів: SMM, SEO, PPC, AM (account-), PM (project management), Analytics, Marketing та Back-office. У кожен відділ входить від 3 до 10 спеціалістів.

Працюючи з клієнтами із різних ніш, наш спеціаліст у середньому веде від 3 до 5 клієнтів. Але завжди над будь-яким проєктом працює команда – акаунт, профільний спеціаліст та його куратор. Якщо за проєктом є кілька напрямків роботи або це проєкт, в якому ми займаємося не окремим напрямом, а закриваємо зону відповідальності з маркетингу в цілому – то це менеджер і команда спеціалістів з різних відділів. Так співробітник залишається ефективним, і в той же час росте як фахівець, отримуючи можливість опановувати нові навички та інструменти в процесі взаємодії з різними завданнями. Фахівці агентства ADINDEX виступають спікерами на конференціях, проводять лекції та вебінари у сфері маркетингу.

ПРОЄКТ ЗІ СТАРТУ І ДО ПЕРЕМОЖНОГО ЗРОСТАННЯ

На старті, після того як клієнт, поспілкувавшись із продажниками про болі та потреби своєї справи, отримує стратегію роботи з його проєктом, початковий медіаплан та свого проєктного менеджера.

Подальшим процесом роботи із проєктом керує проєктний менеджер (РМ). РМ – це та людина, яка знає глобальну мету проєкту та бачить картину цілісно, допомагаючи відділам працювати на підтримку одне одного, доповнюючи та посилюючи ефективність роботи. Також РМ безпосередньо підтримує зв’язок із клієнтом, призначає дзвінки за потребою та точково підключає потрібних фахівців для ефективного вирішення питань від клієнта. 

Такий варіант роботи зручний для клієнта, тому що не треба шукати потрібного спеціаліста, чекати поки він відповість. Досить написати своєму РМ у месенджер, і він подбає про те, щоб клієнт отримав відповідь швидко, а головне у зрозумілій йому формі. Це може бути просто відповідь у чаті, а може й наочніша у вигляді таблиць, діаграм або повноцінного текстового документа. Все залежить від рівня питання.

Приклад відповіді на запитання від клієнта про зниження конверсій у певний період 

Приклад відповіді на запитання від клієнта про просідання результативності роботи в окремому місті

Замовити послугу «АУДИТ» від ADINDEX →

ПРОЄКТНА КОМАНДА

Для ведення клієнта підключається проєктна команда, а це від 3 до 9 фахівців із різних відділів, що відповідають за досягнення результату та працюють над його головною метою – збільшенням прибутковості бізнесу клієнта.

У нашій компанії прийнято єдину систему роботи всередині відділів – у кожного проєкту завжди є синьйор спеціаліст. Залежно від рівня складності проєкту синьйор може наглядати за проєктом або безпосередньо постійно брати в ньому участь. Синьйор відповідає за виконання глобальної стратегії відділу та стежить за результативністю роботи мідл та джунів за даним проєктом.

РОБОТА ЗАРАДИ ПРОЦЕСУ – ЦЕ НЕ ПРО НАС. МИ ПРАЦЮЄМО НА РЕЗУЛЬТАТ.

Принципи роботи з клієнтом повністю збігаються з принципами роботи всередині та цінностями нашої компанії, а це повага, терпіння, розвиток. Наші команди завжди працюють на результат, а результат досягається якістю та ефективними процесами взаємодії. Жоден із цих критеріїв, взятий окремо, не може задовольнити ні нас, ні наших клієнтів. Зростання продажів має бути ефективним і бути в рамках планового ROMI – наш принцип:)

Іноді для побудови ефективної роботи потрібно більше інформації від бізнесу, вивантаження з їхньої CRM і даних про фактичні продажі. Ми завжди знаходимося в тісній взаємодії із замовником, тому що якісна робота та зростання проєкту не може бути «грою в одні ворота». Наприклад, в одному з проєктів, пов’язаних з технікою в кредит, була дуже довга воронка від натискання на кнопку на сайті «Замовити» до реальної покупки. Потенційного покупця перевіряли на кредитну історію, реальність паспортних даних тощо. Налаштувати наскрізну аналітику цього процесу було неможливо. Тому підвищення ефективності роботи контекстної реклами ми запитували в клієнта щотижня вивантаження з 1с у якій було видно якими РК прийшов покупець, скільки їх заповнило анкету і скільки їх стало реальними покупцями. Аналізували це вивантаження та давали клієнту короткий тижневий звіт з ефективністю всіх кампаній та пропозицією оптимізації.

Приклад вивантаження із 1с клієнта

Приклад тижневого звіту з рекомендаціями щодо РК

Підключити послугу «КОМПЛЕКСНИЙ МАРКЕТИНГ» від ADINDEX →

ВЧАСНО ПОПРОЩАТИСЯ – ТРЕБА ВМІТИ

Справді, бувають такі проєкти, в яких ми розуміємо, що допомогти не зможемо. Витрати клієнта будуть вищими за отримані результати або взагалі результатів не буде. Найчастіше це відбувається через обмежені можливості на стороні клієнта – не можна переробити сайт, покращити юзабіліті, прибрати зайві кроки громіздкої реєстрації тощо. Або це може бути дуже вузькоколокальний бізнес, наприклад, магазин елітних продуктів харчування у Києві лише у двох районах. За межі цих районів по Києву доставки немає і в інші міста України також. А клієнт хоче чарівну кнопку щоб через місяць-два його продажі злетіли до n-штук на місяць.
У таких ситуаціях ми вміємо відмовитись від роботи і не нервувати клієнта знаючи, що бажаного результату не буде.

ЗВІТНІСТЬ КЛІЄНТУ ЯК ФАКТОР РОЗУМІННЯ ТА ДОВІРИ

Стандартно для кожного проєкту ми робимо звіт за місяць про виконану роботу, результативність, фактори, які можуть гальмувати ефективну роботу та плани на наступний місяць. Візуальне оформлення таких звітів може бути різним, але завжди максимально зрозумілим і розкритим для замовника.

Приклади різних місячних звітів

Бувають проєкти, в яких або ми, або клієнт бачимо необхідність у більш частих звітах для швидкого коригування рекламних кампаній – посилення ефективних кампаній та відключення тих, які не дають бажаного результату.

Приклади тижневих звітів

Паралельно зі звітами для клієнта готується план-факт за місяць, в якому детально показано, як було витрачено маркетинговий бюджет, на які рекламні кампанії і скільки реально зайняла часу та чи інша робота.

Приклад плану робіт PPC відділу

Приклад плану робіт SMM відділу

Є проєкти, в яких ми бачимо необхідність відстеження KPI частіше ніж раз на місяць. Трекінги також можуть вестись раз на тиждень або взагалі щодня. Все залежить від рівня проєкту та необхідності оперативно реагувати на зміни

Приклади тижневого та місячного трекінгів з різних проєктів

Чому наша агенція #ADINDEX сильна?

Наш багаторічний досвід роботи з різними клієнтами допоміг виділити найголовніше для того, щоб агенція було найбільш ефективною для бізнесу. 

Сильна агенція #ADINDEX:

  • точно має достатню експертизу для вирішення завдань: це рівень фахівців та досвід
  • готова слухати клієнта
  • пропонує рішення
  • виявляє ініціативу
  • має побудовані та достатні процеси організації робочого процесу, комунікації, звітності та планування

Щоб усе це “працювало” ефективно для зростання проєкту, потрібні три основні двигуни — чітка мета, єдині цінності та комфортна взаємодія. І тоді і бізнес, й агенція досягає своєї мети – системне та постійне зростання та розвиток.

Хочете зробити свій маркетинг сильнішим за конкурентів з нами?

Підключити послугу «КОМПЛЕКСНИЙ МАРКЕТИНГ» від ADINDEX →

Вам может быть интересно

Все посты