Лайфхак: Як дублювати оголошення для різних цілей у Facebook

Якщо ви хоча б раз створювали рекламу в Facebook Ads, то знаєте, що під час дублювання оголошень доводиться формувати нове в поточній або новій кампанії. Часто завдання проекту полягає в тому, щоб використовувати те саме оголошення з декількома рекламними цілями, наприклад: «Охоплення», «Трафік» і «Залученість». Навіщо? Щоб реакції не розсіювалися між оголошеннями.

Коли всі реакції «падають» на одне оголошення, алгоритм вважає його цікавим, що позитивно впливає на показник його релевантності. У результаті, ці соціальні докази допоможуть оголошенню виграти аукціон.

Примітка: Наявна залученість рекламної кампанії автоматично переноситься у нову кампанію за допомогою перемикача «Показати залученість наявної публікації» в положенні «Увімк» або post ID.

Підключити послугу «Просування бізнесу в соцмережах» від ADINDEX →

Але є проблема під час дублювання оголошення з URL сайту з utm-міткою

Utm-мітки в «URL сайту» в дублікатах будуть вказані для всіх цілей рекламних кампаній однаково.

Як же їх поділити?

Для цього потрібно внести «заміну» у полі «Параметри URL» / «Відстеження», що дозволить зафіксувати ефективність одного оголошення для різних цілей рекламних кампаній, наприклад «Залученість» і «Трафік».

Параметри URL з відповідного поля замінять собою параметри, що дублюються, з поля «URL сайту».

Наприклад, якщо у полі «URL сайту» додано параметр utm_medium=post, а у полі «Параметри URL» — utm_medium=cpc, у підсумковому URL буде тільки utm_medium=cpc.

Інструкція з дублювання одного оголошення для кількох цілей

  1. Зайдіть в Ads Manager на рівні оголошень рекламного кабінету. Натисніть «Дублювати»:
  1. У вікні «Зробити копію оголошення в наступному місці» виберіть «Нова кампанія»«Мета»:
  1. Назвіть нову кампанію та групу оголошень.
  1. Натисніть кнопку «Створити копію». З’явиться таке модальне вікно. Потім натисніть «Продовжити»:
  1. У «Відстеженні» у полі «Параметри URL» пропишіть параметр, який хочете замінити, наприклад, utm_medium=post з рекламної кампанії з метою «Залученість» замінюємо на utm_medium=cpc у рекламній кампанії з метою «Трафік»:
  1. Якщо ви не знаєте параметри utm-міток, натисніть «Створити параметр URL» і дотримуйтесь підказок. Потім натисніть «Застосувати»:
  1. Опублікуйте рекламне оголошення.

Як результат, у підсумковому URL замінився дублюючий параметр на utm_medium=cpc.

URL сайту для мети «Залучення» (до дублювання)

URL сайту для мети «Трафік» (після дублювання)

Висновок

Якщо ви промотуєте одне оголошення на різні цілі і відстежуєте ефективність кожної з цих цілей, вам знадобиться цей лайфхак.

Зміни utm-міток у полі «Параметри URL» дозволять вам відстежувати ефективність кожного з посилань без створення нових оголошень. Водночас, ви зможете позитивно впливати на рейтинг релевантності цього оголошення в рекламних кампаніях.

Підключити послугу «Просування бізнесу в соцмережах» від ADINDEX →

Вам может быть интересно

Все посты