Эфективне SEO у сфері послуг
У SEO-просуванні немає таємних знань та чарівних інструментів, які раз і назавжди дозволять вирішити потреби бізнесу. Головне завдання SEO – покращити позиції сайту у пошуковій видачі та забезпечити зростання трафіку. Щоб обійти конкурентів, потрібно постійно покращувати сайт, наповнювати його якісним та релевантним контентом, працювати над зовнішнім просуванням та збільшувати кількість згадок у мережі Інтернет.
Для різних сфер бізнесу стратегія та вибрані інструменти можуть відрізнятися.
У цій статті розглянемо, як фахівці з агентства #ADINDEX вирішували завдання клієнтів зі сфери послуг та яких результатів вдалося досягти.
Аналіз та помилки
Вирішення будь-якого завдання в області SEO починається з аналізу ринку та конкурентів. Як для тих, хто запускає сайт з нуля, так і для проєктів, які вже приходять з готовим сайтом та контентом. Часто глибший аналіз сайту показує неочевидні технічні недоробки, які впливають на результати. Розглянемо основні проблеми, з якими ми зіштовхнулися:
- незадовільні технічні характеристики: хостинг, сервер, швидкість завантаження;
- CMS відповідає всім вимогам SEO;
- погано опрацьована архітектура сайту;
- структура сайту генерує дублі;
- некоректно формуються URL-адреси;
- відсутня семантична розмітка;
- відсутня кластеризація пошукових запитів;
- відсутнє чи недостатньо якісне зовнішнє просування.
На прикладі кейсів наших клієнтів покажемо, як вирішували ці завдання.
Кейс: вивели у ТОП проєкт у сфері освіти за кордоном
Клієнт: Освітнє агентство Karandash.ua займається підбором навчальних закладів та програм навчання за кордоном, допомагає з організацією вступу та підготовкою документів.
Завдання: Збільшення обсягів трафіку із пошукових систем.
Основні проблеми:
- структура сайту генерує дублі, через що вони конкурують у видачі між собою;
- URL-адреси формуються некоректно;
- семантична розмітка відсутня.
Що зробили:
- Забезпечили перенесення сайту із збереженням трафіку. Перенесли сайт на якісніший хостинг, оптимізували налаштування сайту та сервера.
- Склали семантичне ядро, погодили з клієнтом пріоритети просування.
- Забезпечили внутрішню SEO та технічну оптимізацію проєкту:
метадані, перелінковка, рерайт контенту, виправили велику частину помилок валідації, оптимізували сниппет впровадженням мікророзмітки та додаванням рейтингу користувача. - Зовнішнє просування проєкту: статейне просування головної сторінки сайту та основних категорій з поступовим нарощуванням якісної маси посилань.
Результати:
- вже на другий місяць після реалізації ТЗ сайт виріс до 2,5 тисячі переходів — у 2,5 рази;
- за рік просування трафік зріс більш ніж у 10 разів;
- за 1,5 роки роботи над проєктом нам вдалося вивести його сайт до ТОП-1 за основними запитами та до ТОП-3 за всіма високочастотними та середньочастотними запитами.
Докладніше з цим кейсом можна ознайомитись у статті. В рамках SEO продовжуємо створювати додаткові лендинги для отримання трафіку за тими запитами, що вже знаходяться у ТОПі, постійно підтягуємо інформаційні запити та працюємо над комплексним маркетингом для проєкту.
Кейс: залучення трафіку на сайт
Клієнт: Newton show — міжнародні наукові дитячі табори вихідного дня.
Завдання: Збільшення обсягів трафіку із пошукових систем.
Основні проблеми:
- проєкт майже за всіма основними цільовими запитами за ТОП-10-20 пошукової видачі;
- відсутня кластеризація пошукових запитів;
- наявність дубльованих сторінок – в результаті конкурують у видачі між собою та знижують ефективність актуальних сторінок у пошуку;
- посилання профіль поступався конкурентам за якістю і кількістю доменів, що посилаються.
Що зробили:
- Провели технічну оптимізацію на сайті – усунули всі критичні помилки.
- Оптимізували “сезонні” сторінки – усунули дублі, написали унікальний контент і заповнили метадані.
- Створили та заповнили інформаційні сторінки.
- Зайнялися зовнішнім просуванням – outreach з упором на якість донорів. За рік роботи розмістили близько 100 зворотних посилань.
Результати:
За рік трафік виріс на 113%
Покращення наповнення сайту, збільшення кількості згадок про нього в інтернеті є постійним процесом. Тільки так можна отримати високі та стабільні результати та постійну динаміку зростання.
Кейс: переїзд сайту без втрат органічного трафіку
Клієнт: Rough guides — платформа для подорожей із повним спектром послуг.
Завдання: Реалізувати переїзд сайту на нову платформу з мінімізацією ризику втрати органічного трафіку.
Основні проблеми:
Сайт був на WordPress. CMS не дозволяла забезпечити всі потреби бізнесу та необхідні вимоги щодо SEO.
Що зробили:
- Сформували вимоги до розробки сайту та процесу переїзду на нову платформу з технічного боку.
Видали ряд базових ТЗ:- технічна оптимізація;
- семантична розмітка;
- логіка формування метаданих;
- оптимізація розділу блог;
- логіка перелінкування на сайті.
- Пропрацювали структуру сайту та проаналізували контент.
- Оптимізували шаблон сайту:
- Пропрацювали сайт відповідність E-A-T фактором.
- Поліпшили юзабіліті сайту з урахуванням комерційних факторів.
- Провели проміжний сапорт розробки сайту. Велась тісна робота з програмістами для максимального впровадження всіх SEO вимог.
- На фінальному етапі ще раз перевірили сайт та погодили реліз. Ряд нереалізованих завдань з низьким пріоритетом були перенесені на пост релізний період і виконані протягом першого тижня після релізу.
- Після релізу проаналізували сайт і виправили дрібні помилки, що виникли в процесі перенесення сайту. Продовжили моніторити переіндексацію сайту.
Результати:
- успішно забезпечили оновлення сайту та переїзд на нову CMS;
- після релізу сайту в жовтні 2020 року трафік трохи просів, проте це було спровоковано сезонним зниженням активності у ніші;
- починаючи з січня 2021 року, трафік зріс і перевершив попередні показники, незважаючи на активний період обмежень, пов’язаних з COVID-19.
Щоб мінімізувати втрати та помилки при переїзді або запуску нового сайту – підключайте SEO-фахівців.
Наші рекомендації
Всі дії, які роблять SEO-фахівці спрямовані на те, щоб зробити сайт кращим. Краще, ніж у конкурентів, краще розуміння пошуковою системою.
Основні дії для SEO у сфері послуг, які допоможуть покращити позиції:
- Вибрати стратегію просування, виходячи з довгострокових цілей бізнесу.
- Забезпечити відповідність технічним вимогам.
- Визначити, за якими саме запитами необхідно покращити позиції, які запити дають трафік.
- Оцінити конкуренцію та свої можливості, у тому числі, роботу програміста, контент-менеджера та бюджет на зовнішнє просування.
- Не шукати швидких рішень. Хороші показники – результат постійної роботи.
- Забезпечувати постійний підбір майданчиків для розміщення максимально якісних беклінків та природність профілю посилань.
- Постійно моніторити результат та коригувати стратегію як внутрішньої, так і зовнішньої оптимізації за динамікою зростання.
SEO-команда агентства #ADINDEX пропонує індивідуальний та ефективний план для кожного проєкту. Допоможемо збільшити трафік та продаж з органічного пошуку.
Залиште заявку і отримайте консультацію відділу SEO.