Працюємо з 2013 року

SMM

Помилки під час аналізу рекламних кабінетів

Автор статті: Марина Калінкіна, таргетолог в агентстві У цій статті ми розповімо про типові помилки, яких припускаються рекламодавці. В результаті розчаровуються у таргетингу…
Перейти

Що слід перевірити перед запуском рекламних кампаній у Facebook Ads?

Автор: Антон Мещеряков, таргетолог в агенції ADINDEX Труднощі із запуском рекламних кампаній, зазвичай, виникають на початковому етапі роботи з таргетованою рекламою. Перед запуском…
Перейти

ПДВ на рекламу Facebook в Україні. Хто заплатить +20% та що з цим робити?

Автор – Антон Мещеряков, таргетолог в агентстві ADINDEX. З початку 2022 року запуск реклами через Facebook (Meta) оподатковується податком на додану вартість у…
Перейти

Аудит облікового запису Інстаграм

Зміст Що таке аудит облікового запису ІнстаграмНавіщо потрібен аудит облікового запису ІнстаграмЗ якою метою потрібен аудит і як його зробитиЯк провести аудит облікового…
Перейти

Лайфхак: Як дублювати оголошення для різних цілей у Facebook

Якщо ви хоча б раз створювали рекламу в Facebook Ads, то знаєте, що під час дублювання оголошень доводиться формувати нове в поточній або…
Перейти

Як бізнесу реалізувати воронку продажу за допомогою інструментів Facebook

Автор статті: Ірина Мазур, керівник відділу SMM Воронка продажу — це шлях клієнта, який він проходить з моменту зацікавленості товаром до здійснення покупки.…
Перейти

Як знайти приховані інтереси Facebook Ads? Лайфхак

Автор лайфхаку: Антон Мещеряков, менеджер з налаштування таргетованої реклами в агентстві Антон Мещеряков, менеджер з налаштування таргетованої реклами Хочемо поділитися ефективним інструментом, який…
Перейти

Таргетована реклама з невеликим бюджетом: ефективність для бізнесу

Автор статті: Марина Калінкіна, таргетолог в агентстві Ми поставили Марині шість питань про таргетовану рекламу з маленьким бюджетом. Підключити послугу «Просування бізнесу в…
Перейти

Підпишіться на розсилку з інтернет-маркетингу
(БОНУС: безкоштовний маркетинговий план-шаблон російською мовою від Hubspot, американського розробника продуктів для маркетингу).