Вивели в тoп-2 сайт з продажу металообробного обладнання
Автор кейсу: Катерина Кіясова, провідний SEO спеціаліст в агентстві.
Клієнт. Інтернет-магазин з продажу металообробного обладнання.
Завдання. Просунути в ТОП-5 пошукової видачі сторінку сайту «Настільні токарні верстати по металу».
Що було зроблено:
- Оновили застарілі інструкції по експлуатації одного з верстатів.
- Збільшили внутрішню покликальну вагу просування сторінки.
- Реалізували роботу щодо внутрішньої і зовнішньої оптимізації сайту.
- Розмістили статті на зовнішніх тематичних ресурсах.
- Збільшили обсяги закупівель зворотних покликань на сайт (27 тимчасових, 8 вічних).
Результат:
- Привели на сайт на 70,98% більше нових користувачів;
- Увійшли в ТОП-2 і ТОП-10 пошукової видачі;
- Збільшили пошуковий трафік на сайт на 38,39%;
- Збільшили пошуковий трафік на просування сторінки на 81,89%.
Динаміка відвідувань по всьому сайту
Повний текст кейсу ↓
Підключити послугу «SEO просування» від ADINDEX →
Про бізнес
Optiua.com — ексклюзивний представник німецького обладнання OPTIMUM в Україні. В асортименті компанії – токарні, фрезерні, свердлильні, стрічкопильні верстати, а також оснащення.
Проблема
До нас звернувся клієнт з проханням просунути одну зі сторінок сайту в пошуковій видачі і вийти в ТОП-5 Google. Основні проблеми, з якими ми зіткнулися на момент старту робіт:
- Ніша, в якій працює наш замовник, досить вузьконаправлена.
- Бюджет, виділений замовником, дуже обмежений.
Рішення
Для просування вирішили використовувати SEO-інструментарій. В активному просуванні брала участь головна сторінка сайту і основний лендинг.
Будь-яку оптимізацію необхідно починати з аналізу існуючих даних. Для оцінки сайту ми провели детальний аналіз його внутрішнього стану:
- Швидкість завантаження;
- Дублі контенту;
- Дублі метаданих;
- Унікальність контенту.
І зовнішнього:
- Обсяг трафіку на сайт (помісячна статистика в річному відрізку часу);
- Визначення та оцінка конкурентів;
- Вік домену;
- Кількість зворотних покликань.
Після детального аналізу сайту була складена стратегія просування його позиції в пошукових системах.
Що було зроблено
- На головній сторінці сайту виявили застарілу інструкцію з експлуатації одного з верстатів. Було прийнято рішення її оновити, зробити вміст корисним і цікавим користувачеві.
- Збільшено внутрішню покликальну вагу сторінки, що просували. Реалізували за допомогою додавання покликання сторінки в футер сайту.
Збільшення внутрішньої покликальної ваги дозволяє сторінці конкурувати з іншими сайтами, схожими з нею за тематикою. Тобто, в пошуку під час інших рівних умов у списку видачі буде перебувати та сторінка, яка має велику внутрішню кількість покликань.
У перший місяць просування проведено наступні роботи:
- Створено ТЗ на внутрішню оптимізацію сайту.
- Створено ТЗ на написання зовнішньої статті.
- Розміщені статті на тематичних ресурсах.
- Збільшено обсяги закупівель зворотних покликань на сайт:
- 16 тимчасових;
- 4 вічних.
У зв’язку з обмеженнями в бюджеті було прийнято рішення на початковому етапі використовувати тимчасові покликання для просування. Це дозволило:
- Швидко підвищити позицію сайту в пошуковій видачі.
- Оцінити органічний приплив відвідувань за рахунок підвищення позицій у видачі.
- Зрозуміти, чи існує необхідність в розміщенні вічних покликань.
Тимчасові покликання дали можливість в короткі терміни і при мінімальних витратах поліпшити позиції в пошуковій видачі. Надалі планувалося їх замінити на вічні.
Відмінність тимчасових покликань від вічних полягає в тому, що:
- тимчасові закуповуються на спеціальних довідкових біржах і оплачуються щомісяця. Потрібно періодично відстежувати їх наявність на біржі;
- вічні розміщуються на відповідних ресурсах, вартість розміщення – в десятки разів вища тимчасових, але процедура моніторингу та щомісячної оплати відсутня. Платимо один раз і користуємося постійно.
За складеним нами ТЗ для внутрішньої оптимізації сайту замовник усунув наявні зауваження, після чого ми почали виконання наступного кроку.
В ручному режимі ми підібрали ресурси, близькі до тематики сайту і продукції, склали семантичне ядро, а також сформували ТЗ для копірайтера, за яким і були написані статті з вічними покликаннями.
У другій місяць просування ми використовували ті ж інструменти, що і в перший, плюс – розмістили SEO-статтю на зовнішньому ресурсі, а також збільшили загальну кількість покликань, додатково закупивши 4 вічних і 11 тимчасових.
Результат
Забігаючи наперед, хочемо зазначити: навіть після закінчення робіт щодо просування, які завершилися у вересні, обсяг органічного трафіку на сторінці просування продовжив зростати:

За два місяці просування ми отримали наступні результати:
- За пошуковими запитами сайт замовника увійшов в ТОП-2 і ТОП-10 видачі;
- Пошуковий трафік на сайт збільшився на 38,39%;
- Пошуковий трафік на сторінку просування збільшився на 81,89%, а загальна відвідуваність зросла в 12 разів.
- Сайт відвідали на 70,98% більше нових користувачів.


І найважливіше: просування окремих сторінок вплинуло на зростання кількості відвідувань всього сайту. А середня тривалість сеансу перегляду сторінки склала 2,34 хвилини.