Як просувати послуги коуча в соціальних мережах: 5 головних порад

Перелічені поради будуть корисні:
- тим, хто нещодавно навчився коучингу та планує шукати клієнтів та заробляти, надаючи свої послуги;
- експертам, які пробували просування коуча в Instagram та інших соціальних мережах, але вийшло не так ефективно, як хотілося б;
- для коучів, які хочуть отримувати клієнтів із соціальних мереж без зусиль.
Читайте. Надихайтесь. І дійте!
Навіщо потрібен особистий бренд і чому у сфері коучингу він працює найкраще
Коли говорять про найвідоміших людей у ніші коучингу, згадуються Тімоті Голві, Джона Вітмора, Томаса Дж. Леонарда, Тоні Роббінса. З питань організації та управління багато хто згадає Стівена Кові, а у сфері фінансів – Роберта Кійосакі. Їхні імена найчастіше згадують не лише тому, що вони хороші у своїй ніші, а й тому, що вони збудували сильний особистий бренд. У розвиток персонального бренду експерти, власники бізнесу та медійні персони вкладають багато зусиль, а для більшої ефективності їм допомагають digital-фахівці та маркетологи.
Якщо ви хочете, щоб цільова аудиторія асоціювала ваше ім’я як коуча в потрібній ніші, розвивайте особистий бренд. Через особисту комунікацію ви вибудовуєте довірчі відносини з потенційними клієнтами, транслюєте свої цінності, показуєте свою експертність у темі.
Дослідження показують, що рівень довіри користувачів до облікових записів із сильним особистим брендом на 20-30% вищий, ніж у тих, у яких він відсутній. Якщо людина бачить людину, яка любить, горить своєю справою – це не може залишити байдужим. Вона обов’язково до вас прийде. Це лише питання часу та дотримання простих правил, про які ми розповімо далі.
Рекомендації для ефективного SMM просування коуча
Деякі рекомендації можуть бути очевидними. Але часто експерти, які добре знаються на своїй ніші, вважають, що користувачеві і так все зрозуміло. Пропонуємо ознайомитись з головними рекомендаціями, як просувати послуги коуча.
- Грамотно оформіть профіль
Перший дотик із особистим брендом має викликати довіру. Це особливо важливо для просування коуча. Клієнти довіряють коучу гроші та свої історії життя. Користувач оцінює, хто ви, чим займаєтесь, як виглядаєте і чим можете бути для нього корисні. Шапка профілю має бути продумана та грамотно прописана, відповідати на запитання хто ви та які послуги надаєте. Повинно бути зрозумілим, як до вас записатися або потрапити на консультацію. І обов’язково фото гарної якості, на якому добре видно обличчя.
Особливу увагу приділіть візуальному оформленню. Фірмові кольори соцмереж та айдентика сторінок мають бути “співзвучні” з персональним брендом. Зважайте на риси свого характеру, звички, стиль, манеру спілкування. Оформлення облікового запису має гармонійно переплітатися з образом і вселяти довіру.
Саме від того, як заповнений профіль, часто залежить зацікавленість клієнта та бажання підписатися.
Приклад оформлення облікового запису нашого клієнта
Було
Стало
- Створіть свій tone of voice
Подумайте, як користувач має сприймати ваш блог? Легким, жартівливим, розважальним? Чи серйозним, впливовим, а може, саркастичним? Tone of voice або голос бренду – це особлива манера усієї комунікації. Ця тональність має простежуватися і в текстах коуча, і в живому спілкуванні, і у фотографіях.
Будьте собою. Якщо ваші цінності та цінності потенційного клієнта збігаються, у момент, коли клієнт вирішуватиме з ким співпрацювати, до кого звернутися за допомогою, порадою та підтримкою, він з більшою ймовірністю вибере вас. Наприклад, тому, що ви, так само як і він, добряк і прихистили у себе бездомного котика. Тому, що ви відмовилися від пластику та поважаєте Тоні Роббінса. Або просто тому, що ви йому подобаєтесь як людина.
Створити можна абсолютно будь-який образ, але підтримувати його постійно – це велика робота. Немає нічого кращого, ніж ви самі. Досягніть зовнішньої та внутрішньої гармонії між персоною бренду і самим блогом. Люди відчувають щирість. Ви знайдете тих, хто оцінить та підтримає вас справжніх.
Приклад візуалізацій для відеоконтенту
Підключити послугу «Просування в соцмережах» від ADINDEX →
- Обіцяйте те, що можете виконати
У сфері надання послуг, особливо якщо ви просуваєте коучинг, дуже важливо завоювати довіру та підкріпити її реальними відгуками. Зараз у соціальних мережах дуже багато несумлінних “фахівців”. Завжди підкріплюйте слова результатами, відгуками, кейсами. Наприклад, розкажіть про шлях, який пройшов ваш клієнт і яких поставлених цілей він досяг. Або покажіть, як відбувається консультація, у якій атмосфері, форматі. Так потенційний клієнт дізнається більше про вас і вашу роботу, ніж з розумних цитат і пафосних текстів.
Якщо результат залежить від клієнта, обговорюйте це, щоб клієнти не мали фальшивих надій на “чарівну пігулку”.
Приклад реальних пропозицій з детальним описом що очікувати на сеансі коуча
- Регулярно публікуйте новий контент
Розвиток особистого бренду передбачає, що ви завжди на слуху, публікуєте свіжі історії, показуєте своє ставлення та погляд на різні ситуації. Тому важливо регулярно вести соціальні мережі, залучати людей у життя вашого бренду і не давати їм сумувати на сухих неживих текстах. Спробуйте різні формати контенту: відео, інтерактив, ріллс, сторіс, прямі ефіри, питання-відповіді, публікуйте кейси. Важливо продумати стратегію просування, аналізувати ефективність та за необхідності змінювати підходи, більше приділяти уваги тій чи іншій групі цільової аудиторії.
Ідеї постів для коуча найкраще брати із запитів самих клієнтів. Помічайте найчастіші запити на консультаціях, ставте питання в соціальних мережах, спілкуйтеся в коментарях та особистому листуванні, щоб дізнатися, які теми найбільше цікавлять вашу аудиторію. Контент-план має бути продуманим наперед, але гнучким. Залиште місце для ситуативних постів, гумору, розіграшів, акцій, якщо це доречно. І не забувайте, що передплатників цікавлять не лише ваші знання, а й ваше особисте життя 🙂.
Пишіть ясно та просто. Для просування коуча в Instagram головне, щоб читач вас зрозумів і знаходив у ваших словах користь для себе. Складні та довгі тексти в соціальних мережах читають рідше.
Реклама для коучої має бути дозованою. Якщо весь контент буде створено для того, щоб продати послуги, це може викликати негатив. Важливо знайти баланс між тим, як рекламувати коучинг, але не перетворити його на тематичний паблік.
Приклад гармонійного наповнення аккаунта в Instagram
- Не живіть єдиним Інстаграмом
Подумайте, де ще сидить ваша аудиторія і де їй зручно з вами взаємодіяти. Тестуйте нові канали та засоби комунікації: TikTok, Telegram, Youtube, чат-боти. Це дозволить персоналізувати спілкування, зіткнутися з клієнтом у тому місці, на той час і в тому форматі, який підходить саме йому.
Соціальні мережі – це майданчики, які знайомлять клієнтів із вами. Вони дають первинне розуміння та уявлення про ваш бізнес та про вас, зокрема. Дають можливість взаємодіяти, комунікувати, отримувати зворотний зв’язок. Використовуйте ці переваги максимально. Тоді ви зможете залучати нових клієнтів, а також створити власне ком’юніті користувачів, які звертатимуться до вас постійно.
Приклад використання різних соціальних мереж
Підключити послугу «Просування в соцмережах» від ADINDEX →
Висновок
Наша команда SMM вміє якісно та результативно просувати послуги коучингу у соціальних мережах. Якщо ви займаєтеся розвитком особистого бренду, але зазнаєте труднощів у креативних ідеях, наявності часу тощо. – Звертайтеся до ADINDEX.
Ми працюємо комплексно – від розробки контент-стратегії та креативної концепції оформлення до виконання поставлених цілей (зростання бази лояльних користувачів та продажу). Вміємо знаходити ефективні рішення для кожного індивідуально.
Вам може бути цікаво:
Все про сторіс у соцмережах. Поради та рекомендації ADINDEX
Бізнес, дизайн та емоції. Як зробити свій бренд популярним?
Чим відрізняється SMM за $1000 і $200 і чому останній не дасть бізнесу результату