Вивели в тoп-2 сайт з продажу металообробного обладнання

Автор кейсу: Катерина Кіясова, провідний SEO спеціаліст в агентстві.

Клієнт. Інтернет-магазин з продажу металообробного обладнання.

Завдання. Просунути в ТОП-5 пошукової видачі сторінку сайту «Настільні токарні верстати по металу».

Що було зроблено:

  1. Оновили застарілі інструкції по експлуатації одного з верстатів.
  2. Збільшили внутрішню покликальну вагу просування сторінки.
  3. Реалізували роботу щодо внутрішньої і зовнішньої оптимізації сайту.
  4. Розмістили статті на зовнішніх тематичних ресурсах.
  5. Збільшили обсяги закупівель зворотних покликань на сайт (27 тимчасових, 8 вічних).

 

Результат:

  • Привели на сайт на 70,98% більше нових користувачів;
  • Увійшли в ТОП-2 і ТОП-10 пошукової видачі;
  • Збільшили пошуковий трафік на сайт на 38,39%;
  • Збільшили пошуковий трафік на просування сторінки на 81,89%.

pic_02.png

Динаміка відвідувань по всьому сайту

Повний текст кейсу

Підключити послугу «SEO просування» від ADINDEX →

Про бізнес

Optiua.comексклюзивний представник німецького обладнання OPTIMUM в Україні. В асортименті компанії – токарні, фрезерні, свердлильні, стрічкопильні верстати, а також оснащення.

Проблема

До нас звернувся клієнт з проханням просунути одну зі сторінок сайту в пошуковій видачі і вийти в ТОП-5 Google. Основні проблеми, з якими ми зіткнулися на момент старту робіт:

  • Ніша, в якій працює наш замовник, досить вузьконаправлена.
  • Бюджет, виділений замовником, дуже обмежений.

Рішення

Для просування вирішили використовувати SEO-інструментарій. В активному просуванні брала участь головна сторінка сайту і основний лендинг.

Будь-яку оптимізацію необхідно починати з аналізу існуючих даних. Для оцінки сайту ми провели детальний аналіз його внутрішнього стану:

  • Швидкість завантаження;
  • Дублі контенту;
  • Дублі метаданих;
  • Унікальність контенту.

І зовнішнього:

  • Обсяг трафіку на сайт (помісячна статистика в річному відрізку часу);
  • Визначення та оцінка конкурентів;
  • Вік домену;
  • Кількість зворотних покликань.

Після детального аналізу сайту була складена стратегія просування його позиції в пошукових системах.

Що було зроблено

  1. На головній сторінці сайту виявили застарілу інструкцію з експлуатації одного з верстатів. Було прийнято рішення її оновити, зробити вміст корисним і цікавим користувачеві.
  2. Збільшено внутрішню покликальну вагу сторінки, що просували. Реалізували за допомогою додавання покликання сторінки в футер сайту.

Збільшення внутрішньої покликальної ваги дозволяє сторінці конкурувати з іншими сайтами, схожими з нею за тематикою. Тобто, в пошуку під час інших рівних умов у списку видачі буде перебувати та сторінка, яка має велику внутрішню кількість покликань.

У перший місяць просування проведено наступні роботи:

  1. Створено ТЗ на внутрішню оптимізацію сайту.
  2. Створено ТЗ на написання зовнішньої статті.
  3. Розміщені статті на тематичних ресурсах.
  4. Збільшено обсяги закупівель зворотних покликань на сайт:
    • 16 тимчасових;
    • 4 вічних.

У зв’язку з обмеженнями в бюджеті було прийнято рішення на початковому етапі використовувати тимчасові покликання для просування. Це дозволило:

  1. Швидко підвищити позицію сайту в пошуковій видачі.
  2. Оцінити органічний приплив відвідувань за рахунок підвищення позицій у видачі.
  3. Зрозуміти, чи існує необхідність в розміщенні вічних покликань.

Тимчасові покликання дали можливість в короткі терміни і при мінімальних витратах поліпшити позиції в пошуковій видачі. Надалі планувалося їх замінити на вічні.

Відмінність тимчасових покликань від вічних полягає в тому, що:

  • тимчасові закуповуються на спеціальних довідкових біржах і оплачуються щомісяця. Потрібно періодично відстежувати їх наявність на біржі;
  • вічні розміщуються на відповідних ресурсах, вартість розміщення – в десятки разів вища тимчасових, але процедура моніторингу та щомісячної оплати відсутня. Платимо один раз і користуємося постійно.

За складеним нами ТЗ для внутрішньої оптимізації сайту замовник усунув наявні зауваження, після чого ми почали виконання наступного кроку.

В ручному режимі ми підібрали ресурси, близькі до тематики сайту і продукції, склали семантичне ядро, а також сформували ТЗ для копірайтера, за яким і були написані статті з вічними покликаннями.

У другій місяць просування ми використовували ті ж інструменти, що і в перший, плюс – розмістили SEO-статтю на зовнішньому ресурсі, а також збільшили загальну кількість покликань, додатково закупивши 4 вічних і 11 тимчасових.

Результат

Забігаючи наперед, хочемо зазначити: навіть після закінчення робіт щодо просування, які завершилися у вересні, обсяг органічного трафіку на сторінці просування продовжив зростати:

pic_01.png

За два місяці просування ми отримали наступні результати:

 

  • За пошуковими запитами сайт замовника увійшов в ТОП-2 і ТОП-10 видачі;
  • Пошуковий трафік на сайт збільшився на 38,39%;
  • Пошуковий трафік на сторінку просування збільшився на 81,89%, а загальна відвідуваність зросла в 12 разів.
  • Сайт відвідали на 70,98% більше нових користувачів.
pic_02.png
pic_02.pngДинаміка відвідувань по всьому сайту

 

І найважливіше: просування окремих сторінок вплинуло на зростання кількості відвідувань всього сайту. А середня тривалість сеансу перегляду сторінки склала 2,34 хвилини.

Підключити послугу «SEO просування» від ADINDEX →