Що слід перевірити перед запуском рекламних кампаній у Facebook Ads?

Труднощі із запуском рекламних кампаній, зазвичай, виникають на початковому етапі роботи з таргетованою рекламою. Перед запуском реклами потрібно перевірити:
✓ Конкуренти
Перед тим, як запускатись з рекламою, проведіть аналіз конкурентів, а також потужних гравців ринку у ніші вашого бізнесу. Подивіться заздалегідь, які креативи та копірайтинг вони використовують.
Піддивитися за конкурентами можна за допомогою Бібліотеки реклами
✓ Посадкова сторінка
Це місце, куди переходитимуть користувачі з рекламних оголошень:
- Сайт стане чудовою посадковою за умови швидкого завантаження, зрозумілого та легкого у використанні інтерфейсу. Зверніть увагу на відображення мобільної версії сайту та наявність коректно встановленого пікселя Facebook. Юзабіліті сайту – наше все.
- Акаунт у соціальних мережах та месенджери: оформіть ваші сторінки так, щоб відразу було зрозуміло, чим конкретно ви займаєтесь та які послуги надаєте.
✓ Структура рекламних кампаній на Facebook.
Кампанія містить одну або кілька груп оголошень, а група оголошень — одне або кілька оголошень.
Перед публікацією кампанії слід перевірити:
- Рівень “Кампанії” (Campaign)
На цьому рівні ви вибираєте рекламну “Ціль” для оптимізації реклами та “Бюджет” оптимізації кампанії. - Рівень “Групп оголошень” (Ad set)
На рівні груп ви створюєте аудиторію для вашої реклами за допомогою параметрів таргетингу. Перед запуском слід перевірити:- Бюджет (денний, або на весь термін) та графік показу.
- Аудиторії користувача та параметри таргетингу.
- Плейсменти, оптимізація та атрибуція.
- Рівень “Оголошення” (Ad)
Оголошення — це те, що будуть бачити ваші клієнти чи аудиторія. Перед запуском перевірте:- Сторінки запуску (Facebook/Instagram).
- Перевірте тексти та креативи щодо помилок.
- Перевірте, чи відстежуються події на сайті (поставте галочку).
- Введіть та перевірте UTM-мітки у всіх оголошеннях.
✓ У підсумку:
Не забувайте перевіряти налаштування, тексти та креативи перед запуском. Правильно налаштована таргетована реклама в соц. мережах допоможе вашому бізнесу збільшити кількість нових клієнтів та заробити більше.