Эфективне SEO у сфері послуг

У SEO-просуванні немає таємних знань та чарівних інструментів, які раз і назавжди дозволять вирішити потреби бізнесу. Головне завдання SEO – покращити позиції сайту у пошуковій видачі та забезпечити зростання трафіку. Щоб обійти конкурентів, потрібно постійно покращувати сайт, наповнювати його якісним та релевантним контентом, працювати над зовнішнім просуванням та збільшувати кількість згадок у мережі Інтернет.

Для різних сфер бізнесу стратегія та вибрані інструменти можуть відрізнятися.

У цій статті розглянемо, як фахівці з агентства #ADINDEX вирішували завдання клієнтів зі сфери послуг та яких результатів вдалося досягти.

Аналіз та помилки

Вирішення будь-якого завдання в області SEO починається з аналізу ринку та конкурентів. Як для тих, хто запускає сайт з нуля, так і для проєктів, які вже приходять з готовим сайтом та контентом. Часто глибший аналіз сайту показує неочевидні технічні недоробки, які впливають на результати. Розглянемо основні проблеми, з якими ми зіштовхнулися:

  • незадовільні технічні характеристики: хостинг, сервер, швидкість завантаження;
  • CMS відповідає всім вимогам SEO;
  • погано опрацьована архітектура сайту;
  • структура сайту генерує дублі;
  • некоректно формуються URL-адреси;
  • відсутня семантична розмітка;
  • відсутня кластеризація пошукових запитів;
  • відсутнє чи недостатньо якісне зовнішнє просування.

На прикладі кейсів наших клієнтів покажемо, як вирішували ці завдання. 

Кейс: вивели у ТОП проєкт у сфері освіти за кордоном

Клієнт: Освітнє агентство Karandash.ua займається підбором навчальних закладів та програм навчання за кордоном, допомагає з організацією вступу та підготовкою документів.

Завдання: Збільшення обсягів трафіку із пошукових систем.

Основні проблеми: 

  • структура сайту генерує дублі, через що вони конкурують у видачі між собою;
  • URL-адреси формуються некоректно;
  • семантична розмітка відсутня.

Що зробили: 

  1. Забезпечили перенесення сайту із збереженням трафіку. Перенесли сайт на якісніший хостинг, оптимізували налаштування сайту та сервера.
  2. Склали семантичне ядро, погодили з клієнтом пріоритети просування.
  3. Забезпечили внутрішню SEO та технічну оптимізацію проєкту:
    метадані, перелінковка, рерайт контенту, виправили велику частину помилок валідації, оптимізували сниппет впровадженням мікророзмітки та додаванням рейтингу користувача.
  4. Зовнішнє просування проєкту: статейне просування головної сторінки сайту та основних категорій з поступовим нарощуванням якісної маси посилань.

Результати:

  • вже на другий місяць після реалізації ТЗ сайт виріс до 2,5 тисячі переходів — у 2,5 рази;
  • за рік просування трафік зріс більш ніж у 10 разів;
  • за 1,5 роки роботи над проєктом нам вдалося вивести його сайт до ТОП-1 за основними запитами та до ТОП-3 за всіма високочастотними та середньочастотними запитами.

Докладніше з цим кейсом можна ознайомитись у статті. В рамках SEO продовжуємо створювати додаткові лендинги для отримання трафіку за тими запитами, що вже знаходяться у ТОПі, постійно підтягуємо інформаційні запити та працюємо над комплексним маркетингом для проєкту.

Кейс: залучення трафіку на сайт

Клієнт: Newton show — міжнародні наукові дитячі табори вихідного дня.

Завдання: Збільшення обсягів трафіку із пошукових систем.

Основні проблеми: 

  • проєкт майже за всіма основними цільовими запитами за ТОП-10-20 пошукової видачі;
  • відсутня кластеризація пошукових запитів;
  • наявність дубльованих сторінок – в результаті конкурують у видачі між собою та знижують ефективність актуальних сторінок у пошуку;
  • посилання профіль поступався конкурентам за якістю і кількістю доменів, що посилаються.

Що зробили: 

  1. Провели технічну оптимізацію на сайті – усунули всі критичні помилки.
  2. Оптимізували “сезонні” сторінки – усунули дублі, написали унікальний контент і заповнили метадані.
  3. Створили та заповнили інформаційні сторінки.
  4. Зайнялися зовнішнім просуванням – outreach з упором на якість донорів. За рік роботи розмістили близько 100 зворотних посилань.

Результати:

За рік трафік виріс на 113%

Покращення наповнення сайту, збільшення кількості згадок про нього в інтернеті є постійним процесом. Тільки так можна отримати високі та стабільні результати та постійну динаміку зростання.

Кейс: переїзд сайту без втрат органічного трафіку

Клієнт:  Rough guides — платформа для подорожей із повним спектром послуг.

Завдання: Реалізувати переїзд сайту на нову платформу з мінімізацією ризику втрати органічного трафіку.

Основні проблеми: 

Сайт був на WordPress. CMS не дозволяла забезпечити всі потреби бізнесу та необхідні вимоги щодо SEO.

Що зробили: 

  1. Сформували вимоги до розробки сайту та процесу переїзду на нову платформу з технічного боку.
    Видали ряд базових ТЗ:
    • технічна оптимізація;
    • семантична розмітка;
    • логіка формування метаданих;
    • оптимізація розділу блог;
    • логіка перелінкування на сайті.
  2. Пропрацювали структуру сайту та проаналізували контент.
  3. Оптимізували шаблон сайту:
    • Пропрацювали сайт відповідність E-A-T фактором.
    • Поліпшили юзабіліті сайту з урахуванням комерційних факторів.
  4. Провели проміжний сапорт розробки сайту. Велась тісна робота з програмістами для максимального впровадження всіх SEO вимог.
  5. На фінальному етапі ще раз перевірили сайт та погодили реліз. Ряд нереалізованих завдань з низьким пріоритетом були перенесені на пост релізний період і виконані протягом першого тижня після релізу.
  6. Після релізу проаналізували сайт і виправили дрібні помилки, що виникли в процесі перенесення сайту. Продовжили моніторити переіндексацію сайту. 

Результати:

  • успішно забезпечили оновлення сайту та переїзд на нову CMS;
  • після релізу сайту в жовтні 2020 року трафік трохи просів, проте це було спровоковано сезонним зниженням активності у ніші;
  • починаючи з січня 2021 року, трафік зріс і перевершив попередні показники, незважаючи на активний період обмежень, пов’язаних з COVID-19.

Щоб мінімізувати втрати та помилки при переїзді або запуску нового сайту – підключайте SEO-фахівців. 

Наші рекомендації

Всі дії, які роблять SEO-фахівці спрямовані на те, щоб зробити сайт кращим. Краще, ніж у конкурентів, краще розуміння пошуковою системою.

Основні дії для SEO у сфері послуг, які допоможуть покращити позиції:

  1. Вибрати стратегію просування, виходячи з довгострокових цілей бізнесу.
  2. Забезпечити відповідність технічним вимогам.
  3. Визначити, за якими саме запитами необхідно покращити позиції, які запити дають трафік.
  4. Оцінити конкуренцію та свої можливості, у тому числі, роботу програміста, контент-менеджера та бюджет на зовнішнє просування.
  5. Не шукати швидких рішень. Хороші показники – результат постійної роботи.
  6. Забезпечувати постійний підбір майданчиків для розміщення максимально якісних беклінків та природність профілю посилань.
  7. Постійно моніторити результат та коригувати стратегію як внутрішньої, так і зовнішньої оптимізації за динамікою зростання.

SEO-команда агентства #ADINDEX пропонує індивідуальний та ефективний план для кожного проєкту. Допоможемо збільшити трафік та продаж з органічного пошуку.

Залиште заявку і отримайте консультацію відділу SEO.

Перейти до послуги «SEO просування» →

Вам может быть интересно

Все посты