Лайфхак: Як дублювати оголошення для різних цілей у Facebook
Якщо ви хоча б раз створювали рекламу в Facebook Ads, то знаєте, що під час дублювання оголошень доводиться формувати нове в поточній або новій кампанії. Часто завдання проекту полягає в тому, щоб використовувати те саме оголошення з декількома рекламними цілями, наприклад: «Охоплення», «Трафік» і «Залученість». Навіщо? Щоб реакції не розсіювалися між оголошеннями.
Коли всі реакції «падають» на одне оголошення, алгоритм вважає його цікавим, що позитивно впливає на показник його релевантності. У результаті, ці соціальні докази допоможуть оголошенню виграти аукціон.
Примітка: Наявна залученість рекламної кампанії автоматично переноситься у нову кампанію за допомогою перемикача «Показати залученість наявної публікації» в положенні «Увімк» або post ID.
Підключити послугу «Просування бізнесу в соцмережах» від ADINDEX →
Але є проблема під час дублювання оголошення з URL сайту з utm-міткою
Utm-мітки в «URL сайту» в дублікатах будуть вказані для всіх цілей рекламних кампаній однаково.
Як же їх поділити?
Для цього потрібно внести «заміну» у полі «Параметри URL» / «Відстеження», що дозволить зафіксувати ефективність одного оголошення для різних цілей рекламних кампаній, наприклад «Залученість» і «Трафік».
Параметри URL з відповідного поля замінять собою параметри, що дублюються, з поля «URL сайту».
Наприклад, якщо у полі «URL сайту» додано параметр utm_medium=post, а у полі «Параметри URL» — utm_medium=cpc, у підсумковому URL буде тільки utm_medium=cpc.
Інструкція з дублювання одного оголошення для кількох цілей
- Зайдіть в Ads Manager на рівні оголошень рекламного кабінету. Натисніть «Дублювати»:
- У вікні «Зробити копію оголошення в наступному місці» виберіть «Нова кампанія» — «Мета»:
- Назвіть нову кампанію та групу оголошень.
- Натисніть кнопку «Створити копію». З’явиться таке модальне вікно. Потім натисніть «Продовжити»:
- У «Відстеженні» у полі «Параметри URL» пропишіть параметр, який хочете замінити, наприклад, utm_medium=post з рекламної кампанії з метою «Залученість» замінюємо на utm_medium=cpc у рекламній кампанії з метою «Трафік»:
- Якщо ви не знаєте параметри utm-міток, натисніть «Створити параметр URL» і дотримуйтесь підказок. Потім натисніть «Застосувати»:
- Опублікуйте рекламне оголошення.
Як результат, у підсумковому URL замінився дублюючий параметр на utm_medium=cpc.
URL сайту для мети «Залучення» (до дублювання)
URL сайту для мети «Трафік» (після дублювання)
Висновок
Якщо ви промотуєте одне оголошення на різні цілі і відстежуєте ефективність кожної з цих цілей, вам знадобиться цей лайфхак.
Зміни utm-міток у полі «Параметри URL» дозволять вам відстежувати ефективність кожного з посилань без створення нових оголошень. Водночас, ви зможете позитивно впливати на рейтинг релевантності цього оголошення в рекламних кампаніях.