Як налаштуватися на роботу в кризових ситуаціях?

Автор статті – Євгенія Мороз, HR агентства

     Зараз всі опинилися у дуже складній ситуації, за якої досить важко зберегти спокій. Стан, коли емоції зашкалюють, нерви на межі і зовсім не в змозі прийняти розумне рішення. Страх і тривога досить міцно сидять у наших думках, не полишає й відчуття безпорадності. Але сидіти склавши руки та депресувати — це не вихід. Праця кожного зараз дуже важлива. Потрібно максимально мобілізувати всі свої сили для налаштування на ефективну та продуктивну роботу. Ось вам декілька порад:

1. Безпека. Перш за все, подбайте про безпечне місце для вас і ваших близьких. Якщо є можливість, то облаштуйте робочу зону з урахуванням того, щоб вас не турбували.

2. Планування. Розплануйте свій день, чітко пропишіть всі свої задачі, в тому числі й особисті справи, щоб нічого не упустити. Розбийте великі та складні задачі на декілька етапів. Це допоможе вам поступово зосередитись на поставленій цілі. Кожен крок, який ви завершите, дасть відчути маленьку перемогу та  допоможе вашому мозку спростити виконання складних та об’ємних завдань. 

3. Спілкування дуже важливий та потрібний процес нашого життя. Оберіть теми для обговорення, існує безліч тем, які варті вашої уваги. Намагайтеся утримуватися від розмов, в яких є тригерні теми.

4. Комунікація та взаємодія з колегами. Пам’ятайте, що не тільки вам важко налаштувати себе працювати, але і вашим колегам також. Для того, щоб ваші та їхні дії були продуктивними, обговоріть майбутні проєкти, погодьте рішення та індивідуальні завдання. Робота в команді буде відволікати та підвищуватиме вашу ефективність.

5. Дотримуйся інформаційної гігієни. Заплануйте час на перегляд стрічки новин, телевізору, месенджерів та соціальних мереж. Дозуйте інформацію, перевіряйте її на правдивість, завжди спирайтеся як мінімум на одне-два перевірених джерела.

6. Відпочинок. Для того, щоб був ресурс на виконання своїх обов’язків, робіть перерви, витрачайте їх на власний розсуд. Як варіант, можна їх використовувати для спілкування зі своїми близькими, друзями, колегами.

7. Допомога. Не бійтеся просити допомоги. Це нормально, коли одна людина не справляється, чи в неї щось не виходить, і вона потребує емоційної, фізичної чи моральної допомоги від іншої людини. За найвизначнішими досягненнями зазвичай стоїть не одна людина, а команда.

Головне правило, якого слід завжди дотримуватися: не давайте собі сумувати та падати духом, пам’ятайте про те, що ви не одні, разом ми сила.

Вам может быть интересно

Все посты