Що слід перевірити перед запуском рекламних кампаній у Facebook Ads?

Это изображение имеет пустой атрибут alt; его имя файла - mescheryakov.png
Автор: Антон Мещеряков, таргетолог в агенції ADINDEX

Труднощі із запуском рекламних кампаній, зазвичай, виникають на початковому етапі роботи з таргетованою рекламою. Перед запуском реклами потрібно перевірити:

Конкуренти

Перед тим, як запускатись з рекламою, проведіть аналіз конкурентів, а також потужних гравців ринку у ніші вашого бізнесу. Подивіться заздалегідь, які креативи та копірайтинг вони використовують.
Піддивитися за конкурентами можна за допомогою Бібліотеки реклами

Рис. 1. Інтерфейс Бібліотеки реклами Фейсбук

Посадкова сторінка

Це місце, куди переходитимуть користувачі з рекламних оголошень:

  • Сайт стане чудовою посадковою за умови швидкого завантаження, зрозумілого та легкого у використанні інтерфейсу. Зверніть увагу на відображення мобільної версії сайту та наявність коректно встановленого пікселя Facebook. Юзабіліті сайту – наше все.
Рис. 2. Приклад Landing page як посадкова сторінка
  • Акаунт у соціальних мережах та месенджери: оформіть ваші сторінки так, щоб відразу було зрозуміло, чим конкретно ви займаєтесь та які послуги надаєте.
Рис. 3. Приклад Instagram сторінки в якості посадкової сторінки

✓ Структура рекламних кампаній на Facebook.

Кампанія містить одну або кілька груп оголошень, а група оголошень — одне або кілька оголошень.

Рис. 4. Приклад структури рекламних кампаній у Facebook.

Перед публікацією кампанії слід перевірити:

  • Рівень “Кампанії” (Campaign)
    На цьому рівні ви вибираєте рекламну “Ціль” для оптимізації реклами та “Бюджет” оптимізації кампанії.
  • Рівень “Групп оголошень” (Ad set)
    На рівні груп ви створюєте аудиторію для вашої реклами за допомогою параметрів таргетингу. Перед запуском слід перевірити:
    1. Бюджет (денний, або на весь термін) та графік показу.
    2. Аудиторії користувача та параметри таргетингу.
    3. Плейсменти, оптимізація та атрибуція. 
  • Рівень “Оголошення” (Ad)
    Оголошення — це те, що будуть бачити ваші клієнти чи аудиторія. Перед запуском перевірте:
    1. Сторінки запуску (Facebook/Instagram).
    2. Перевірте тексти та креативи щодо помилок.
    3. Перевірте, чи відстежуються події на сайті (поставте галочку).
    4. Введіть та перевірте UTM-мітки у всіх оголошеннях.

У підсумку:

Не забувайте перевіряти налаштування, тексти та креативи перед запуском. Правильно налаштована таргетована реклама в соц. мережах допоможе вашому бізнесу збільшити кількість нових клієнтів та заробити більше.

Підключити послугу «Просування в соцмережах» від ADINDEX →

Вам может быть интересно

Все посты