Просування локального бізнесу за допомогою контекстної реклами на прикладі кейсів

Просування локального бізнесу за допомогою контекстної реклами має свої особливості. На відміну від e-commerce, B2B сегменту чи сфери послуг. Основна мета кампаній для локального бізнесу – привести клієнта до офлайн-магазину, шоуруму, центру обслуговування. У цій статті ми розповімо, яких основних помилок припускаються клієнти при виборі реклами для локального бізнесу. Фахівці SEA відділу агентства #ADINDEX поділяться порадами про те, які інструменти та стратегії краще використовувати. На прикладі кейсів покажемо, яких результатів вдалося досягти за допомогою контекстної реклами для офлайн бізнесу.
Проблеми у просуванні офлайн бізнесу
Основні проблеми у просуванні локального бізнесу:
- прив’язка до місцевості обмежує залучення нової аудиторії;
- мало конверсій з високою ціною натискання;
- неправильне посилання користувачам в оголошеннях локальних кампаній.
Найчастіше ці проблеми виникають через неправильний вибір інструментів просування та відсутності стратегії.
Впізнаваність бренду та лояльність користувачів до бренду для офлайн-точок також дуже важлива. Для просування вибирайте не тільки інструменти, які дозволять залучити покупців до магазину, а й ті, що впливатимуть на впізнаваність та допомагатимуть клієнту знайти вас, одразу зрозуміти де ви знаходитесь, як виглядає офлайн-точка та як туди дістатися.
Переваги контекстної реклами для локального бізнесу
- за допомогою правильно налаштованих рекламних кампаній, ви зможете підвищити відвідуваність офлайн-магазину;
- дають можливість висвітлити особливі акції та пропозиції, які відвідувач може отримати прийшовши у ваш магазин, а не здійснивши покупку онлайн;
- інструменти гугла дозволяють налаштувати як максимально вузьке націлювання на показ оголошень у певному радіусі від конкретної точки, так і залучити більше користувачів завдяки можливості використовувати багато плейсментів (КМС, карти, пошуку та ютуб), а також технології машинного навчання (можливість системи аналізувати поведінку користувачів та показувати оголошення тим, хто з ймовірністю найближчим часом може відвідати вказану точку).
Підключити послугу «Контекстна реклама» від ADINDEX →
Кейс: підвищення відвідуваності офлайн магазинів брендових сумок, взуття та аксесуарів
Клієнт BAGS etc — мережа мультибрендових магазинів чоловічих та жіночих аксесуарів. Офіційний представник таких італійських брендів як Versace Jeans Couture, Love Moschino, Cromia, Baldinini та ін. Магазини розташовані у 10 великих містах України.
Основні завдання:
- підвищити відвідуваність магазинів у Києві та Дніпрі;
- підвищити впізнаваність та лояльність користувачів до бренду.
Що зробили: замовник хотів збільшити відвідуваність брендових магазинів. Для цього ми запускали локальні кампанії з акційними пропозиціями.
Також висвітлювали спеціальні пропозиції, які були доступні лише для відвідувачів офлайн-точок. Якщо пропозиція доступна в якомусь конкретному магазині, вибравши його адресу можна показувати рекламу тільки для цієї адреси.
Нюанси:
Для керування адресами (показ реклами по одній, декільком або всім адресам кампанії) обліковий запис Google Ads повинен бути пов’язаний з обліковим записом Google My Business.
Складнощі: не завжди є можливість оперативно підтверджувати нові адреси в Google My Business (процедура може тривати до 13 днів), а без цього використання локальної кампанії неможливо.
Тут із фішок було використано: якщо немає можливості чекати, коли адреса з’явиться в обліковому записі Google My Business, тому що акція стартує в найкоротші терміни і потрібно проінформувати користувачів про неї якнайшвидше, то можна використовувати кампанію КМС. Як геотаргетинг, вибрати потрібну адресу і радіус в межах якого буде показуватися реклама.

Приклади працюючих креативів:


Результати:
За 9 місяців роботи отримали результати:
2 777 конверсій – 2 474 прокладених маршрутів та 203 дзвінки.

Кейс: залучення клієнтів на обслуговування до сервісного центру
Клієнт Jura — інтернет-магазин та офлайн-магазин з продажу кавомашин, додаткового обладнання та аксесуарів.
Основні завдання:
- залучення клієнтів до сервісного центру;
- збільшення офлайн продажів у Києві.
Що зробили: З початку роботи із замовником (травень 2020 р.) в акаунті працювала розумна кампанія, мета якої — залучення відвідувачів до офлайнової точки. Кампанія приносила мало конверсій із високою ціною кліку. Наприкінці 2020 р. з’явився новий інструмент “Локальні кампанії”, який допоміг знаходити та наводити набагато більшу кількість відвідувачів за вдвічі меншою ціною кліку.
Нюанси:
Для розуміння реальних результатів роботи локальних кампаній необхідний зворотний зв’язок від клієнта. А також розуміння того, що клієнта, який прийшов з реклами, повинен дотиснути менеджер.
Складнощі:
Основна складність була в тому, що клієнт жорстко регламентував які креативи можна використовувати. Ці креативи були про продукт і жодним чином не належали до локацій офлайн магазинів.
Приклади працюючих креативів:


Тут із фішок було використано:
У локальній кампанії працювали групи оголошень:
- сервісний центр — з метою привести брендового користувача на обслуговування до спеціалізованого центру;
- продажі — з метою залучити покупця та підвищити впізнаваність бренду.
У нашому випадку, основна мета локальної кампанії — залучення обслуговування в сервісний центр, який по суті був оффлайн-точкою з повним асортиментом товарів. Користувачі, які потрапляли в сервісний центр, крім отримання послуг з обслуговування кавомашини, могли подивитися і придбати необхідні аксесуари/каву або взяти на замітку новинку серед кавомашин.
Група на продажі була запущена як експеримент, так як вона не приносила онлайн-продажів і ціна кліку в ній була занадто високою — ми її відключили.
Ціна за клік у сервісній кампанії становила 0,1 грн, ціна конверсії – 9,88 грн.
Ціна за клік у продажній кампанії склала 2,81 грн, ціна конверсії – 21,87 грн.
Результати:
За 2021 рік отримали 4 861 конверсію – 4 122 прокладені маршрути та 281 дзвінок.
Наші фахівці досягли хороших результатів і ми продовжуємо роботу з клієнтом у просуванні локального бізнесу за допомогою контекстної реклами.
Кейс: підвищення відвідуваності офлайн салонів-магазинів
Holz – мережа салонів-магазинів дверей, підлогових покриттів та сервісу. Прямий імпортер продукції. На сьогоднішній день компанія налічує 16 офлайн магазинів в Україні.
Основні завдання
Підвищити відвідуваність офлайн магазинів. Підвищити впізнаваність та лояльність користувачів до бренду.
Що зробили
Для поставленої замовником мети найбільше підходив інструмент — локальні кампанії.
Нюанси
В кампаніях було відображено всі актуальні поточні пропозиції, а також переваги компанії.
Рішення для досягнення цілей
Всі кампанії, що просуваються, були доповнені всілякими банерами і якісними відео з локаціями магазинів.
Відео — важливий елемент у локальних кампаніях, який виконує декілька завдань:
– допомагає користувачеві співвіднести його місцезнаходження з місцезнаходженням магазину;
– схиляє користувача до рішення відвідати магазин, оскільки дорогу він знає.
Приклади працюючих креативів:


Результати

Всього за 3 місяці роботи було отримано 3 515 конверсій:
328 дзвінків та 3 187 прокладань маршрутів, 27 184 кліків.
Підключити послугу «Контекстна реклама» від ADINDEX →
Поради від фахівців
Поради від SEA фахівців ADINDEX — як ефективно та з мінімальними витратами використовувати контекстну рекламу для локального бізнесу:
- основне призначення локальної кампанії — відвідування та звернення в офлайн-точки, і з цим завданням локальні кампанії справляються на відмінно при правильних налаштуваннях;
- актуалізуйте інформацію на гугл картах та працюйте з відгуками;
- для локальних РК важливу роль відіграють правильні креативи — візуали саме про магазин, інтер’єр та екстер’єр магазину, акції. Не обмежуйтесь лише статикою, відео в даному випадку працює ефективніше;
- запускайте контекстну рекламу у прив’язці до локації;
- не аналізуйте локальні кампанії з погляду доходу зараз, адже крім відвідувачів та звернень, локальна кампанія працює на впізнаваність.
Наша агенція комплексного маркетингу #ADINDEХ допомагає бізнесу зростати, у тому числі й локальному. Надаємо послугу просування локального бізнесу та допомагаємо збільшити відвідуваність локації, кількість звернень та впізнаваність бренду. Щоб отримати консультацію або замовити послугу, заповніть бриф.